Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At låse en tråd
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 10:51

er for mig at se, blevet en kedelig ting at kunne. Synes ikke det er op til nogen at bestemme hvornår en debat er slut eller ikke slut. Alle har vel lov til at give udtryk for deres mening på et debatforum, ikke? Eller hvad er det lige jeg bare ikke fatter en fis af?

Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05

Giv en ged. eller Adopter en orangutan

SÆLGES: Ny Kieffer silver line full trense

Vi behøver slet ikke være enige - men respekter dog hinandens meninger

0
0
Svar på denne tråd

Er fuldstændig enig!
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 10:54
Synes det lyder meget mærkeligt!

Mvh
Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Låse en tråd?
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 10:56

Jamen, det er vel kun moderationen, der kan gøre det?!

Og er det ikke kun, hvis der går lidt mudderkastning eller lign. i tråden, at det sker?

Jeg er en skide irriterende ponyrytterforældre med en fortid som rytter!

Elsker at prale med mine dygtige børn, - her på HN med datteren, der rider!

0
0
Svar på denne tråd

undren...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 10:59

jeg har tænkt over det samme...

at nogen kan bestemme hvornår der er sagt nok...

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

At låse...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 10:59

..en tråd sker, hvis en af adfærdsreglerne er overtrådt ;-)

Ellers kan du jo skrive til moderationen og spørge, hvis der f.eks. er et enkeltstående tilfælde, som du ikke forstår?

Mvh Mette..
www.newforest.dk
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 11:01
kan man nu som "alm. dødelige" ( ) Låse en tråd? Der er vist noget jeg er gået glip af?

Støt de græske hunde
www.graeskehunde.dk
Nu med part på Bella
0
0
Svar på denne tråd

Låsning
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 11:02

Jeg mener da kun at tråde bliver låst hvis der bliver lavet en samlet tråd til debat af et emne istedet for 20 forskellige.

Hvis tråden på nogen måde overtræder regler, så bliver den slettet.

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 11:03
På sin vis er det vel fair nok for det sker jo oftest kun hvis der er en der er ved at blive trampet sønder og sammen...

Sød juniorhoppe på ca 162 cm: www.heste-nettet.dk/ma.../120620/1/

Udstyr sælges: 17" Hubertus kombi sadel

Hovedtøj str. X-Full Mrk. Hubertus Classic www.heste-nettet.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Hellere låse en tråd ...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 11:07

... end slette den, synes jeg.

I den tråd jeg lige tænker på, synes jeg, det er fint, at folks "udgydelser" bliver stående frit fremme.

I den samme tråd var diskussionen som sådan vist løbet ud i sandet

Men tråden kan stadig læses, så på den måde er den ikke gået til spilde, som den ellers ville, hvis den blev slettet.

HN benytter sig vel af en ret, som jeg går ud fra, de har, når de lægger side til et debatforum??

Det samme gør de trykte aviser, de stopper også debatter, når de mener, der ikke længere fremkommer nye facts til emnet.

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

nå mit svar
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 14:28

i den anden tråd blev slettet, så skriver det lige igen :D

Jeg har ikke noget imod det bare låses.. Det fungere ganske udmærket på andre forums også..

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 26 af de 28 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

Men...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 14:37

... hvis nu man låser tråden - hvor er så dabatmuligheden henne? Måske man ikke fik uddybbet hvad men mente, eller fandt nye ting at bidrage med?

Jeg mener ikke det er fair at låse en tråd, bare fordi "én" intern synes det :-)

Mvh Gitte,

SÆLGES: Pigetøj 80-86 - se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Som alternativ...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 14:37

... til at slette en tråd hvor der måske ER kommet en masse fornuftige indlæg, men hvor det til sidst går galt - så synes jeg at det er en god mulighed at have.

Men selvfølgelig skal det bruges med forsigtighed - ligesom det med at slette.

£isbeth & Baloo
Always forgive your enemies; nothing annoys them as much
Oscar Wilde
Griffin Distancesadel sælges - 17,5 tommer - bred bom
0
0
Svar på denne tråd

Karolinemor
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 14:38
jeg kender ikke til "reglerne" om hvornår en tråd må/skal låses... :-)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

De gange jeg har set
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 14:42

en låst tråd herinde er fordi den er blevet debateret helt ud i hampen hvor alle er kommet med deres mening mange gange, hvorefter det er endt i mudderkast (et eksempel på det er den om de græske hunde)..

Og så den med overskriften som slet ikke skal debateres..

