Aaaahh...
(sådan som når ens far sætter sig i lænestolen). Så har jeg endelig slået popo'en i sædet, og sidder med en utrolig træt krop. Kom først i seng med 7tiden i morges, og har tilbragt lidt for længe på et dansegulv i løbet af natten. 
Så vi sad to bombede tøser på færgen her til middag - hjem til mors kødgryder skulle vi jo.
Må dog ærligt indrømme, at det for mit vedkommende i dén grad også er hestene som trækker. Lille flytte-mis var glad for at komme hjem, og rendte mig i r.øven hele tiden
På færgen er han vandt til at sove på mit skød, men idag blev han lige i kassen, i fare for, at jeg skulle akut til en skraldespand/vask/lokum
- hvilket han gik helt amok på, og kradsede og bed og rullede rundt...ja altså lige indtil jeg åbnede og han smuttede op på mit skød og lagde sig mageligt tilrette... tossede dyr 
To søde piger har idag lige set hvad der skal gøres i stalden, og så er kabalen næsten løst.
Tulle kan blive gående ude, og staldens ejer slipper for at passe hende!
Den kære Plethest stod indenfor da jeg kom, så mit p.is var godt over de 80 grader... Men hun fik et regndækken på, og kom ud. Og så skal jeg ellers lige love for, at den ikke fik for lidt
. Hun gik bare i selvsving, og viste mig lige samtlige mulige hop på 1, 2, 3 og 4 ben.
Dum som jeg var, fløjtede jeg på hestene da de græssede oppe i modsatte ende af folden her sidst på dagen. Der var åbnet ind på ridebanen, så de også kunne æde græsset dér, og jeg stod nede for enden af denne, udfor en kæmpe vand/mudder-pøl..
Søde som de jo er, kom de for fulde gardiner... til sidst var jeg bange for, om Plethesten nåede at stoppe - men ork jo
Et glidende stop, i bedste rodeostil, lige gennem alt sjasket... som så fint endte PÅ MIG
Dumme hest 
Den sidste helt fortryllende ting, som er sket idag, er...
*Trommer*
Mit kamera virker igen
Batterierne var brugt op (hrhrh...
). Så der kommer billeder meget snart, har taget en masse idag (men har ikke lige ledningen til kameraet med hjem
)
Fortsat dejlig dag allesammen, og undskyld spild af serverplads på HN endnu engang
Jeg skal ned og have flæskesteg - Mums!