|
|
| Hestetøser's stil. |
| Forfatter:  |
Jose. |
| Dato:  |
06-12-2006 14:53 |
|
I hestetøser herude, går I, i mærkevarer?! Jeg gør såsom, D&G - Lacoste - miss60 - Levi's - Gstar, og alt det der. Men der er mange der kommer med dem misundelige undskyldning; "Hestepiger kan ikke være seje & gå i mærketøj" TSK! Det kan få mit p*s til at koge.Er der andre end mig der går i mærkevarer, og stadig er hestepiger? Godt så. En dag havde jeg en veninde med hjem. Og hun er os meget interreseret i heste.Men hun kan ikk lide mærkevarer osv.SIGER HUN! Så gik vi ned i min stald, hvor der netop hang en Buberry grime & traktorv, for næsen af hende, hvor hun så bilde mig ind, at det var synd for hesten:/ Det skal jo så siges, at der ikke findes ægte Buberry til heste, men det ligner rigtig meget, så det kaldes jo Buberry. Er der andre end mig der er sådan?! Eller har prøvet ligende ? Kærlig hilsen Josephine.
Jeg er stærk modstander af dyremishandlere! Orbitt & Blackie, jeg elsker jer <3 - Josephine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er ligeglad |
Beritt |
06-12-2006 15:06 |
|
Jeg køber ikke mærke vare. 1. Har ikke råd, alt går til hesten (som heller ikke får mærke vare, kun sadlen). 2. Er ligeglad, har andre ting at gå op i.
Rikke + Farinelli for altid! Holder sammen i tykt og tyndt!
Min hjemmeside: tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også mig.. |
|
|
Jeg går da også i bl.a D&G og G-star raw.. Men det er ikke vigtigt for mig det er mærker. Langt fra. Har da også tøj fra H&M og et par bluser fra Bilka. Men selvom jeg ikke går op i mærker kan jeg da mærke på mig selv at jeg hellere vil indrømme mit tøj fr D&G end BILKA..  Grunden til at jeg har 3 par jeans fra G-star er nu at jeg synes de sidder super flot og selvom man betaler for mærket, så er det efter min mening også kvalitet. Meget af mit undertøj er D&G fordi jeg synes deres undertøj er vildt flot, og har det lækkert når jeg føler mig lækker  Jeg synes det er noget underligt noget med dem der KUN kan have f.eks. Diesel på. Kender et par stykker som er sådan. Men synes på den anden side også at de folk som "ihh hvor er du bare latterlig fordi du bruger så mange penge på tøj, FØTEX er ihvertfald lige så god kvalitet" er lige så underlige.. for NEJ det er ikke samme kvalitet.. Og f.eks. de bukser man kan få i føtex, sidder ikke lige så godt på mig, som mine G-star. Og DET går jeg op i. Selvom man er hestepige, kan man godt være lækker når man ikke er hos hestene. Og med dette sagt: Nej jeg føler mig bestemt ikke lækker i mine ridebukser, selvom man nogengange kan finde mig i netto når jeg er på vej til eller fra hesten. -Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Jeg er ret lige glad med mærkevare. Syntes det er for mainstream. Og for dyrt er det også.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærkevarer. |
Jose. |
06-12-2006 15:18 |
|
Jeg er tolv år. Går i mærkevarer. Og så er der nogen der siger de ikke har råd til det. og de er ældre ???