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 26 af de 28 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

Men er det
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 17:54

fair at (én) synes at tråden er "langt-ude" og låser den? Jeg synes personligt IKKE det er ok... Lad dog tråden leve så længe nogen gider skrive i den er min mening.

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

HundeGitteMor
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 17:56

hvorfra har du at det er én der bestemmer det?

mvh PiaR
quantum in me fuit
Udvis altid den største agtelse for en stille kvinde!

Grilltid - altid

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Pia R...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 17:59

... hvor mange skal der da til at låse en tråd ;-)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Svar...?
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 18:03

Hvorfor er der ikke nogen der svarer på de mange spørgsmål om hvem der må låse hvad, jeg er også lidt lost i det her

Mvh. Cat

Én gang DV, altid DV!!

0
0
Svar på denne tråd

Cat - som jeg
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 18:04
opfatter det - og det kan jo være forkert - må hver enkelte moderator selv tage stilling til deres gøren - selvfølgelig indenfor div. regler og normer...

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 18:07

Det gav lidt klarhed :)

Men som andre påpeger er der vel ofte en god grund til det.. Og i princippet ved vi vel ikke om de snakker om det indbyrdes...?

Mvh. Cat

Én gang DV, altid DV!!

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor skal en
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 18:22

debat køres længere og længere ud? Det lyder somom du er for kollektiv voksen mobning, som mudderkast tråde NEMT bliver til..

Jeg syntes det er mere plat en ikke-muddertråd bliver slettet fordi de tror det vil blive til det

Ratster Zoo

0
0
Svar på denne tråd

Det er normalt
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 18:28
at man på de fleste forums har en ikke skreven regl blandt moderatore (redaktørere, hvad de nu kaldes) at der min. er 2 der er enige før en tråd bliver enten låst eller slettet..

Ratster Zoo

0
0
Svar på denne tråd

Ratster Zoo
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 21:28

nu ikke tro hvad jeg er til og ikke er til ;-)

Jeg er bare FOR at man må udtrykke sig frit (inden for nogle normer og grænser selvfølgelig) så længe man har lyst.

Ikke for at være kværvulant (staves?), eller heller for at støtte mudderkastning (hvad det så i bund og grund egentlig betyder) men fordi det kan være ting der ikke er sagt i første, anden og syvende omgang, som man har lyst til at sige/kommentere senere hen i forløbet - hvorfor skal det ikke være tilladt???

Nu har moderationen jo mulighed for at slette enkelte indlæg og ikke kun en hel tråd, så forklaringer om at tråden i sin helhed tager en vis drejning, duer ikke...

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Men så kan det være
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 21:29

at det også glæder på HN - det ved jeg ikke noget om, men hører gerne om det :-)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Til Hundegittemor
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 21:48

Jeg skriver intet om hvad du er til, for det er jeg sådan set ligeglad med dit 6-liv ;) Men at det lyder som om du er for voksen mobning (det er ikek det samme som at være til det ;))

Jamen fx hvis tråden nu handler om Lille lise der rider på sin pony, men så pludselig går over og handler om kaj der går tur med sin hund, så er det da klart den skal låses, for så handler det jo slet ikke om det oprindelig emne.. Hvis kaj (og andre) så vil kommetere måder at lufte hund på kan de lave en anden tråd og lade lise ride sin hest i fred ;)

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 25 af de 27 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

Ratster Zoo
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 21:54

Hvem pokker taler om 3456 liv??? Underlig indgangsvinkel.

Og hvis det med at når tråden drejer giver modertionen ret/pligt til at låse tråden - så skal 97% af alle tråde da låses!?!?!?! Se nu bare denne, som du har twistet lidt fra oprindelig mening :-)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

At låse en tråd
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 22:18

Jeg synes det er fint nok at tråde kan blive låst og evt mudderkast kan stoppes.

Jeg ved ikke om nogle kan huske min tråd da jeg måtte sende min første islænder, Rökkvi, tilbage? Jeg startede kun tråden for at gøre evt interesserede opmærksomme på at jeg ikke havde ham længere og for at undgå at skulle svare på de samme spørgsmål om det tusind gange.

Tråden udviklede sig til en debat om hvorvidt jeg skulle have solgt ham tilbage eller om jeg gav op for let og hans ejer deltog på også på flere forskellige måder.

Det var i forvejen ikke let for mig at stå i den sag og føle endnu et nederlag, så at mærke at blive trampet på, når jeg i forvejen lå ned, var ikke ret sjovt.

Jeg bad selv en moderator om at låse tråden for yderligere svar og der kunne falde ro over mine bekymringer.

