Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Moden i dag?
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 22:54

I går havd ekæresten og jeg forvidet os på diskotek i skanderborg.

En ven var dørmand der og ville gerne have vi lige kom og hilste på.

Jeg tror vi trak alders gennemsnittet op med 10 år...

Nå men det jeg undre mig over er moden hos de unge.

De var ikke ret gamle vel nok fra 16 til 18, sikkert med nogle få undtagelser i begge retninger.

Drengene var klædt i bukser der sider UNDER rumpen .

Hva pokker sexy er der i det?

når en så lige bukkede sig ned, ja så så det faktisk ud som om han indbød til nogen helt andet .

Pigerne var nu meget pænt klædt på, når det nu er et diskotek, syntes jeg det er i orden med pæne toppe, stropløse osv, så længe det er smagfuldt.

men hvad jeg ikke forstår er, at når man har en strop løs top på, en der bindes om nakken, eller en mad bar ryk, hvad POKKER har de BH på for...?

ja hvis nu engang ikke kan holde dem oppe uden, så skam man altså have tøj på der dækker BHén.

og værre er det da med en flot stropløs bluse med 2 forvaskede lyserøde BH stropper der går om omkring.

eller en flot GUL bar rygget bluse med en, igen forvasket grøn BH, der oven i købet er huller i, rund om livet.

er det bare mig der gammel dags?

jeg kunne ALDRIG find epå at gå med en top hvor BHén stikkede ud, hverken for oven eller bag på.

jeg syntes simpelhen det er usmageligt.

men på dette diskotek var det 9 ud af 10 der var klædt sådan.

puha jeg føler mig pludselig gammel.

Mvh Heidi & Kæmpe-dyret Sir sandro
Hvem sagde det ikke var størrelsen det kom an på?

Spring Undervisnig tilbydes i århus, og lejledhedsvis på Lolland/Falster.

Besøg gerne vores hjemmeside kaempe.webbyen.

0
0
Svar på denne tråd

streetwalker
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 23:02
måske de har handlet her...ekstrabladet.dk/flash/...251197.ece

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

min hademode...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 23:12

Jeg kan kun give dig ret... faktisk er bh'er og trusser der er gamle og forvaskede så fantastisk ucharmerende at det er til at brække sig over. Hvorfor så i det mindste ikke vælge noget pænt, hvis man endelig skal se det? Synes gammelt undertøj er lig med uhygiejne på en eller anden måde.

men det jeg synes er den værst tænkelige mode, det er sminken. Nogle piger forstår virkelig at sminke sig så fantastisk flot og de har forstået at kunsten ved sminke er at det ligner man ikke er sminket... Og så er der så dem, der synes at sminken skal matche det tøj man har på. Så de ligner mest af alt "Lille Lise, 4 år... har været på rov i mors sminke skuffe".

Engang imellem ser man dem der synes at rødlige nuancer er festlige (især her i juletiden) og så ligner de mest af alt noget der har spist noget de ikke kunne tåle.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd

moden idag
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 23:19

Er det stadig på mode at gå med bukser der i virkeligheden kun er ankelvarmere? Jeg troede det var overstået.

Jeg tror ikke jeg bruger nok tid på at glo på andre mennesker og vurdere om deres tøj er grimt ;)

------
Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.

0
0
Svar på denne tråd

moden idag.
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 13:55

Jeg er lige alderen, hvor folk gør sådan.

Det med drengenes ukser helt langt nede, er meningen at de skal sidde rimeligt stramt, og så skal man have et par dyre underbukser inden under, som kan ses. ( det ser faktisk ret fedt ud).

Det med pigerne fatter jeg heller ikke !! Jeg kunne ALDRIG finde på sådan noget. Synes det ser SÅ dumt ud ! Tænker virkeligt over det når jeg tager haltgerneks-toppe på og andet. Men helt ærligt. hvorfor tror i der er lavet stropløse, og halterneks-BH'er ?

Hilsen Mette og hendes elskede Balou, Sultan og Bella <3

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 18:21
Det er også noget af det der undre mig. Nu var jeg til julefrokost i sidste weekend. der var der en pige, der havde valgt at tage en SORT kjole på med halterneck, men med HVID bh med stropper og kryds på ryggen. Det fattede jeg ikke. Jeg sørger altid for at min BH ikke kan ses, og at den matcher mit tøj. Skal jeg endelig have en trøje på, hvor stropperne kan skimtes, så sørger jeg for at tage en af de usynlige stropper på, og evt dem der er pyntet.
0
0
Svar på denne tråd

Lad da pigerne
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 18:25

Lad da de unge - come on!

Dress som ikke er særlig pænt sammensat, har vi vel alle båret! Eller hva?

Mht. BH, så hænger det vel sådan sammen, at pigerne helst ikke vil have at deres fortrin falder igennem, men nærmere "frem". Og ærlig talt, hvem kan vi bebrejde? Ikke pigerne, vil jeg mene.

MVH JANET* www.efw.dk/jeanett/

Meget Velholdt Kentaur Dressursadel Sælges Billigt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider