Jeg var så heldigt at fik min god veninde på besøg fra Norge hos mig i Island og hun var her i 10 dage. Vi morede og lavede en masse tusind spændende ting uden ridning.
Men jeg har oplevet noget virkelig meget mærkelig ting med hende som jeg ved ikke hvad det er galt, måske kender i det?
Hun kan være uhyggelig i et øjeblik og vær selv igen, men hun kan aldrig huskede det hvad hun har gjorde.
Her kommer det f.ek hvad jeg har oplevet med hende.
En nat sov vi hos en ven, og ety tidspunkt vågnede jeg og så at hun er begyndt at tale mens hun sov, jeg fangede og prøvede at forstår hvad hun sagde, virkelig noget underlig!
Næste nat sov vi sammen sted, blev jeg pludselig vækket af hende, ærlig hårdt måde. Hun trakt min dyne ud og sagde: Hvor er min vin? Har du drukket en hel flaske? Hun skubbe mig næsten ned, jeg svarede nej og hvad hun ment med det? Hun blev sur og smuttede i køkket og stod der bare og tændt lys og slukket 3-4 gang. Uhyggelig.
5 minutter efter så jeg at hun sad på et stol og sovede!!!
Om morgen kom min ven og vækket os, og sagde at han blev choket at han opdragede at noget af os der har tændt et levende lys på gade om natten. Det gik op for mig at det var nok min veninde der har gjorde det, vi snakkede med hende og fortalte hende hvad hun har lavet, evt at vækkede mig voldsomt osv. Men hun huskede det ikke.
Hun overnattede hos en anden veninde og det sket samme, efter natten fortalte hun os om det hvad min veninde har lavet.
En hyggelig aften sad vi i stue, hvor hun sad ved internet og jeg sad og læst en bog, sagde hun pludselig til mig: (Jeg kan ikke forstå hvorfor alle folk snakke om død? Hvorfor er folk bange for at være død, kan vi ikke lever som vi er nu inden en dag vi skal dør? Jeg er træt af at folk bliver bange når de skulle tæt dør.
Jeg er ikke bange at være død og hvis der er en der vil dræbe mig så værsgo!) og kiggede ned på sin PC uden at kigger på mig.
Jeg sad bare, sagde ingenting og gloede direkte på hende med åbent mund - jeg blev så paf over det hvad hun sagde, jeg spurget ikke hende hvorfor hun sagde sådan det.
Og evt. en ting mere, en dag sad vi i bil og hun sagde til mig: Vejret er smukt, jeg svarede meget tydelig JA.
5 sek efter GENTOG hun det 100% præcis samme igen, jeg følt mig som " dejavu" og jeg svarede igen, JA og det har du sagde før! Så sagde hun: har jeg sagde det før? det kunne jeg ikke passes..
Hun kunne jo ikke huske det..
Jeg har faktisk tænkte meget på hende, efter hun tog hjem til Norge.
Der må være noget folk der har det samme som hende? Hvad er det galt?
Skuggi