Skulle jeg have undladt det og taget de svar som de kunne komme?

Det er der sikkert mange meninger om, men jeg var glad for at muligheden var der.

Tina - Nu med Høffedyret!
----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

De låses
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 22:33

vel, når folk begynder at blive personlige, og man ikke længere er debatterende i det oprindelige emne...

Tror man vælger at låse en tråd, når der er sagt gode ting i den, men når den tager en uheldig drejning...

Zamangah

Flot jumBe sælges.

Welsh Cob hingst, 18 mdr. u. papirer sælges, se præsentation.

Vi kører brudeparret i hestevogn.

0
0
Svar på denne tråd

Til Gittemor
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 22:36

det gjorde du helt fint selv med den her linie "nu ikke tro hvad jeg er til og ikke er til "

Jeg snakkede ikke om hvad du har til (når man er til noget er man inde på 6-livet) men hvad det lød som om hvad du var for..

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 25 af de 27 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

ord kløver
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 22:38

så kløver mågen igen!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Næ nej, det var
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 22:51
ikek mig, men HundGitteMor

Ratster Zoo

0
0
Svar på denne tråd

Måge...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 23:17

Læser du overhovedet hvad der egentlig står? Eller kører du hurtigt igennem ordene??

Sådan som jeg læser det, skriver DU at : " Det lyder somom du er for kollektiv voksen mobning, som mudderkast tråde NEMT bliver til.."

Så skriver hundegittemor : "nu ikke tro hvad jeg er til og ikke er til"

Og så skriver DU :

"Jeg snakkede ikke om hvad du har til (når man er til noget er man inde på 6-livet) men hvad det lød som om hvad du var for.."

Hvad er det du ikke forstår? - Jeg tror ikke ligefrem at hundegittemor har hentydet til hendes 6liv !

Men du misfortolker lige hendes ord, og koger lidt mere suppe på den ved at blive ved med at være ordkløver..

0
0
Svar på denne tråd

11111111
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 23:17

Jeg synes det er en flot ting at kunne gøre!!

Både at kunne låse og at slette enkelte indlæg og hele tråde...

Havde f.eks lige pludselig en veninde i røret der fortalte mig at der fandtes en tråd om min hingst på HN som var enormt beskidt og skrevet af mange uvidende mennesker der ikke havde nogen idé om det de udtalte sig om.. (håber næsten de læser dette igen!!)

Tråden blev slettet fra moderators side inden jeg selv fik andet end et kort glimt af den ..

DÉT synes jeg er rart at vide!!

Roser & 1000tak til dem!

Årets Pinto og Årets Hingst 2004
Materialprøvevinder og Bedste Hingst 2005
www.samondo.dk eller www.123hjemmeside.dk/samondo

SAMONDO ER TIL SALG
0
0
Svar på denne tråd

Til xtiny
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 23:32

Hvad er der DU ikek fordtår jeg skrev "Det lyder somom du er for kollektiv voksen mobning,"

ja FOR ikke til hvorefter gitte så skriver med at jeg ikke skal "nu ikke tro hvad jeg er til og ikke er til"

Når man er til eller ikke er til noget, så handler det altså om 6-livet ellers er man for eller ikke for..

Ratster Zoo

0
0
Svar på denne tråd

Måge...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 23:58

What ?? Du har da lige bekræftet mig i du slet ikke læser en dyt af hvad der skrevet står.. Eller også skimmer du bare og får det ud af det som DU vil..

F.eks hedder jeg xenia, og ikke xtiny. Vær venlig ikke at blande hende ind i det, selvom jeg ikke helt ved hvorfor du lige kom i tanke om hende !!

Hvem bestemmer hvad "til" og "for" skal bruges til, og i hvilken sammenhæng ?? Læs det dog som i den sammenhæng HundeGittemor bruger "til" til...

Pernille... jeg nåede at læse en brøkdel af den tråd du omtaler, og nej det var ikke ligefrem pæne ting der blev sagt, ting som jeg slet slet ikke kunne nikke genkendene til fra da han var hos tine! Tværtimod !! Da jeg postede et svar blev den slettet! - Misundelse er en rigtig grim ting, især hos folk der ikke ved hvad de snakker om..

Mvh. Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Jeg HAR
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 01:40

læst det, og at man over ser et navn betyder ikke at man ikke ser indlægget.. Det betyder bare man springer overskriften over..

Hvad med selv at læse hvad jeg skriver?

Min til var at tråden (en til fældig tråd) kunne blive til voksenmobning..

og at hun fik det til at lyde somom hun var FOR voksenmobning..

