|
|
| Julegave til kæresten... (pige) |
| Forfatter:  |
TP |
| Dato:  |
12-12-2006 10:16 |
|
Så er det min tur til at krybe til korset og bede om hjælp. Min kæreste gennem 6 måneder skal jo også have en julegave, men jeg ved simpelthen ikke hvad det skal være... Jeg har tænkt på undertøj, men ved ikke helt hvad der vil være helt perfekt. det må ikke være smykker, og hun har alt til hendes hest. hvad kan jeg give hende som er personligt??? Mvh Thomas
Elsk dine fjender, det hader de så meget mere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eergvrtbhrdgtn |
|
|
Er der iik noget du ved hun vil blive superglad for. ??
Joe... Du er super skøn.. Elsker dig mijn bølle..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er svært |
|
|
at sige, hvad hun ønsker sig. Personligt ville jeg også hade at få smykker, men nogen piger elsker det. Fx ønsker jeg mig vildt meget en middelalderkappe...har hun ikke nogle interesser, hvor hun ønsker sig/mangler noget? Undertøj er også en god idé, hvis du vel og mærke kan finde ud af den slags og give hende den rigtige størrelse  Ellers er en god parafume heller ikke at kimse af. Hvor gammel er hun egentlig? Jeg synes, det er svært at hjælpe, når man ikke kender hende eller hendes interesser (andet end heste  ).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det jeg gerne vil have... |
Ninkamus |
12-12-2006 10:23 |
|
Jeg kan kun sige dig hvad jeg gerne vil der ligger i pakken fra kæresten og det er noget i stil med undertøj, smykker, en fin natkjole (men det har jeg næsten lige fået af ham ) Men tror jeg vil blive glad for hvad han nu finder på bare jeg kan se det er valgt med hjertet, så er det næsten lige meget hvad det er. Du kunne jo skrive et rigtig fint kort og ligge til den gave du nu har købt, det glæder altid et pige hjerte. Kan godt forstå du syntes det er svært, men hvad kan hun godt tænke sig og hvad tror du hun virkelig ønsker sig af dig?
Ninkamus Love is like the wind, you can't see it but you can feel it! I KNOW
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er helt |
TP |
12-12-2006 10:30 |
|
På bar bund... Hun er 21, og har ikke nogen rigtige hobbyer udover hest... Jeg har næsten lige givet hende 3 dækkener, 3 dyre parfumer, 2 sadler plus underlag, 6 grimer, træktov, film, mobil, trense, strigelkasse, og en masse mere jeg ikke kan huske... Så er ved at løbe lidt tør for ideer... He he. Hun er hvist lidt forkælet... He he.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 111111111111 |
Lenette0 |
12-12-2006 10:32 |
|
Jeg fik engang en gave som jeg blev meget glad for. Det var en stor kurv hvori der lå 1 langstilket rød rose, 1 flaske rødvin, 2 glas, et gavekort til en græsk resturant, 2 biografbilletter samt et flot sæt undertøj. Hmmm ja aftenen startede med at jeg klædte mig pænt på (med mit nye undertøj under ) vi tog på resturant (meget romantisk), derefter ned til stranden og kigge ud over vandet (sad i bilen) og delte rødvinen hvor vi derefter tog i biografen. Det var en rigtig god gave som jeg stadig husker. Aftenen sluttede med??? Men du kan jo lave en kurv med det du synes kunne være romantisk, hyggeligt, spændende for jer. Mvh Lenette
En frieser er et valg for livet opstaldning tilbydes 4*4 boks, skurvogn på folden, 750 kr incl hø og halm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegaver |
|
|
Hvad med at give hende et weekendophold hvor i bare er jer selv, uden nogen form for indblanding eller andet hverdagsplidder... Eller give hende et personligt gavekort fra dig til hende på f.eks. massage (hvor du er massøren), og så vedlægge en god massageolie og noget andet plejeprodukt af den mere eksklusive art? Gavekortet kan også være på andet, det der er vigtigt er bare at det giver jer noget tid sammen... ?? Prøv noget nytænkning... det er som regel det der virker
Foderplaner udarbejdes specielt til din hest, med hensyntagen til specielle behov! Stald Skyttehus - nu med massage og terapi!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det tror jeg da på |
Ninkamus |
12-12-2006 10:36 |
|
Jo så har hun da vidst fået julegaver for flere år!  Hmm, hvad men at tage en romantisk nat på et hotel bare en enkelt overnatning og så kan du forkæle hende lidt. køb nogen sterainlys og lidt roser og en massageolie (matas har en som er rigtig god) og så give hende på jeres lille ophold en rigtig god omgang massage.
Ninkamus Love is like the wind, you can't see it but you can feel it! I KNOW
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder som... |
TP |
12-12-2006 10:38 |
|
En god idé alt sammen, det er hvist noget jeg må gå i tænkelejr med...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvorfor lave |
Ratster Zoo |
12-12-2006 10:39 |
|
et inlæg mere? når der findes det her: www.heste-nettet.dk/fo...0/1263300/ Der kan du få information til forskellige gaver..
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning, Fjordhest - I sol og i blæst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hudpleje |
yiip |
12-12-2006 10:45 |
|
gavekort til hudpleje og andet selv forkælelse er fantastisk... 
Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf  Odense; Undervisning tilbydes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
|
|
Yiip har ret... det er en skøn gave at få... Men ellers er undertøjet da heller ikke af vejen... (det får du jo også selv fornøjelse af) Men husk lige at tjekke hendes størrelse, næste gang du afklæder hende, eller lur i hendes skuffe, så du får de rigtige størrelser... Der er ikke noget mere kikset end at få en BH i størrelse 70F og trusser i str. 34... Og ekspedienterne har liiidt svært ved at forholde sig til "en god håndfuld (det har alle kærester sjovt nok) og Sådan lidt mere bagtil"
Zamangah Flot jumBe sælges. Welsh Cob hingst, 18 mdr. u. papirer sælges, se præsentation. Vi kører brudeparret i hestevogn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et billede |
|
|
af jer begge pænt rammet ind mefølgende evt billetter til en god biftur elelr teater eller??? hvad i nu har af interesser 
Min elskede mule sælges til hjertevarmt menneske
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super idéer... |
TP |
12-12-2006 11:54 |
|
jeg tror endelig jeg har fundet på noget som hun aldrig vil glemme, men der er jo stadig mulighed for at jeg ombestemmer mig... he he. Har været inde på de andre tråde, men eftersom denne side primært er besat af piger, så var det svært at finde noget om hvad de ønskede sig, men heldigt for mig så var der masser af inspiration at hente... Mange tak for hjælpen. Mvh. Thomas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til piger |
karinmus |
12-12-2006 11:55 |
|
Ratster den tråd du linkede til er gaver til hankøns kærester, jeg ønsker mig i hvert fald noget andet end min kære kommende mand. Hvad med et par super lækre sko ? Mange mænd kan godt lide at se deres kæreste i par frække stilletter - og jeg personligt som pige ville elske at få et par fede sko. En lækker taske holder hele livet, kan give dig et par links hvis du er i tvivl om hvor sådan nogen kan fåes  Et lækkert tørklæde - ikke mormor - evt kan du købe et hos Illum herinde. Sådan kan du også bruge altid, vinter til den kolde hals, sommer til de bare skuldre  Jeg kan kun som pige sige, at jeg elsker der ligger en gave kun til mig, så jeg føler mig helt forkælet, men vi er jo alle meget forskelige. Held og lykke med gave jagten. Karin
Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 20 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kom og bliv min... |
|
|
Hehe jeg ville da ønske mig dig i julegave, wow lækkert med alle de ting du har givet hende !! Gid jeg kunne finde en kæreste som dig !! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget for jer 2 |
Tuxi |
14-12-2006 10:43 |
|
Når i kun har været sammen så forholdsvis kort tid skal du også passe på at gaven ikke bliver for stor, for hvad skal du så give hende de næste 60 år? Hvad med en oplevelse? Altså noget som i to kan opleve sammen og som gør noget godt for jeres forhold. Mvh Tuxi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|