|
|
| en ekstra måneds løn??? |
| Forfatter:  |
inesophie |
| Dato:  |
12-12-2006 08:30 |
|
Det er forskjellig hvad folk bruger på julegaver,men hvad tror du du bruger ekstra i desember mnd  .på julegaver,pynt og ekstra hygge som mad,slik,nytt tøj til julefrokosten og til børnene,kalendergaver ...o.s.v...o.s.v
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen... |
inesophie |
12-12-2006 08:55 |
|
som vil fortelle eller ved i ikke hvor mye i bruger??? Jeg tror at det i løbet af desember,med nyttårsaften og det hele kommer opp i ca.9000-10.000 kr her i familien vår 2 voksene,3 børn,1 hund,3 katte og en masse fiske. julen varer lenge koster mange penge...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jeg bruger ca 1000 kr på julegaver til julegaver og julepynt bliver der ikke brugt penge på for jeg gider ikke pynte til jul. Så er der maden, jeg skal holde jul med en veninde så det bliver ikke et større beløb end en normal aftensmad.
Rytter søges til flink varmblods hoppe i Fjerritslev...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| incl alt??? |
|
|
julegaver alene er der for ca 7000 kr, her udover skal så lægges prisen for pakkekalender (ja det giver vi vokse hinanden, og ikke i den billige ende) maden. Så vi er nok på ca 15K Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maja... |
inesophie |
12-12-2006 09:11 |
|
nei,hvor er du heldig som kan klare julen med 1000 kr. vi er mange i vår familie og selvom jeg prøver å ikke bruge for mange penge blir det for en del likevel. børnene får en stor gave til ca 500 kr hver,der er vi allerede oppi 2000 kr... så er det mine søstres børn de får en lille ting til ca 100 kr men det blir likevel 400 kr der,så er det foreldre og søsken(5 søsken) så er det mad,tøj slik...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 10.000 |
|
|
Jeg vil tro jeg lander på omkring 10.000  Der er for 6-7000 kr gaver og så er der tøjet, pyntet osv osv osv...der er meget i julen  Jeg holder heldigvis ikke juleaften hos mig, så jeg skal ikke også betale for maden. 
Se min hjemmeside Tror på en vej frem uden vold! Klassisk/akademisk ridekunst Medlem af DHPV - Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tror jeg når op på |
|
|
omkring 3500 kr. på julegaver de 1000 kr. ryger på kæresten, og så er der mog & far, og mormor, morfar, farmor, farfarog et par veninder som "bare" er symbolske gaver  svigermekanikken køber kæresten ind til.
M.V.H Mette R "At fuldføre er at vinde"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Samlet set... |
|
|
... bruger jeg nok under 1000 kr ekstra. Det dækker både julegaver til de børn der er med det hvor jeg holder juleaften (i år er en dyr jul - der er 4 børn) og indkøb til mine hjemmelavede julekurve med konfekt og guf. OG indkøb af lidt ekstra julepynt og kalendergaver til vores pakkekalender på kontoret. Til gengæld må jeg så også sige at de 4 pakkekalendergaver á ca 25 kr stykket er de eneste julegaver jeg selv forventer at få - og så måske en hjemmelavet dims fra den mindste af de børn jeg køber gaver til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Med eller uden nytår |
|
|
så bruger vi så alle er glade og tilfredse. Vi går på ingen måde konkurs i julen, da min gemal har højsæson med hans arbejde der. Og nej, han er ikke julemand...  Vi lever godt hele året rundt, tror ikke vi lever ekstra godt i julen. Eller bruger ekstra mange penge i julen.
Mange hilsner
Marie M Nu med Øffe-Mor & pige-hesten Tøsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julen.. |
|
|
vi bruger ca. 2000 til 3000 mere i julen. Vi har 12 der skal have gaver inkl os selv. Dertil kommer pakkekalender til et barn. Plus Div. mad - plejer at dele maden ud på dem der kommer til Jul. julepynten har vi vi, men køber hvert år juletræ, gran, ler og lys.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nemt... |
|
|
250 til hver af børnene det = 500 + 500 til manden. det er 1000 kr Så er der flæskestegen som har lagt i fryseren siden vi fik gris + kartofler mm... risalamande og mandelgave, juleslik hmmm et godt bud 1500 ca. nårh ja og kaktussen til svigermor 10 kr = 1510 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julen... |
|
|
Vi rejser til tunesien d. 22/12 og 14 dage frem... Så julen bliver der ikke brugt penge på, kun de penge vi bruger på ferien. Og så lige løn til den der vil lukke min hest og æsel ud om morgenen imens jeg er væk. Er der nogen interesserede??? mvh trine
Erfaren hestepasser til speciel welsh cob hingst søges fra 23/12 - 5/1. Ring for info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dyr måned |
|
|
Puha jeg synes godt nok at december er en dyr måned. Jeg tror vi har brugt 3500-4000 kr i julegaver i år dertil kommer min og min mands julegave, som er en forlænget kæreste weekend til London i januar. Juleaften skal holdes her for 11 mennesker, så der skal jo også handles en del. Dog er min mor og svigermor sat på til at medbringe henholdsvis and og steg -jeg er nemlig vegetar og har ingen anelse om hvordan det skal laves Der skal købes tøj og adventsgaver til ungerne. Diverse julefrokoster og julefester koster jo også at deltage i. Hesten er lige kommet hjem fra tilridning, det kostede også en sjat penge, så jo her er dankortet rødglødende i december! Hvor jeg dog glæder mig til at få en ordentlig løn, når jeg er færdig med at studere!
Med venlig hilsen Winnie Opstaldning tilbydes i Brædstrup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HOLD da op |
melanieh |
12-12-2006 11:40 |
|
hvor bruger i mange penge til jul. Sikke nogle dyre gaver... Jeg har ikk regnet sammen hvor meget jeg bruger, men SLET ikk op i mod hva nogle af jer Hænder gør... God jul
Ejer af Kenzo - verdens bedste ponyplag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen anelse |
Illum |
12-12-2006 11:41 |
|