Jeg er stærk modstander af dyremishandlere! Orbitt & Blackie, jeg elsker jer <3 - Josephine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jo bruger da en masse penge på mærketøj, jeg føler mig godt tilpas i noget lækkert tøj...Men det er ikke sådan at det SKAL være mærketøj, har da også et par bluser fra føtex...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jose... |
Beritt |
06-12-2006 15:20 |
|
Fordi der er nogen der bruger alle sine penge på hesten, hvor forældre ikke støtter (ikke ondt ment, men en kendgerning), plus man går på gymnasium, og derved ikke meget tid til job, osv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Jeg tror grunden til at "hestepiger" måske ikke går så meget i mærke tøj fordi vi faktisk har bedre ting og bruge vores penge på. Jeg mener hvor mange her inde har ikke prøvet at blive inviteret i byen af veninderne eller en shoppe tur på strøget eller et andet setd. hvor man lige har været ved at sige JAAA!!! og hvor man så lige har fundet ud af at hesten trænger til en ny et eller andet, eller dyrlæge regningen lige er kommet elle måske den fra smeden, ormekur.. you name it... jeg ville da gerne at jeg kunne smutte ud hver måned og liiige købe et par nye bukser og sko til og en bluse til og jeg kunne blive ved, men mange gange når man har hest må man priortere... og jeg har valgt at gå op i min ridning og have hest i stedet for at være med på "mærkerne" for det er jo faktisk det eneste det handler om. tøj er tøj efter min mening og om der står only i eller vero moda eller what ever... det er jeg lige glad med. så vil jeg hellere bruge mine penge på evt et par nye gamacher til dyret (please hr julemand læs dette) da det er mere nødvendigt. men der er da sikkert nogle der kan få plads til det hele i budgettet, det er bare ikke helt lykkedes for mig endnu...-s-
Hilsen Team Bad Boys www.123hjemmeside.dk/team-bad-boys
Masser af billeder på hjemmeside af begge drengene!! No man i worth your tears, and the only one who is, will never make you cry
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærkevarer. |
Jose. |
06-12-2006 15:23 |
|
Jeg er os enebarn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jose.. |
Tina K |
06-12-2006 15:23 |
|
Bare fordi folk er ældre end dig betyder det jo ikke at de har flere penge og bruge på tøj Jeg går heller ikke selv i mærkevarer og jeg er 19. Kunne aldrig drømme og at bruge så mange penge på tøj.. Hvordan får du råd til at gå i det tøj?? Når du ikke er ældre..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Josefine |
|
|
Hvis du kun er 12 år, må du jo ingen gang ha en fritidsjob, godt så, så kan jeg regne ud at du får dit mærketøj af dine forældre? Right? Når du engang kommer til at tjene dine egne penge, vil du nok bedre forstå, at ikke alle gider bruge penge på dyre mærkevare. Man lærer at pointere sine penge. Ikke sagt at man derfor ikke gider købe dyre ting. Somregl hænger det os sammen med at man jo har nogle andre udgifter som voksen, og derfor ikke bare kan fyre alle pengene af på D&G og Gucci. Jeg synes bare ikke det er det vigtigeste. Så vil jeg hellere spare op, eller bruge dem sammen med mine veninder. Jeg har ikk brug for at føle mig bekræftiget ved at gå i mærketøj, som jo somregl er grunden til mange, især yngre, går i "mærketøj".. Som alligevel tit er fake.. Min mening!
Med Venlig Hilsen Anne-K© -Gør din ridning til en fest, rid Irsk springhest <33 BU 04/05 FOREVER <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærkevarer.l |
Jose. |
06-12-2006 15:27 |
|
JA netop. Jeg er enebarn. Men kan sagents lave noget herhejmme så jeg får råd. Jeg er ikke den eneste på tolv år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærketøj. |
Jose. |
06-12-2006 15:28 |
|
Mit er skam ikke fake 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jose... |
|
|
Sir ikk dit er fake, sir bare at det er en del af det "mærketøj" jeg ser børn og unge rende rundt i = vi vil bekræftes! Forresten kender jeg din hest Orbit, den har boet hos mig i mange år.. Har han det godt?
Med Venlig Hilsen Anne-K© -Gør din ridning til en fest, rid Irsk springhest <33 BU 04/05 FOREVER <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Team Bad Boys + andre |
|
|
Nu har jeg også hest og går stadig i mærketøj (og andet tøj!) Men jeg synes da det er noget underligt noget at skrive "at "hestepiger" måske ikke går så meget i mærke tøj fordi vi faktisk har bedre ting og bruge vores penge på." Snak lige om et nedladende svar?! Er det så fordi at jeg (og andre) der har nogle jeans med mærker i er "snyde" eller "fake" hestepiger? Eller er det bare fordi vi godt kan fordele pengene? Min hest mangler bestemt intet og ja han er en plag og behøver ikke de samme mange accesories som ride-heste, men han har skam en masse ting allerede. Og nej jeg er hverken enebarn eller har forældre der betaler. Jeg arbejder og tjener mine penge. Arbejder til tider mere end 50 timer om ugen. Men har stadig tid til min hest. Rider og passer en anden hest i samme stald. så joe jeg er vist hvad man kalder en hestepige, med halm i håret, muder under neglene og en skøn heste-lugt. Ihvertfald til jeg har været i bad og gjort mig klar til det der ikke vedrører heste. -Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha, sjovt |
Beritt |
06-12-2006 15:41 |
|
Haha, jamen rart du har råd til det, ville jeg også have hvis jeg arbejdede 50 timer om ugen.  Ser det ikke som et nedladene svar, bare en kendsgerning.  Det har vi jo. at bruge ca. 2000 kr. på hesten om måned, og med min sølle arbejds indsats, dækker det kun lige, også "druk" udgifterne fredag og lørdag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anne-K |
|
|
Du kan have ret i at mange unge går i mærketøj for at ville bekræftes, men du kan da ikke sige at det er fake af den grund. Mit er bestemt ikke fake og jeg går ikke i det fordi det er et specielt mærke, men fordi jeg føler mig tilpas i det. Stadig ikke pga mærket, men fordi det sidder godt. Jeg er vokset op i en familie som siger sin mening og hvis tøjet ikke sidder godt så hører man fra det. Specielt fra min ene moster som i løbet en hel aften har præsteret kun at sige "hva du har da taget på ikk?" til mig. Da jeg svarede, "nej jeg har faktisk tabt 3 kg" vendte hun sig bare og gik. Så for mig betyder det meget at mit tøj sidder ordentligt. Derfor bl.a går jeg i mærketøj, det bliver lavet i andre størrelser end bare 36,38,40,42 osv. Men også længder, som betyder meget for om tøjet sidder godt.. -Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beritt |
|
|
Nu arbejder jeg som vikar så ja nogen gange 50 timer om ugen, andre gange 15. Jeg har vel i gennemsnit ca 8000 udbetalt. Det samme som da jeg gik på gym og arbejdede lidt. Dog vil jeg hellere have noget lækkert tøj, end at tage i byen hver weekend. Der går ofte flere måneder mellem jeg er i byen. Tilgengæld bruger jeg ofte mere end 2000 kr på min hest om måneden minus opstaldning. Der prioiterer vi jo forskelligt. Jeg køber tøj, sko osv. Nogle andre går i byen i weekenderne. Andre rejser måske eller sparer op. Det hele denne tråd gik ud på var om det kan være rigtigt at "hestepiger ikke kan gå i mærketøj" - Ikke hvordan de har råd eller hvorfor de ikke har. Eller om de får af deres forældre. -Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil ikke |
|
|
sige at jeg var nedladende... det var bare mit svar... det er da fint at man har råd til det og som jeg skriver nederst i min indlæg er det da fint hvis folk kan få det puttet ind i deres budget, det er bare ikke lykkedes for mig endnu... jeg har min SU, en lejlighed, og to heste (på ridecenter)... ergo jeg har ikke råd. selvfølgelig kan hestepiger da gå i mærketøj ligesåvel som alle andre kan. jeg kom bare med en udtalelse om hvorfor JEG mener at mange MÅSKE ikke gør det!! og muligvis kunne dette være grunden til at "rygtet" er opstået...?
Hilsen Team Bad Boys www.123hjemmeside.dk/team-bad-boys
Masser af billeder på hjemmeside af begge drengene!! No man i worth your tears, and the only one who is, will never make you cry
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oliukjhytg |
nimbusolivia |
06-12-2006 16:02 |
|
mærketøj ? om jeg kan leve uden (: ej , hehe d; jeg går ikke i andet . 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| punktumpunktumkommastreg |
Susie |
06-12-2006 16:16 |
|
Jeg elsker tøj, mode og shopping! Jeg er ekstremt god, har jeg fået at vide, til at bruge mine penge fornuftigt.. Jeg har ikke egen hest, dropper ridningen på ridecenter, det lukker nemlig, så sparer lidt penge på det.. Mine mærker og mit tøj er: Onlybukser: 499,95 kr. (købt for 150;)) D-xel bukser, tre stk.: Hver: 200 kr. United Colours of Benneton bluse: ... kr. Gucci, Burberry, D&G, Diesel, og Tiger bælter, ved ikke hvad prisen var.. To Friis & Company tasker + et "kopi" bælte. I alt: 986 kr. CIRKA Burberry taske (min yndlings!) ved ikke hvad prisen var. Så er der Only, Sparkz, Vero Moda, Bilka, D-xel, Tippy, Levis, og ikke så meget mere. Jeg har en køber på mine gamle Only bukser, og en på mine rideklokker, så det giver lidt penge  Fra Susie
$ Super Springerne fra Sorø $
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uh, jeg |
|
|
hader sætningen "Jeg er ret lige glad med mærkevare. Syntes det er for mainstream"  Jeg er lige glad med om mit tøj er mainstream eller ej - jeg går i det tøj, som jeg synes er pænt, og det er en blandet landhandel, som jeg slet ikke kan komme ind på. Men jeg elsker bla. Esprit men samtidig er et korset absolut ikke noget at kimse af. Suk, nu er min stil så enkel/måske klassisk (?), at man skal op i en forholdsvis dyr prisklasse for at få det tøj, som jeg godt kan lide, selvom man kan være heldig at få noget i H&M og Vera Moda.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan man... |
Himmelfjer |
06-12-2006 16:40 |
|
...få tøj, der IKKE er mærketøj? jeg mener...selv tøj fra Bilka har jo et mærke..Estella f.eks!  Så jo, jeg går i mærketøj. Men jeg går ikke i dyrt mærketøj. Det har jeg ikke råd til med 3 børn!  jeg køber meget tøj i Bilka og H6M eller brugt. Og hvis jeg bare selv har det godt i det tøj, jeg går i, så er jeg såmænd ikke så optaget af hvad det hedder. Men jeg gad dog godt at jeg havde råd til Munthe&Simonsen's tøj. Det er superfedt, meget af det.  Camilla - fattigrøv. 
Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mærketøj |
theluny |
06-12-2006 16:40 |
|
nu har jeg ikke hest, så derfor har jeg ikke den udgift (eller glæde for den sags skyld ) Derfor burde man jo mene at jeg burde have råd til at gå i luksus mærketøj, og des lige. Men når kortene kommer på bordet, så er jeg simpelthen for nærig til at give flere hundrede kroner for noget der ligner noget fra den lokale H&M, her tænker jeg på admindelige undertrøjer, skjorter og T-shirts der er i en simple farve. Jeg ved godt kvaliteten er anderledes... Men når man kan få 5 (H&M ect.) for ens (mærke) pris, så burde leve tiden vel udligne sig selv. Hvis jeg skal købe mærketøj så skal det virkelig være noget særligt, jeg vil ikke give 1000 kr/+ for et par admindelig blå cowboybukser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm ... |
|
|
Har da også mærketøj, men ikke så meget ..! jeg har ikke penge til den, mistede mit job i sommers, og får ikke lomme penge.. MAN KAN SANKENTES LEVE UDEN MÆRKETØJ .!
Mvh Jeanett Søger praktik plads , jeg skal på landbrugsskolen sjælland den 1 ausust. så søger parktil plads fra den 1/10/2007 til 1/10/2008. Håber der en en der har en  DETROIT ELSKER DIG !!<3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
Gonzalez |
06-12-2006 16:55 |
|
når jeg er hestetøs, går jeg i ridetøj - ikke mærkevarer! når jeg er hammerlækkersmækker, går jeg i det tøj der passer mig -om det er mærkevarer eller discount rager mig en høstak, men jeg foretrækker helt klart Blend 
M.V.H Katja Gonzalez Elevplads hos hundefrisør søges. Gerne i KBH.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tøsetøj... |
|
|
... kan næppe kaldes stil! Stil handler om at klæde sig i det der passer til én og ikke nødvendigvis i dét alle andre går i. Jeg går bevidst uden mainstream mærker og det koster nogen gange ingen penge og andre gange det dobbelte af det dyreste Rambo dækken til hesten...  Men sjovt nok gør vabler lavet i et par M.Blahnik stiletter ikke nær så ondt som dem der er lavet i et par Bianco tøfler...  Min kjole til julefrokosten plejer jeg at få syet hvert år, så det er aldrig sket at jeg er mødt op i det samme som alle andre, sidste år faldt jeg dog for en købe - dog ikke-stang-tøj - kjole. Undertøj - der er intet andet end Marie-Jo der virker. Ridetøjet, tja jeg køber det jeg føler mig tilpas i: For tiden Kyra bukser og et par discount læder støvler der er dejlig bløde i deres dårlige skindkvalitet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærketøj... |
joebluff |
06-12-2006 18:10 |
|
Jo jo, jeg har været der. Og der er tidspunkter i livet, hvor det er det eneste vigtige. Men man må sande, når man får børn, og et ansvar, er det ikke mere så vigtigt om der står Sand, In-wear, eller Marie Jo eller andet i nakken af tøjet. Det er ikke tøjet der skaber din personlighed, men den du er. Tror det er noget mange, især piger skal igennem, og jeg tror også det er vigtigt, at man så en dag kan omsætte sine egne ideer til en stil. Uanset om man køber tøj i genbrug, i Bilka eller den lækre butik på strøget skulle man gerne nå et punkt i sit liv, hvor man er i stand til at, være lækker, UDEN at det skal være mærkevare. Så nyd du nu bare at mor og far har råd, men husk at behandle dine kammerater pænt, selv om de måske ikke kan købe dyrt. De kan være lige gode af den grund. Og glæd dig ikke til den dag du selv skal tjene dine penge til det. Mette, som har været der, og syntes det var sjovt 
At køre shetter er det bedste i verden! ...med de to små sorte perler... Medlem af FKS og Andebølle kørelaug.. Fordi kørsel med hest og vogn skal være sjov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jose så |
|
|
må dine forældre give meget meget gode lommepenge, hvis du arbejder derhjemme og stadig kan få råd. Hvis jeg fik betalt ALT (hest, bil, forsikringer, husleje osv. osv.), tænk en gang, så havde jeg dælme mange penge hver måned til at købe tøj for. Nogle der kan svare på dette spørgsmål: Hvorfor sidder det dyreste (og dette er fra inderst til yderst) bedst på mig? Hvorfor sidder de billige ting ad h... til?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærker i tøj |
Illum |
06-12-2006 19:17 |
|
Hader det, og klipper dem af.
Illum Skriv dog %#&#(x BOM STR. på de sadler I har til salg !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er man kun |
|
|
"sej" hvis man går i mærke tøj?! TSK TSK TSK Pernille, du bliver aldrig sej...  Jeg kan såmænd godt finde et par bukser i føtex, der er flotte, sidder godt og er i et prisleje som jeg kan holde til!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som tiden går |
|
|
og man bliver ældre, og får andre og vigtigere ting at bruge sine penge på, er det som om man begynder at priotere anderledes... Så er det ikke så vigtig hvad der står på tøjet, så længe det er kvalitet...