Og så skrev hun at jeg ikke skulle tro hva hun er TIL..

Jeg vil slet ikke tro hvad hun er til, for jeg vil som skrevet ikke blande mig i hende 6-liv..

Så lad dog selv værd med at "koge suppe på det" og find dog på noget nyt end at blive ved med at kalde mig det samme, for ordkløver er jeg ikke i og med det ikke var MIG der vendte debatten

Ratster Zoo

0
0
Svar på denne tråd

Og det kommer fra dig ...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 01:48

... at andre ikke må koge suppe, på det du skriver .. ..

Det indlæg burde simpelt hen nomineres til årets mest vanvittige ... tænk at du skriver netop det .. ..

Utrolig at du Tanja/Ratster/Hættemåge what ever vi kalder dig ikke selv er kogt tør endnu .. ..

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

Tja igen
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 01:50
er det iorden at andre bruger de samme ord, men når jeg gør det det pludselig dumt Velkommen til Danmark's rygklapper forum nummer 1, hvor man skal have samme mening som alle de andre rygklappere ellers gælder ens mening ikke

Ratster Zoo

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil give
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 08:05

raster lidt ret at man godt kan tro at nogen virkelig nyder mudderkastning når de bliver ved og ved i en tråd og

ikke vil have lukket en tråd det virker lidt som om man sidder og smovser sig i at kaste sig over andre...

Men ikke at jeg lige tænker på hundegitte bare sådan generalt...

Og jeg aner ikke hvad det er for en tråd gider ikke følge en tråd så længe hvis den udvikler sig sådan...Og jeg synes det er ok at

den bliver lukket hvis den går over gevind

Hilsen jeanett*monique :-)
0
0
Svar på denne tråd

Har da ikke noget med 6 livet
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 08:25

At gøre, når man skriver sådan.

Hvad jeg er til eller ikke er til.

Måske er man til lyserød eller måske er man ikke ??

Så mon ikke du måge eller er det tom gryde ( kogt tør )skulle udvide din horisont bare en smule.

Illum
I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ?
Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
0
0
Svar på denne tråd

Raster zoo
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 08:34

Jeg er virkelig meget til:

- cowboybukser.

- store chokoladedesserter.

- familiehygge.

- ud-og-se ferier.

- ædle heste med et lidt varmt temperament.

- engelske krimier i TV.

Hvis det at være til et eller andet, har noget med 6 at gøre, må jeg da have et meget avangeret (og måske ulovligt) 6liv.

0
0
Svar på denne tråd

Kan tilføje
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 08:55

At jeg er også til:

- grøntsager.

- store hunde fremfor skødehunde.

- designermøbler og lækre køkkener.

- praktiske biler, der starter hver gang.

- flade sko istedet for stilletter.

- lidt men godt.

Se der var mere næring til fantasien, hvis man har samme holdning til vendingen at være til noget, som du har!

0
0
Svar på denne tråd

Tak for et...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 08:59
..godt grin her til morgen

Mvh Mette..
www.newforest.dk
0
0
Svar på denne tråd

Tina U -
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 09:03

jeg synes helt klart at når du som trådstarter selv beder om det - og det er rimeligt (har ikke fulgt så nøje med i den tråd) så er det selvfølgelig klart at den skal låses og forsvinde ud i søgefunktionerne :-)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak xenia
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 09:05

dejligt indlæg (y) :-)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth - ja
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 09:07
du har så evig ret - dette MÅ vindes årets HN-pris

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Ja, FED måde at starte
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 09:09

dagen på... Jeg griner stadig over Karolinemors morgen-humor :-)

Mvh Gitte,

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 11:39

At nogen gider tage sig tiden til at skære tingene ud i PAP...

For det gad jeg ikke igår aftes, følte ikke rigtigt at noget som helst sev ind på lystavlen hos pågældende person

Tak til Illum og Karolinemor for lige at komme med et par til eksempler på hvordan "til" kan bruges, og ikke kun i sammenhæng med 6 ! Og især til Karolinemor for et virkelig godt grin Håber pointen er feset ind nu!

Lisbeth, kan man egentlig godt nominere noget herinde til årets HN pris ? I såfald er jeg enig

0
0
Svar på denne tråd

Dagens griner
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 12:23

Fik da lige dagens griner ved at læse den tråd Tænk ordkløveri kan udvikle sig så morsomt*ggg*

Utroligt at i har tålmodigheden til det, jeg havde opgivet for længst

Mvh Karina

Nu med hafferhesten Aico

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider