Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nattesøvn savnes...
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 09:31

... tror nissen er ude på sjov i øjeblikket..

Nu har den stjålet min nattesøvn to dage i træk...

Og havde jeg kunne var jeg daffet i seng nu, men skal ud og handle og lave mad til en fødselsdag vi skal holde for en kammerat i morgen...

Normalt har jeg et ekstremt godt sovehjerte og kan snidlt sove 12 timer i døgnet men ikke i øjeblikket..

Og det at jeg døjer med en slem omgang mellemørebetændelse gør det ikke bedre...

Så nu skal jeg ud og plaske en gang vand i hovedet og så afsted...

Andre der har midlertidige søvnproblemer??

~ Shetter ~
~♡~~♡~~♡~~♡~
"Så kom der mislinger!"
3 velskabte unger d. 2. december
~♡~~♡~~♡~~♡~

0
0
Svar på denne tråd

midlertidig
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 09:37

vågne problemer om morgenen når vækkeuret ringer 06.10 men jeg er begyndt at gå tidligere i seng, så det går bedre

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg har
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 09:45

også nærmere "vågneproblemer" men da vores søn var lille og jeg ammede var jeg tilsidst SÅ træt at jeg ikke kunne sove

Jeg tog et varmt bad, drak lidt kamille The og læste en kedelig bog (eller suduko kan også godt få trætheden frem)

Hvis det ikke rigtig var nog gik jeg en tur og fik noget frisk luft inden jeg gik i bad...

Du ligger jo sikkert allerede med hovedet højt, det kan ihverfald lette trykket fra mellemøret...

God fest!!!

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG HEST

Mine billeder må ikke "lånes" uden tilladelse!!!

Efterlyses:

~SAIGA NORDFELD~

Brun DV hoppe

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 10:44
problemer med at sove - jeg være så træt at jeg er ved at falde i søvn som jeg sidder men så snart jeg lægger mig i sengen så er jeg supervågen og alle mulige ting vælter rundt i hovedet på mig.

Og når jeg så endelig falder i søvn så har jeg en fornemmelse af at jeg drømmer - drømmer - drømmer hele natten - at jeg simpelthen nærmest har løbet en marathon i søvn 8-)

Jeg har den her irriterende fornemmelse af at det er fordi jeg er alene - fordi der mangler en at kramme på eller blive krammet af. En bestemt "en" som desværre ikke lige er inden for krammerækkevidde 8-)

Jeg må se at anskaffe den der kat jeg har fablet om

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

Nattesøvn
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 11:13

Trine T: Jeg har en voksen Hellig Birma hankat, vi skal af med. Hvis du har de rette forhold, er han din... Han er i hvert fald et godt krammedyr i de kolde nætter.

Med venlig hilsen

Sanne

0
0
Svar på denne tråd

søvnproblemer
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 11:38

Jooo det kender jeg skam alt til... Jeg fødte for godt 1½ år siden en meget lille præmatur pige og hun er en virkelig dårlig sover.. Nogle nætter vågner hun 10-12 gange og især når hun som nu er syg (har været vågen fra 01.15 til 04.50) så jeg er ikke mange sure sild værd... Desuden passer jeg mit job og mine to andre børn og mine heste og ponyer og min mand... Så overskud mangles, hvs nogen vil forære noget i julegave til mig...

Føler med dig

Knus

0
0
Svar på denne tråd

nætter
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 11:43

Ja jeg har også rimelig mange problemer med at sove om natten i øjeblikket!

Det er bare rigtig træls, og jeg plejer bare og være den som sover bedst i min familie.

Når de andre plejer at brokke sig over at de ikke har sovet så meget om natten og har været meget vågen, plejer jeg bare at grine, men nu ved jeg hvordan det er!

Det er herre træls.!

Men det er også kun fordi at jeg er meget syg, min læge er igang med at finde ud af om jeg har fået blindtarmsbetændelse, og hvis det er tilfældet så kan jeg sku godt forstå at jeg ikke sover om natten fordi jeg har rigtig ondt i underlivet i højre side!

Så i er ikke de eneste der lider af søvnløse natter!

Mvh Sofie

Zobell & Lisa Jeg elsker jer<3

En vinder har en plan, en taber har en undskyldning!

0
0
Svar på denne tråd

Hvad er de
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 11:43
rette forhold mon så? :)

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

fdfdfds
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 13:37

puha jeg har haft problemmer med søvn de sidste 4 mdr.

lige nu kan jeg ikke sove før en 5 -6 tiden, så jeg er ret træt.

og har også prøvet i en periode sove 4 timer, så vågne og være våden i 4 timer før jeg ku sove igen.

det er pææænt irreterende

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider