Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Stakkels lille Mario
Forfatter: 
Dato:  06-12-2006 21:49

Nu har jeg snakket med flere der var interesserede i Mario da han var til salg til ca 50.000 kr.

Han havde alvorlig røntgen fejl i den ene baghase.

Så var der en der fik at vide at han ville blive sendt til Holland (ved ikke om det var returnering, alm. salg, slagt) men så 14 dage efter dette køber jeg ham i Viborg. Returnere en uge senere da han er skæv i krydset - dog havde dyrlægen ikke lagt mærke til noget haserne.

Men den stakkels hest.. Jeg havde ham jo en uge og fandt ud af hvilket dejligt sind han havde.. Men ville ikke købe alle de problemer der kunne blive - jeg vidste ikke det med røntgen fejl på det tidspunkt.

Men sådan en hest bliver smidt frem og tilbage indtil han ender ved en person der ikke dyrlægetjekker ham. Og så bare rider ham på trods af at han har smerte!

Sørgeligt! Han var så taknemmelig hver gang man krammede og nussede ham. Han elskede det virkelig.

Jeg gik og ture med ham og han opførte sig bare så flot!

Hvor mon Mario ender? Gid man kunne følge ham hvor han kom hen..

Jeg kan forklare det for dig, men jeg kan ikke forstå det for dig!

Udstyr sælges: 17" Hubertus kombi sadel - model kosak

Hovedtøj str. X-Full Mrk. Hubertus Classic (brugt et par gange)

www.heste-nettet.dk/

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 01:48

Sårn er det desværre med mange heste..

Det er skrækkeligt at tænke på

~
Er græsset grønnere på den anden side
-Ta' derhen hvis der er noget du vil vide!
~
Nu med baby-hyppen, Balthazar ;o)
0
0
Svar på denne tråd

stakkel
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 08:05

Jeg har fulgt lidt med på sidelinen af din historie, og hende som først havde kigget på ham ved kjærsfeldt.

Og jeg vil gi dig ret det er så frygtlig, havde man da bare så mange penge at man kunne købe ham og få ham sendt til de evige græsmarker, det ville gøre det hele nemmere, for der er da ikke noget værer end at skulle sende en hest man holder af ud i en uvis skæbne.

Kan du ikke kontakte P.Thybo og fortælle ham hvor meget Mario betyder for dig, og måske han vil hjælpe dig med at følge ham, hvis han ikke sender ham til slagt. Hvis han siger han vil sende ham til slagt, måske du kan få lov til at købe ham for slagte prisen (jeg ved ikke om han har ondt)så kan han måske gå som hygge/selskabs hest.

Men jeg føler med dig.

Mvh Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 09:07
Gid man lige havde pengene til det.. Selvom det er slagtepris er det stadig for dyrt og det er bedst for ham hvis han blev slagtet. Han er skæv i krydset og har alvorlig røntgen fejl.

www.heste-nettet.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Står...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 09:23

..han hos Per Thybo nu - og ved Per Thybo alt det her, der er galt med Mario - så ved Per Thybo vel godt, hvilken rejse, han skal sende hesten på?!

Eller er det bare ønsketænkning 8-) :-(

For øv hvor bliver jeg gal ved de her kastebold-situationer med en syg hest

Pøj pøj til Mario..

Mvh Mette..
www.newforest.dk
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 10:17
Ja jeg fortalte ham det da jeg gav grundlag for hvorfor jeg ikke ville have hesten!

www.heste-nettet.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider