Hirstorien
Vi er 4 piger som snakkede sammen rigtig meget over i skolen. Lavede opgaverne sammen, snakkede sammen, tog i byen sammen - what ever.
Det skal siges jeg er træt af den ene person - X.(18 år) Hun er den typer der råberhøjest, synes hun er vild smuk og kan ikke unde os andre noget.
Så er der den anden person som snakkede mest med X. Nemlig Y. Y (17)er lillesøster, har problemer med familien derhjemme, og er genneralt naiv.
Tilsidst har vi Å(18), som er kærester med Y´s storebror. Hvilket Y synes var en vidunderlig ide.
Nå men, De sidste par gange hvor X har spurgt om vi vil med i byen, har jeg og Å sagt nej. Simpelthen fordi vi ikke gad. Det sagde vi jo ikke, sagde vi ikke havde råd og sådan noget.
Så en weekend ville mig og Å i byen. Vi spurgte selvfølgelig de to andre og kun Y sagde ja. ( Det var vi jo glade for.)
Y skulle på arbejde og senere i biffen med sin mor, men ville møde os på en station.
Jeg tager hjem til Å, hvor vi sidder sammen med hendes kæreste. Vi sidder og drikker. Og jeg blander ogsånoget til Y, så hun også kan få det lidt sjovt.
( Hun har ikke så mange penge, så ville være lidt sød mod hende)
JEg bliver ret fuld, skal det siges. Husker kun et par ting. ( Bland andet får Y shots af mig osv...)
Så siger Y så at nu skrider hun - hun tror at vi smutter. Hvilket vi slet ikke gør. Men der er hun skrevet.
Hendes storebror/kæresten spørger om hun ikke skal sige farvel til mig.
Nej det ville hun ikke. ( øøøøh?!?!? - hendes begrundelse var at jeg var stiv?! ... )
Nå lørdag, ringer Kæresten/storebror til mig og spørger om jeg har hørt fra Y. Jeg har skrevet en sms, men hun har ikke svaret. Jeg tænker ikke mere over det.
Der er åbenbart krise derhjemme hos dem.
Viser sig at Y har ringet til X - fordi hun skulle gå alene hjem ( alle troede at mig og hende sku følges ned til busserne?!?!?). Så hun snakkede med hende.
Da de er færdige med at snakke.
Skriver X til storebroren/kæresten om at han skal ha dårlig smag i munden over at lade sin lllesøster gå alene hjem. Pigen er 17, har taget en masse gange alene hjem. Og hun sagde at hun jo bare skred! Hvad skulle man gøre?!
Søndag skærer Y i sig selv - det er mig der finder først ud af det tirsdag!!!
Nå men Y og X kommer ikke i skole ( Det er x fødselsdag) om mandagen.
Mig og Å bliver enige om at tage hjem til Y og snakke med hende. Vi gider nemlig ik være uvenner med hende, og vi gider ikke ha at X skal blande sig.Hun har blandet sig nok.
Det går godt og vi får snakket om tingene.Blandt andet at hun skal have hjælp - det ved hun godt. Og at vi er der for hende.
Pludselig sige hun at at hun var bange for hvad hun skulle gøre når vi kom. ( Skal siges at vi også har været nervøse hele dagen...) Så hun ringede til X, og hun sagde at Y skulle lade være med at lukke os ind og hvis hun gjorde, så skulle hun sige ditten og datten... ( kan ikke huske hvad)
Så var det at jeg blev sur på x - havde ingen intitioner om at blive venner med sådan en.
Mig og Å blev enige om ikke at skrive tillykke med fødselsdagen til hende ( det havde hun samme dag..) og det er hun åbenbart begyndt at græde over.
Nå, men x kom heller ik i skole tirsdag. Onsdag havde vi fri, og jeg skull opereres. Og jg er først lige kommet tilbage her 1½ uger efter i mandags. ( Mens jeg var sygemeldt, var jeg lige nde på skolen, og hente nogle opgaver. Samt snakke lidt med tøserne... Snakkede med Y og Å - sagde hej til X - hun ignorede mig så fint...Tænkte at nu var det i hvertfald ikke min skyld - jeg havde jo sagt hej?!)
Skriver til Y ( den mandag jeg starter i kole igen) om hun skal med fra stationen - jeg er i bil. Ja det ville hun smadder gerne. Fint - regner jo med at tingene er iorden.
Kommer over i skolen og x siger "heeej Y..." på sådan en rigtig tøsefnidder måde. Hun siger ikke hej til os andre, trods vi står LIGE ved siden af.
Fint nok tænker jeg.
Vi skallave eksamens projekt og y og x er sammen og mig og Å ( Som snakker godt sammen ) er sammen.
Y ignorer os fuldstændig.
Næste morgen skriver jeg IKKE til Y om hun skal med til stationen... da vi mødes på skolen siger hun hej - bliver helt paf over at hun snakker til mig og siger hej - dog lidt koldt.
Finder ud af at hun IKKE siger hej til Å, trods hun har sat en taske lige foran hende inde i klassen...
Nå , dagene går og det bliver torsdag. Y skriver så til Å om hvorfor VI ignorer hende...øøøh hallooo ... du er sammen med en som er så selvoptaget at hun kun kan se sin egen næse :-S
Å er sammen med kæresten/storebroren samme aften - som osse er ret træt af sine lillesøste...
Det viser sig at X er hjemme hos Y - trods at X ikke må komme i deres hus?! Så det er X der siger hvad Y skal skrive ( har vi set hun har gjort før, med andre!!!... Y kan nærmst ikke tænke selv - men vil bare være sej med de seje...
Storebroren/kæresten fortæller så til Å at han er beskyldt for at stæje knive fra arbejdet ( han er kokkeelev) ... sjovt nok er X kærester med en af storebroren/kæresten x-venner. ( hvem mon har sat ryget igang?!)
Det med knivene ...det er det nyeste.. jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op-... synes godt nok det er for langt ude. Og gider det ærlig talt ikke.
X gider jeg ikke bruge min tid mere på. Y Synes jeg har givet rigelige chancer...
Er det bare mig der er fuldkommen sindsyg eller er jeg havnet i en uheldig pigefnadder gruppe. ( Derfor jeg aldrig gik med piger som sådan førhen?!?!??! Det ender ALTID galt)
Ved ikke hvad i skal stille op med mit indlæg ( hvis i er havnet så langt *G* ..tror bare jeg måtte ud med det.
Eller mske andre kan se et nyt syn på det?
Andre der er med i sådan noget?