Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Elsker og gi mig selv julegaver!
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 09:44

Ja jeg var et smut i kolding storcenter, og der stod de der sælger med mobiltelefoner(Ham sælgeren så VILDT godt ud) så tænkte ham ville jeg gerne lytte lidt på..! men han fik logget en krone ud af mig, og nu ligger jeg inde med en mega go mobil(endelig)

havde en nokia 6111 før, og den kunne ikke holde til de tæsk jeg ga den..

Men nu er det en 3 mobil(nokia 6280)

Fjordheste er også dressurheste..

0
0
Svar på denne tråd

hehe kæresten
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 09:58

fik mig lokket hen til den der 3mobil bod og tja, jeg gk også væk med en mobil derfra.. en sony Ericsson K610i

Så nu kan jeg gå på msn og ringe gratis til kæresten og de 2 jeg bor sammen med, og min storebror :)

Det var dog ikke min julegave til mig selv... Det var til gengæld de 2 rotte bure jeg næsten lige har købt :)

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 26 af de 28 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

puha...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 14:24

jeg kender det godt. Jeg er bare så vild med julegaver at jeg altid kommer til at købe mere end en julegave til mig selv.

Indtil videre er mine julegaver til mig selv:

Et Rambodækken til hyppen (købt på HN men helt nyt - og 800 under nypris)

Den nye CD med Justin Timberlake

En bluse + et tørklæde

kan ikke huske flere, men kan ihvertfald ikke helt administrere det der med gaver. Bliver bare så fristet når jeg går rundt i alle butikkerne og køber ting til ANDRE. Så får jeg vist lidt ondt af mig selv og så skal jeg da også lige have lov til at få lidt lækkert. haha ... jeg er uforbederlig

Hilsen Mette

Med Korsvangs Salina og Luna

Sælges:

Stübben springunderlag, grøn.

Eskadron Flexisoft Cross Country gamacher til forben str. Full

Kyra K vinterjakke str. small

Luksusseng m. pocketfjedre 180x200

0
0
Svar på denne tråd

uha uha
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 14:54

..Farligt emne, det med julegaver til en selv..!!!

Jeg er riffelskytte og har i flere år ledt after et træ-skæfte til en af mine rifler, sådan et rigtig luksus et, som desværre er udgået. Tre år har jeg ledt - og fandt et den anden dag.. 3600,- - BRUGT... Og så er det endda kun for TRÆSKÆFTET (alle de andre dele har jeg, da riflen tidligere var monteret i et aluminiumsskæfte)... SUK! Der røg det overskud (og næste måneds også)! Men jeg er stolt - er nu ejer af det fedeste blå, laminerede skæfte til min riffel:

- Og som om det ikke var nok, så røg der et par Pilgrim-halskæder med hjem her i december også.. Godtnok til halv pris - men det hjælper jo ikke meget, hvis man køber TRE...!!!

0
0
Svar på denne tråd

kæææmpe julegave
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 17:02

i år køber jeg en hest til mig selv som julegave :-D Den skal dog ikke ind under træet at ligge - hmm måske man kunne lavet et lille kort med et billede og så ligge det ind under træet til mig selv :-D :-P

udover det så har kærsten købe en mobil til mig en k610i - han syns jeg trængte :-P

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
Næstformand for /"Kloge Åge'ernes Klub"
0
0
Svar på denne tråd

Toyota hilux
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 17:41

Kæresten og jeg er lige blevet enige om, at give os selv sådan en her i julegave

Glæææder mig til den bliver leveret .

Diana Tornbjerg Hansen

www.snerpa.tk

www.tornbjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

Savage Garden!
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 18:58

Hehe...

Jeg har givet mig selv 5 dvd'er med @!#$ and the City

1 dvd med Top Gun

Roxettes Greatest Hits

U218 singles

James Blunt live in Ireland

Jeg kan ikke lade være...

Hilsen *$uper Tino*, Labsebaby & Darren Hayes
I believe in Karma, what you give is what you get returned
I believe you can't appreciate real love 'til you've been burned
- Savage Garden
Darren H. & Daniel J.
0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 19:03
Jeg har også lige givet mig selv en julegave, og jeg kan se at der er 2 andre her der fik den samme glimrende idé
Jeg har nemlig lige købt en Sony Ericcson K610i, 3Boost abb.

Glædelig Jul!

Ønskes I af Rikke/MissFejrskov

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 19:10
er endelig selv slubben fri for 3 mobil så det kan være min julegave til mig selv

livet starter voldsomt- og ender sørgeligt

det er det imellem der tæller.

0
0
Svar på denne tråd

julrgaver
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 19:23

indtil vidre har jeg fået,til mig selv,af mig selv...og manden...en ny bærbar,en ny mobil,og en blomst.

jeg ve at hanhar bestilt noget inde fra Birger Christensen...så jeg er spændt på hvad..

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Julegave
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 19:36

Jeg er også god til at give mig selv julegaver!!!

Torsdag eller fredag skal vi en tur til Reitsport Duus i Tyskland og der håber jeg at kunne finde et par lækre springstøvler og måske en ny ridejakke og måske en ny ridehjelm og ...

Mvh. Pia

* LYNGHOLMS GRANAT *

- GULD til Fjordheste DM i Kørsel & All Round

- BRONZE til Fjordheste EM i Kørsel

Læs mere her:

www.123hjemmeside.dk/oesterled

0
0
Svar på denne tråd

Hovsa...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 21:03

... jeg kom lige til at sende en ordre til Amazon - det kan jeg jo så kalde en julegave til mig selv - selv om mine bøger nok først er her efter jul.

Glimrende undskyldning for at købe ting til sig selv - "jamen det var en julegave..."

£isbeth & Baloo
Always forgive your enemies; nothing annoys them as much
Oscar Wilde
Griffin Distancesadel sælges - 17,5 tommer - bred bom
0
0
Svar på denne tråd

julegave
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 21:24
Jo da - jeg har også købt en julegave til mig selv, nemlig en rigtig dejlig hoppeplag, som dog ikke kommer under træet

Mvh Trine

Se min HP her: StaldRosenkilde
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 21:28

hvert år køber ejg et eller andet til mig selv fra mig selv... jeg må ikk få noget til hesten af de gamle... desvære så det må jeg selv købe...

i år har jeg købt: eskadron transsport gamacher (dem i brune med lyse blå kant...) sat ned fra 700 til 500 i calles dyrrige da deres heste afdeling lukker snart...

og et regn dækken til 399 af et godt mæske men kan sku ikk huske hvad det hedder... men har 2 vinterdækner i samme mærke...hehe

nu hvor det var på tilbud ku jeg ik´lade være med og købe det...

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Søger part til min unghest på 4...

Søger Wintec Spring sadel...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider