Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sidste afsnit af Nynne?
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 21:56
Hvornår starter det så igen?

Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård)
Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
0
0
Svar på denne tråd

mmm
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 22:40

Det gør der vel ikke? Jeg mener der blev indgået forlig ml. tv3 og ophavsretshaverne, da TV3 ups havde sat optagelser igang uden at spørge om lov. Og så blev de altså sagsøgt - og forliget endte så garanteret med nogle penge, og betingelsen for at TV3 måtte sende serien, var at de ikke måtte optage flere afsnit.

Det var ihvertfald det sidste jeg har hørt - måske der er sket udvikling i sagen?

Mvh Katharina

Der må jo være en vis spildprocent i alt hvad man foretager sig, IKKE?

0
0
Svar på denne tråd

hejehjehej
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 22:43

hej. de sagde at der ville komme nye afsnit i år 2007 de har vel ikke flere lii igen øjeblikket. men de skal vel lave nogle flere men der kommer flere i det nye år. men I DONT KNOW .

Jeg ved sku ikke hvornår de kommer.

håber jeg kunne hjælpe -

0
0
Svar på denne tråd

dhbdhbglshbg
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 22:46
Katharina: det kan selvfølgelig godt være, men så virker det bare lidt mærkeligt at de kun sender 12 afsnit?...

Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård)
Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 22:55

Som sagt kan jeg tage fejl - der ringer bare lidt en klokke Men hvis de kun har 12 afsnit, er det vel ikke mærkeligt at de ikke sender flere? Jeg mener, hvis de nu havde planlagt at optage dem senere, og så ikke kunne "få lov" alligevel??

Der må være nogen der ved noget mere...

Mvh Katharina

0
0
Svar på denne tråd

nynne...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 23:01

Fandt lige dette:

Angel Films og TV3 er blevet enige med forfatterne til Nynnebøgerne og Politiken. Parterne indgår et kompromis.

Politiken frafalder voldgiftssagen mod Angel Films.

Det betyder, at den planlagte tv-serie om Nynne starter på mandag. I forliget indgår dog også, at Angel Films derefter undlader at lave flere tv-serieafsnit eller nye tv-serier om Nynne.

Indholdet er forliget er fortroligt, og parterne har ikke yderligere kommentarer til sagen, skriver de i en pressemeddelelse.

Sakset fra Politiken.dk - bare jeg ikke bliver sagsøgt

Når man på denne måde frafalder en voldgiftssag ved forlig- tjah så tænker jeg penge...

Problemstillingen var at Angel Film og TV3 lavede TV-serien uden at spørge om lov- for Angel Film mente at de havde rettighederne, i det at de havde købet filmatiseringsrettighederne, som der jo meget bekendt kom filmen Nynne ud af.

Og der blev så optaget 13 afsnit.

Så jeg huskede ikke helt forkert

Mvh Katharina

0
0
Svar på denne tråd

nynnetv
Forfatter: 
Dato:  12-12-2006 12:02
..altså det kan godt være at det du siger er rigtigt, men det er da bare mærkeligt, at de så siger at det er det sidste afsnit i denne sæson, altså 2006, så det starter vel igen i den nye sæson, 2007?? ellers ville de vel sige, at det var det sidste afsnit af Nynne

ღ Bianca nu med Dressurmulen Maestro ღ

† ღ Fando savnet for altid!

*07.06.1994 - †11.11.2006 ღ †

0
0
Svar på denne tråd

Nynne TV3
Forfatter: 
Dato:  12-12-2006 12:33

De sagde da ellers igår efter dagens afsnit af Nynne at dette var sæsonens sidste afsnit. Dette forstod jeg da som om at der kommer nye afsnit i år 2007 - var allerede begyndt at glæde mig Og den endte jo godt (og som den skulle efter mit hoved) med at Nynne og Lars får hinanden

Hilsen Louise & Odessa.

Hjemmeside om Odessa - tryk her!

Flotte Equipage og Hippologisk sælges, læs mere på min hjemmeside!

0
0
Svar på denne tråd

jeg sidder...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2006 12:37

Jeg er faktisk lige igang med at læse nynnes dagbog 3, og der nævner hun på et tidspunkt, at der er en serie i fjernsynet som hun ikke har givet lov at blive lavet :)

Så den er nok god nok.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  12-12-2006 17:44

KatharinaV, har ret.

Det er min onkel som eger Angel Films, og han siger der ikke bliver lavet flere afsnit, af de grunde som Katharina skriver. Beklager..

0
0
Svar på denne tråd

tja men men men
Forfatter: 
Dato:  12-12-2006 18:55
er der nogen der ved hvor mange afsnit der blev lavet i første omgang??? det er ikek nævnt her der kan jo således godt være til ½ år endnu med Nynne*S*
0
0
Svar på denne tråd

Desværre..
Forfatter: 
Dato:  12-12-2006 19:38

Landy...

Desværre.. der er ikke lavet flere Nynne.. jeg var ubetydelig statist/med i det ALLERsidste afsnit .. og det var det som blev vist i går..

Så desværre.. ikke mere Nynne til os..

www.m-hestesport.dk

Danser med heste..

"Lyt til hesten, og den lytter til dig"

"Tøjler - skal behandles som sytråd"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider