Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hunden piver - Hvad skal vi gøre?
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 22:45

Hej

Har lige snakket med underboen og hun sagde vores "nye" hund piver/hyler en del når vi ikke er hjemme.

Hun er sammen med vores anden hund som ikke siger et kvæk.

Hvad skal vi gøre for at hun ikke piver når vi ikke er hjemme og er på arbejde ?

Mvh Pia

Se vores hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/staldarthur

Dejlig 2 hestestrailer udlejes i Århus kontakt for mere info.

Rideudstyr sælges. Skriv for mere info.

Medlem af DÅHM.:-D

0
0
Svar på denne tråd

Ork,hør engang
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 00:44

Det tager bare en tid,har selv prøvet det,jeg købte dengang en aktivits boldt, du ved en af dem der kom godbidder ud af hvis man var ivrig nok,og det virkede.

Men husk at købe 2,så de begge har og lad være med at gøre hullet for stort i bolden,for tro mig de skal nok få godbidderne ud og så går tiden med det.

held og lykke.

Absolut42

0
0
Svar på denne tråd

Pas nu på.
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 09:39
Når der er 2 hunde ville jeg ikke lade dem have aktivitetsbold når de er alene. Mine hunde som ellers ALDRIG sloges kunne godt komme på at slås over en aktivitetsbold, så pas på med den slags især når de er alene.
0
0
Svar på denne tråd

STald Arthur
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 09:43

Så vidt jeg husker er det jer der lige havde overtaget en dejlig huskyblanding ikk?

Ved I om hun har lært at være alene hjemme???Lige meget hvad ville jeg nok starte alene hjemmetræningen lidt forfra for at sikre at I har indøvet det rigtigt..

Sarah

Hvis din hund fælder, skal du blot dyppe den i fernis.

(Garfield)

Hundeskolen Potedask.

"Når glæde og tillid er i centrum."

0
0
Svar på denne tråd

2 hunde...
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 10:04

hvorfor er det lige at de fleste ikke tror at man behøver at alenehjemme-træne med en ny hund bare fordi man har 2... din hund skal lærer at være helt alene hjemme, dvs uden at den anden hund er der.. gå ind på netdyredokter der står lidt om hvordan man gør...

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

Odense; Undervisning tilbydes...

0
0
Svar på denne tråd

Må jeg lige...?
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 11:31
Spørger om noget andet i forbindelse med hvalp??? Min nye tæve har en mani med at tisse af glæde. Det gør mig intet hun tisser, men det er lidt ulækkert når det er i sofaen og sådanne små pletter rundt på hele gulvet.. Hvad kan jeg gøre?

Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
0
0
Svar på denne tråd

Helene
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 11:37

hvalp kan have lidt svært ved at styrer deres kropsfunktioner når de er små... skæld ikke ud, men kommer der gæster så tag hunden med ud og lad den hilse på dem et sted hvor det ikke gør noget hvis den tisser.. det går over med tiden... min lille chili gjorde det i starten men er kommet over den periode..

0
0
Svar på denne tråd

Yiip..
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 13:05

Mange tak for dit råd.. Jeg har intet mod hun tisser, for kan jo se det er fordi hun er glad, men puhaa hendes urin lugter!

Noget andet er, jeg har nu haft hende siden igår kl 20.30 og hun har stadig ikke haft afføring.. Hun har spist lidt mad i dag, men er der noget galt med hende??

0
0
Svar på denne tråd

prut :-)
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 14:31

når du ikke har haft den i længere tid så er det jo foreståeligt hvis den er lidt usikker her i begyndelsen... tror ikke du skal være bekymret med om den ikke har lavet "det store" endnu... den er jo først lige flyttet ind... går der dog mere end 2 dage så ring til dyrlægen, men tjek lige først om den kan have "pruttet" du har set det...

held og lykke med din hund...

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum..
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 15:18

Yiip jeg ska nok være obs på hende.. Er bare vant til fra de andre hunde jeg har haft at de har skidt på mit gulv hele natten..

Nogle gode råd til hvordan jeg får lugten ud af min sofa, sådan lidt hurtigt?? Har vasket med rengøringsmiddel men fyyy for den da det lugter af tis i hele lejligheden nu.. Skal nemlig holde fødselsdag om et par timer nemlig, så kunne være rart her ikk lugtede af hundetis..

0
0
Svar på denne tråd

ja altså..
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 16:05

nu ved jheg selvfølgelig ikke lige hvad farve din sofa er, men klorin tager lugt, det bleger dog bare også...

0
0
Svar på denne tråd

rhodalon
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 16:19

rohdalon neutralisere lugten, kan købes i alle supermarkeder, ajak og lign forstærker lugten.

Men hundeurin skal ikke lugte så grimt som det lyder til dins gør.

Sarah

Hvis din hund fælder, skal du blot dyppe den i fernis.

(Garfield)

Hundeskolen Potedask.

"Når glæde og tillid er i centrum."

0
0
Svar på denne tråd

Trammelam
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 17:04

jamen tror nu bare lugten er så slem fordi jeg har vasket med rengøringsmiddel..

Rhodalon ved jeg virker, men kan ikk nå ud efter det nu..

Tak for tippet.

Go fredag!

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 23:51

Jo det er os der har fået blandingen mellem hvid schæfer og ALASKA malamut

(Ved godt hun liger en Husky)

Men det er nok SCHÆFEREN der er gået op i hende *Iron off*

De har 80 kødben og 12000 stk legetøj og hvad der ellers findes af div. hunde legetøj/aktivering. De er tit forsøgsdyr

Man arbejder jo ikke i en dyrebutik for ingen ting

Gode morgen ture hver morgen.

Hun virker glad og tilfreds når vi går. Så det kom lidt(meget) bag på os at hun piver når vi ikke er der, da vi havde fornemmelsen af dette.

Jeg ved ikke hvor galt det er, det skal jeg lige have snakket med underboen om. (MEGET flink underbo skal der siges)

Vores underbo får lige denne med på vejen.

Jeg arbejder jo ikke så meget så det er ikke mange timer vi snakker om...Ca 4 timer gennemsnitligt +/-.

Men jeg snakker lige med hende og så må vi se hvad vi kan gøre.

Men tak for hjælpen også til hende den anden med hvalpen

Se vores hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/staldarthur

Dejlig 2 hestestrailer udlejes i Århus kontakt for mere info.

Rideudstyr sælges. Skriv for mere info.

Medlem af DÅHM.:-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider