Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen ! Vrinskede de!
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 06:21

Og jeg sagde som altid hej lille hest. Og de var glade da jeg kom med deres foder, og Maxi stod og nippede til mit arme mens han ventede på at foderet skulde løbe ned i truget. Ja det var en af de gode dage. Og dem kommer der jo mange af, her om vinteren, det blæser en del men der er varme i det, så hvad gør det. Nu er der ikke så længe til at jeg skal have støvler på og ud med dem, det bliver en dejlig tur, og de kommer når jeg kalder på dem, det har jeg lært dem, med en pose brød fra bageren. Ja det er positiv forstærkning, eller hvad ved jeg.

Jeg skal til at starte på et job nu, det er kommet i stand med det sted jeg går til genoptræning og en ride klub. Jeg skal være hjælper i stalden. Jeg glæder mig meget.

En hest er en Oldenborger Jan ;-D
Alle andre er bare billige efterligninger :-D

Sadelmageren ! Hils på Maxi , måske er han hjemme
Monty Roberts Hatten af og tør fødderne fø
0
0
Svar på denne tråd

hyggeligt
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 06:32

Er der noget der er mere hyggeligt som at komme ud til hsetene om morgenen? Desværre står mine på rideskole, men overvejer at købe ejendom, og nøj hvor jeg glæder mig til selv at vække mine heste og give dem morgenmad.

Det lyder da spændende med dit nye job. Ønsker dig tillykke, og håber det kommer til at gå rigtig godt.

You can´t get away from the trouble, ´cause there ain´t no place that far.

SMUK FRIESERPLAG SÆLGES

Super velredet Stb frieserhoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen alle sammen
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 06:47

og især godmorgen til dig jan.

Hvor der det dejligt at høre lidt nyt fra dig og når det så er nyt der drejer sig om job i en heste stald, ja så kan det da ikke blive bedre.

Jeg har det lige som dig.

Selv en sur og trist morgen, bliver altid dejlig og imødekommende, når man i sin stald, bliver mødt af en flok glade heste der vrinsker godmorgen og byder en velkommen.

IMC.
LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE MERE ER SÅ FEDT ! - 9 KG.
kieffer springsadel sælges
www.heste-nettet.dk/ma...5&t=185875
HEST SØGER RYTTER.
www.heste-nettet.dk/ma...s/34423/1/
0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen alle
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 06:56

Dejligt når hestene vrinsker en imøde de kolde og blæsende vintermorgner!

Og Jan: Tillykke med jobbet- dejligt med et job med heste...det er vist lige dig

Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd

jeps...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 08:58

Jeps, jeg havde også fornøjelsen af, at hopper og føl vrinskede godmorgen... eller måske hænger det sammen med, at jeg var lidt senere på den end normalt, så de bare var utålmodige Men skidt, det tæller ikke! Jo, der er noget helt specielt ved at have hestene hjemme - men jeg er nu rigtig glad for at have hende jeg rider på på rideskole. Ville ikke for noget undvære den hygge og det fællesskab, der er på rideskolen. Og så ved jeg også med mig selv, at jeg ikke er for god til at få redet, hvis hun stod hjemme.

Jan, stort tillykke med jobbet. Håber du bliver rigtig glad for det og at det bliver på en måde så du kan blive ved med det.

Glædelig jul til jer alle

MVH
Trine

Super dejlige hoppeplage efter A'Khan Z og Sam Sam sælges samt 2 års hoppeplag efter Aston

0
0
Svar på denne tråd

Mine sagde også godmorgen...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 09:13

...og i dag tror jeg, at de synes, at vejret var lige lidt for surt, da klokken var 8, og det stadig var halvmørkt. Ud ville de i hvert fald ikke, så pruhbasserne og jeg er blevet enige om en dækkendag, og at de først bliver lukket ud her kl. 11.

Så da jeg gik videre med dagens dont, stod mine basser og gumlede tilfredse på deres wrap.

Der er nu ikke noget som lyden af heste, der gumler i en varm stald, mens vind og regn rusker udenfor.

/Nat

Om du tror at du kan - eller om du tror at du ikke kan. Så har du ganske givet ret. Henry Ford

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider