|
|
| Har du tv i soveværelset? |
| Forfatter:  |
Annette Kray |
| Dato:  |
07-12-2006 08:33 |
|
Her er svaret nej, og vi får det heller aldrig. Det kan jeg ikke se nogen gode grunde til, da jeg/vi ikke gider og ligge og lumre i sengen den halve aften. En seng skal være frisk når man hopper i den. Mange har, men har du? Annette
Hvor er det godt at brok ikke smitter!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næ men |
Illum |
07-12-2006 08:35 |
|
Ville da være en mulighed en gang. Det kan jo slukkes 
Illum Skriv dog %#&#(x BOM STR. på de sadler I har til salg !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja vi har |
|
|
Ja det har vi, men det bliver kun brugt når vi ikke er enige om hvad vi skal se, eller når manden vil spille ps2 samtidigt. Hvilket max sker en gang i måneden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep det |
|
|
har vi og vil aldrig undvære det.
Louise Veni vidi vici Jeg kom, jeg så og jeg sejrede
Hellere lykkelig af dumhed end klog af skade.
At undre sig over noget er hjernens første skridt mod opdagelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps... |
Narni |
07-12-2006 08:46 |
|
Det har vi, men vi bruger det faktisk sjælendt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er fedt ! |
pajken |
07-12-2006 09:00 |
|
Ja, det har vi og det er bare sååå dejligt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ville personligt |
|
|
gerne have tv i soveværelset, bruger pt. lidt tid på at overtale gemalen. Han er imod det da han mener at det er roden til al ondt, dvs mindre lagen gymnastik. Har manden ret, ja jeg spørger bare? 
Èn gang fuldblod - altid fuldblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det har jeg |
yiip |
07-12-2006 09:13 |
|
ja det har jeg, og har også overvejet at få sat et op på badeværelset så man kan se tv når man er i karbad...
Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf  Odense; Undervisning tilbydes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nixen bixen |
|
|
og skal heller ikke ha det... Der er lige nogle andre ting som er vigtigere og sjovere at bruge tiden på der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| carma70 |
yiip |
07-12-2006 09:17 |
|
nej, det mener jeg ikke han har... du kan jo prøve at overtale ved at sige at det jo også kan bruges til andet end de sene nyheder på tv2... (hvis du forstår..) -man bestemmer jo selv hvad man ser på sit tv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det... |
Mette J |
07-12-2006 09:18 |
|
..har jeg vel egentlig - for jeg bor i en 1 værelses lejlighed 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har også |
|
|
et tv i soveværelset, men det kan kun vise DVD/video. Lige pt ser vi matadot som julekalender... 
Mange hilsner
Marie M Nu med Øffe-Mor & pige-hesten Tøsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fjernsyn |
|
|
Jep vi har fjernsyn i soveværelset og det er rigtig rart. Det er nu mest mig, der bruger det, for ellers kan jeg ikke sove. Plejer lige at snuppe vejret og sporten, inden det bliver slukket igen. Gider ikke ligge og glo film eller lange dokumentarer. Til cama70: Nej din mand har ikke ret. Det er jo bare et tryk på fjernbetjeningen, og så er det slukket.  Hilsen Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja... |
|
|
det har vi, men det bruges nu altså ikke til at ligge og lumre/glo i hele aftenen, der sidder vi inde i stuen. Det bruges hvis man er syg, der vil jeg ikke ligge og lumre inde på sofaen en hel dag. 
M.V.H Mette R "At fuldføre er at vinde"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fjernsyn |
|
|
Jeg har fjernsyn i soveværslet og det har jeg haft i mange år efterhånden. Jeg vil slet ikke kunne undvære mit fjernsyn i soveværeslet.
Mvh Karina
Nu med hafferhesten Aico
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har også |
|
|
men det kan kun tage dvd/video. Da min kæreste og jeg flyttede sammen prøvede jeg at sælge mit tv da hans var bedre, men jeg kunne desværre ikke afsætte det, og ja så må det jo stå i et hjørne i soveværelset...
Hvis du er positiv ser du løsninger. Hvis du er negativ ser du fejl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forresten... |
yiip |
07-12-2006 09:56 |
|
mit tv står i et skab så jeg bare kan lukke af hvis jeg ikke lige gider glo på det... ret smart 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja.. men |
Ratster Zoo |
07-12-2006 10:55 |
|
det er ikek sat til, for bruger alligevel det inde i stuen.. så mit tv ligger mellem alt rodet på stue gulvet 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning, Fjordhest - I sol og i blæst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Riamus |
07-12-2006 10:58 |
|
Ja lige nu har jeg, men det er fordi jeg bor på kollegie. Men da jeg havde min lejlighed havde jeg ikke tv i soveværelset, og jeg skal heller aldrig have det! Det er der ingen grund til, jeg kan godt nøjes med at se tv i stuen... 
-Maria Nu den lykkelige ejer af fjordbissen Kasper! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tv i soveværelset |
|
|
nej det har vi ikke, syntes det forstyrre når man skal falde i søvn, men det er jo en smags sag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja DET har jeg |
Shetter |
07-12-2006 11:08 |
|
... eftersom at mit soveværelse er i samme rum som resten af lejligheden... Men ja jeg har fjernsyn og jeg falder altid i søvn til det... jeg kan IKKE sove hvis ikke jeg har fjernsynet tændt...
~ Shetter ~ ~♡~~♡~~♡~~♡~
"Så kom der mislinger!" 3 velskabte unger d. 2. december ~♡~~♡~~♡~~♡~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har haft |
|
|
og det er pillet ud igen da manden så for meget og der skete ingenting mellem lagerne .. så ud røg det Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det |
|
|
har vi, og kamera i stalden der er sat til, det sparer nogle ture ud af sengen vedfolinger og syge heste. Karin
Hoppeføl efter Kaiser Wilhelm, født 24.04.06, sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja, men kun fordi at jeg har soveværelse og stue i et. Ellers vil jeg ikke have TV i soveværelset.
***** Snepony ***** Hvis alt kommer imod dig, kører du i den forkerte vejbane.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, for så ville |
|
|
jeg aldrig få set noget i fjernsynet. Hvis først jeg kommer til at ligge under den varme dyne, kan selv den bedste film ikke holde mig vågen. I forvejen er det svært nok i sofaen nede i stuen Mvh Line
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TV... |
|
|
Så afgjort NEJ! Og vi skal aldrig have det. Kæresten er heldigvis enig  Der er lavet undersøgelser der viser, at folk med TV i fjernsynet dyrker mindre lagengymnastik end andre - det vil vi ikke risikere at blive en del af! 
Hilsen fra LISE
HUSK: Aldrig Atamon (Natriumbenzoat, E 211) til MUK på hestens ben! Det er en udbredt misforståelse at bruge Atamon, der virker mod MUG. MUK er fremkaldt af bakterier, MUG er en svamp!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej nej |
Tullermus |
07-12-2006 12:15 |
|
Min seng er til at sove og dyrke visse aktiviteter i, men fa'me nej om der skal ses tv i den! /Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
ja og jeg bruger det når min mand er på døgnvagt og hans side er dræbende tom for så kan jeg falde i søvn til det istedet for at savne lyden af hans åndedræt - og hvis jeg høre uhyggelige lyde lykkes det mig som regl at overbevise mig selv om at det bare var fjernsynet. og til de kærester der er bange for at de får mindre @!#$ tjaa måske skulle de gøre sig mere umage så, synes at det er pinligt at de ser en kasse som deres konkurrent.. så mænd stram jer an så forsvinder den evt konkurrent også
livet starter voldsomt- og ender sørgeligt det er det imellem der tæller.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja selvfølgelig |
|
|
og i 6 andre rum. Vores TV er nemlig så smarte at man kan SLUKKE for dem, hvis man hellere vil noget andet!! Anne
2 fantastiske 3ér ponyer til salg. Se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort NEI |
Lilleulv |
07-12-2006 12:27 |
|
For oss som er avhengige av den elendige boks der, så skulle det være døden at indføre den også i soveværelset. får man ikke sove, så blir det enten en bog eller til å stå opp igen og sette sig i stuen. Men vi har to tv-apparater... Det er mindst ett for mye! Sylvia: han vil spille PS2 samtidig med hvad??? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
tjaa og hvem har lige sagt at det altid skal foregå i soveværelset... foreslagende er utallige (bare ikke hvis børnen ligger i samme rum så er det efter min mening forbudt... )
livet starter voldsomt- og ender sørgeligt det er det imellem der tæller.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jada... |
|
|
Ja det har vi, ligesom vi har en fladskærm i stuen og et tv i kontoret, og vi har også snakket om en lille fladskærm til køkkenet. Alt sammen fordi vi kan lide at se nyhederne o.l. Vi ser ikke meget tv ellers herhjemme - men lige pt er jeg lykkelig for det i soveværelset, for jeg er sengeliggende pt, og det er skisme kedeligt. Jeg tror ikke soveværelse TVet har været tændt i nogle måneder før igår da jeg kom hjem fra sygehuset
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej det har |
lene308 |
07-12-2006 12:53 |
|
vi ikke, synte ikke der er grund til at have et i soveværelset, vil ikke have drikkelse og andre ting der inde, mit soveværelse er til at sove i, og lave andre sjove ting i  Men skal vi se fjernsyn er det i stuen, nu er det generalt sjælden vi ser fjernsyn. Når man kommer hjem fr arbejde og har været over ved hestene så plejer vi at hygge og snakke, el. lave alle de ting der nu skal ordnes, dog nu mens der køre pyrus, køre fjernsynet hver aften kl.20,00 
Rasull, min dejlige fjollerhest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jepper |
|
|
Vi har et tv i soveværelset. Det er da så hyggeligt lige at se morgentv i sengen i weekenden mens man rigtig vågner i armene på hinanden. Desuden har jeg brug for 1-2 timers mere søvn en kæresten og jeg vil helst have ham ved min side med en arm omkring mig og jeg kan sagtens sove fra fjernsynet. TV'et hindre skam ikke noget af det andet der kan udføres i en seng, man vælger jo selv om man vil tænde det eller lysene ;-P
Kærlig hilsen Ann-Rikka  Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P. Hestene Chico og Jossie, det FARVEDE makkerpar
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har ikke endnu, |
|
|
men det er på vej. Vil godt kunne ligge der oppe, og se lidt andet end sport. Kæresten er sportoman . Forresten hvem har sagt, at det kun er i soveværelset der skal hygges . Mvh. Lotte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej, har jeg |
|
|
nej vi har ikke... vi har faktisk heller ikke tv i stuen... Syntes at ens tv tager al for meget tid... Så vores tv er pakket væk og tages frem når man føler for det...
Shetlandsponyer er da for dejlige !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jepper |
Kikærten |
07-12-2006 14:27 |
|
Vi har TV i soveværelset. Jeg bruger det til at falde i søvn til, når min aften har været urolig. Jeg sætter timeren til 15 min. og jeg sover med garanti inden.
*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pakket væk!!! |
joebluff |
07-12-2006 14:37 |
|
Er du så færdig! Vi har hver et til ungerne, et i soveværelset og et i stuen. Jeg vil ikke have et i køkkenalrum, da jeg synes når vi spiser skal vi kunne snakke sammen... Men pakke det væk... Det tror jeg ikke jeg var standhaftig nok til... Vores i soveværelset er genialt når man er syg, og trænger til at se lidt flimmer... eller en god film. Ungerne styrer selv hvormeget tv de ser... De har endnu ikke overdrevet for vildt! Mette, som ikke kan undvære sit tv.
At køre shetter er det bedste i verden! ...med de to små sorte perler... Medlem af FKS og Andebølle kørelaug.. Fordi kørsel med hest og vogn skal være sjov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, det har vi |
|
|
og vi har næsten lige købt et nyt fladskærms-tv. Det gamle har knægten så fået på sit værelse. Ikke at han bruger det så meget. Men jeg synes det er aldeles pragtfuldt, at kunne ligge i sengen og se fjernsyn - især når manden ser enten europæisk eller amerikansk fodbold i stuen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja vi har |
|
|
både fjernsyn i soveværelse, køkken og stue! Hov glemte lige mit 14" fjernsyn som står foran min crosstrainer på det lille værelse, så det må blive 4 fjernsyn ialt på 134 kvardratmeter!  Hilsen Stine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, det har vi! |
|
|
Jeg skal altid læse inden sengetid, og manden skal altid se TV. Faktisk har vi 3 fjernsyn, selv om vi kun er to mennesker i husstanden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hallo hallo |
|
|
Jep Jeg har tv i soveværelset og det har jeg haft i mange år. Jeg har såmænd også et i stuen, ja og et i køkkenet. Mvh Joani.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja da.. |
Zanne (den gamle) |
07-12-2006 21:24 |
|
Selvfølgelig har vi da det. Mit soveværelse er skabt til både søvn og hygge, derfor er fjernsynet en naturlig del. Jeg har såmænd også et på badeværelset - stik den 
Venlig hilsen
Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også her... |
Grande |
07-12-2006 21:31 |
|
Har vi i soveværelset, på begge vores kontorer, i køkkenet og det fedeste er i stuen, men den/det bruger vi sjældent. Vi får snart et spejl op i gangen , som er spejl når det er slukket og ellers kan tændes, og er fjernsyn. Det er sejt. men tror nu ikke jeg kommer til at stå i gangen og se fjernsyn... men manden må jo også bestemme lidt. det er faktisk det i køkkenet der er mest brugt. Mette
Kig forbi. www.lundrideudstyr.dk Forh. af: ANKY, KYRA K, Equiline, OS, Döbert, RAMBO, HV, Equi theme, BH, Isabell Werth, og mange flere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjernsyn |
|
|
vi har kun et tv i soveværelset. Vi gider ikke at spilde vores tid på tv så derfor skal det ikke fylde op i stuen. Det er der hvis der er noget man virkelig gerne vil se. Udover børnenes Pyrus pt kører det vel ca. 1-2 timer pr.uge. dejligt!!! tanja
Kloge Frode maj 2001 charmerende Alfred februar 2004 lynet Gorm juli 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Ja, og jeg elsker det Ligger i sengen og ser fjernsyn hele dagen
Glædelig Jul!
Ønskes I af Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Både ja og nej! |
|
|
Vi har en fladskærm i stuen, et på gæsteværelset og et på hver af ungernes værelse, dvs. 4 i alt. Soveværelset er ikke udstyret med Tv, men da Jørgensen går tidligere i seng end jeg og desuden trækker nogle vældige torsk i land, sover jeg som regel på sofaen. Når jeg har puttet mig godt på min sofa, sætter jeg timeren på TV'et til 60 min, men plejer at sove længe inden det slukker. De dersens gymnastiske øvelser kan udføres mange andre og sjovere steder end lige i soveværelset...
KH Pia - Nu uden Gicell T, men stadig med minimuler - BRODERI TIL HESTEFOLKET: WWW.SHOPFREKA.DK LÅNEHEST søges: 3-12 år, 148-165 cm, LC dressur/spring, trafikvant.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Niks... |
Cruella76 |
08-12-2006 08:54 |
|
Jeg har en baby i soveværelset - det er underholdning nok  Men tidligere har vi haft tv i soveværelset, det var bare sjældent vi brugte det. Næsten kun hvis der var noget vi begge VILLE se, på hver sin kanal  Tror ikke vi får tv i soveværelset igen - når jeg går i seng nu, så er det for at sove. Da jeg var single havde jeg tv i soveværelset - det var bare skønt at ligge der og flyde en hel søndag... (det var tider)
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep det |
PernilleKrake |
08-12-2006 12:14 |
|
har vi og det er super. Dog bliver det ikke brugt overdrevet meget. Vi har faktisk nu hvor jeg tænker over det fjernsyn i hvert rum lige bortset fra på toilettet. Ang dem der påpejer at der så ikke bliver lavet noget mere kreativt i soveværelset, så må det godt nok være nogle mærkelige tv i har. Vores kan både skifte kanaler og slukke/tændes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nix Bix |
10vildeheste |
08-12-2006 12:19 |
|
Her er der ingen fjernsyn i soveværelset - og det kommer der heller ikke...jeg har set de undersøgelser der viser, hvad sådan et an bedrive...og med tre små børn er der altså ikke s meget at tage af i forvejen, så det vil jeg simpelthen ikke risikere... forøvrigt kan jeg ikke rigtig gennemskue hvad jeg skal bruge det til...sofaen fungerer fint for mig, når jeg vil sove foran fjernsynet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke længere |
Signus |
08-12-2006 13:28 |
|
jeg har haft, og hvor var det dog hyggeligt!!  Men det tager godtnok også tid, når man er studerende og har langt de fleste timer hjemme, hvor man liiige kan... Nu har vi ikke længere og skal heller ikke have igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tv i soveværelset |
Gonzalez |
08-12-2006 13:42 |
|
ja vi har tv i soveværelset... men vi bruger det næsten aldrig, da vi begge vælger at sidde i stuen. og så falder vi også begge 2 i søvn, ligeså snart vi har lagt os... så tv'et er der mere for hyggens skyld, hvis det nu var, man ville se hver sit, eller hvis den ene vil spille x-box og den anden playstation. hehe 
M.V.H Katja Gonzalez Elevplads hos hundefrisør søges. Gerne i KBH.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det har |
Ronjaven |
08-12-2006 15:42 |
|
jeg da men det bliver ikke brugt så meget.
© Yrja og Prins © MERRY MERRY CHRISTMAS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps... |
|
|
Det har vi-og det vil jeg ikke undvære.Skønt at putte under dynene en dag som igår,med regn og rusk-og en god film. Manden og jeg har ikke just samme film/tv smag,så det er godt med 2 fjernsyn. Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tv i soveværelse |
saffy |
08-12-2006 22:15 |
|
Jeps her er der fjernsyn i hyggerummet  Og det er kommet for at blive der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja da :-) |
Metrik |
08-12-2006 23:00 |
|
- og som andre ville jeg aldrig undværre Nyder at falde i søvn til tv og nogle gange gå tidlig i seng og så ligge derinde og hygge til en god film. Vi er begge enige om at der skal være tv, dog skal det ikke "fylde" for meget i rummet. I vores nye hus skal det være en fladskærm - nu i lejligheden står det inde i vores skab - gemt væk om dage 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TV i soveværelset |
NinaL |
09-12-2006 00:13 |
|
... det har vi ikke - og ser heller ikke det store behov for at have et.  Der er et stort TV i stuen - og der er drejesokkel på - så det kan pege ud imod køkkenet, som ligger vinkelret på stuen ... Så kan jeg følge lidt med i, hvad der sker "i tossen" (hvis jeg får lyst), mens jeg laver mad.  Selvom vi har et spisebord i køkkenet - så har vi fået den "beskidte" vane at spise i stuen (spiser først omkring ved 20-tiden) - og så så må jeg indrømme, at "tossen" tit er tændt. *s* Hmm ... det er nok forkert madkultur - men nu er der jo ingen børn i hytten, som vi skal foregå som gode eksempler for.  Venlig hilsen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja vi har også |
|
|
Men men men jeg ville gerne have det ud igen, så hellere læse en go bog, det skal så siges at det er manden der tænder det og ikke mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|