Zamangah Flot jumBe sælges. Welsh Cob hingst, 18 mdr. u. papirer sælges, se præsentation. Vi kører brudeparret i hestevogn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasser, |
|
|
Jeg har det på samme måde, det dyrere tøj sidder bedre end det allerbilligste. Jeg tror det handler om hvor meget tid (penge) der er langt i pasformen fra producentens side.
Synes dog at fx H&M er meget godt med mht pasform, hvorimod fx bilka-tøj altid sidder rædselsfuldt på mig.
Jeg vil gerne betale lidt ekstra for gode materialer og god pasform - men jeg vil bestemt ikke betale ekstra for et mærke eller et snit fordi det nu er moderne. Køber gerne kvalitets-tøj (og ridetøj) på udsalg...
Benetton og Inwear har fx gode ting i god kvalitet til en okay pris (tingene holder jo længere end fx H&M)- D & G har derimod gode ting til en fuldstændig f*cked up pris KUN på grund af mærket - og fordi der er folk der vil betale så meget for et mærke.
Stil kan ikke købes i mærker - stil skaber man selv. At gå op i mærketøj for mærkets skyld er i min verden utroligt uselvstændigt, forkælet og stil-løst. LV-tasker er i mine øjne noget af det mest fantasiforladte man kan gå med...
Anissi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, ikke rigtigt |
Presley |
06-12-2006 20:03 |
|
Hej. Nej, jeg går ikke rigtigt op i mærkevarer - det siger mig ikke særlig meget og passer faktisk slet ikke til min stil. Jeg går mest med hvad jeg finder rundt omkring, primært Vero Moda. Det eneste mærkevare jeg vil have er et par røde All-Stars sko, og det er simpelthen fordi det passer til rockabilly-stilen, som jeg så vidt muligt følger - det synes jeg er fedt! - Heidi
This rhythm that gets into your heart and soul Let me tell ya' baby it's called rock 'n' roll They say it's gonna die but honey please let's face it Well, they just don't know what's going to replace it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| discount |
smukke-ped |
06-12-2006 20:31 |
|
jeg er ikke meget til discount...kun netto..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tøjstil.. |
Gitte & Tyran |
06-12-2006 21:04 |
|
jeg har i dag brugt flere timer på at tåge rundt i Kolding storcenter efter en nederdel eller et par bukser.. var nok ca. i samtlige butikker.. og fik NADA med hjem... for det modefænomen der kører p.t. er bare ikke mig.. så går jeg hellere i genbrug og finder et par bukser som er som jeg kan lide dem.. og så er jeg herre ligeglad med om de hedder D&G eller ingenting ...bare jeg føler mig tilpas i tøjet så er det vel ligegyldigt.. man har heller ikke råd til den slags når man er på læreløn, har købt hus, har bil, og 2 heste.. så er budgettet ret godt udfyldt hvis man skal få bare 25kr på lommen sidst i måneden... (men så er det godt at være forlovet med en sød fyr som gerne vil forkæle med lige netop det tøj som man føler sig lækker i, for at man kan ta på fin resturant, og hygge sig kongeligt... (årsdag d.13 dec.) 
MVH. Gitte og hypperne! rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| G-star.. |
s_tina |
06-12-2006 21:16 |
|
Jeg elsker G-Star og ellers står den på Diesel, Miss Sixty, Poul Frank, Hummel, D&G, Friis og Co..
Jeg køber det fordi jeg godt kan lidt at gå i noget lækkert tøj, og fordi jeg synes det ser fedt ud..
Skal lige siges at jeg ikke længere har hest, men gik i samme stil da jeg havde hest..
Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben... Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump! <3 <3 <3 Du var mit liv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Hold da op hvor er jeg glad for at jeg ikke er en 12-15 år mere.. At skulle gå i noget tøj, fordi der er nogle gyselige mønstre lavet af bogstaver - ja gæt selv hvilke-hæ hæ Det ville jeg være ked af. Jeg køber kvalitetstøj, ikke mærketøj- jeg har nogle få yndlingsmærker fordi jeg ved de er lig med kvalitet og for mig en personlig stil - men ikke ud af stedet om jeg vil ligne en omvandrende reklamesøjle  Så jeg gør som Illum - dem der sidder i tøjet bliver klippet af  Men er det til hesten er det straks en anden snak. De skulle jo nødig være udenfor ude på folden, så her står den på Rambo, OS, Stübben, RG mv Bare kald mig dobbeltmoralsk..
Mvh Katharina
Der må jo være en vis spildprocent i alt hvad man foretager sig, IKKE?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening |
|
|
Mærkevare er helt iorden hvis man har råd!! Eller vil spare sammen til få det lidt dyrer tøj! Personligt ligger jeg de samme antal penge til siden hver månede til tøj, og til hesten. Vil gerne ha det er god kvalitet min hest har (undtagen dækken, dem ødelægger hun hvert år) Men jeg vil da selv også heller ha de lidt dyre mærker, men det er nu mere fordi de billige tit hurtigt bliver løse på numsen, så sidder de skidt, jeg kan godt lide det sidder pænt på min numse Men har ikke et særligt mærke jeg går efter. Tværtimod!! Jeg elsker min egen personlige stil!! Der er heste pige over mit tøj (Min efterårs jakke er en klubjakke, som jeg ikke bruger i stalde, har to nemlig ) Jeg er midt imellem heste pige vil jeg mene 
Hilsen Den overkommanderende chef-præsident-leder-kejser-konge-general-direktør-beriders højre hånd! Fiona min sande kærlighed! R.I.P Nuser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tænk over en ting |
|
|
det er ikke smart, sejt og tjekket at gå i D&G, Prada Og Guccci hvis man ikke har et begreb om at sætte det sammen... Når jeg ser på ungdommen idag dvs 12-18-20 så ligner største delen jo tjaaa noget det er løgn i deres måde at sammensætte tøj på... Så ser det sgu da 10 gange mere smart ud i et outfit fra H&M som passer sammen... igen det er bestemt ikke prisen det kommer an på men om man kan sætte det man har sammen så det ligner noget. If you got it flaunt it.. if you dont keep it at home Please...
Well I'm an eight ball shooting double fisted drinking son of a gun
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Jeg elsker at bruge penge på mig selv og købe lækkert tøj, og det at være trendy  Ja jeg går i mærkevare, såsom Burberry, Gucci, D&G, Patrizia Pepe osv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det meste af mig tøj |
Ratster Zoo |
06-12-2006 22:35 |
|
er købt HER og elsker at gå i sort tøj (nej er ikka satanist, syntes bare farven er fed) Hvis jeg skal købe herhjemem går jeg ikke efter mærket, men om JEG syntes det ser pænt ud og derefter prisen.. af sko har jeg dog mest BLEND selvom jeg også er gået efter hvad jeg kan lide, derefter penge princippet.. så blend må jo lave fede sko til de rigtige priser 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning, Fjordhest - I sol og i blæst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
MarleneF |
07-12-2006 00:07 |
|
Som mor til to og div andre udgifter, så bliver det sjældent til de dyre mærker. Jeg køber det jeg kan lide... Er nu også temmelig besværlig, da jeg altid har en ide om hvad jeg vil have og det er som regel aldrig til at finde når jeg har råd  Men har da været heldig en del gange at købe godt på udsalg osv.. Men mine Føtex jeans i str 16 år er da ikke til at kimse af  De sidder godt og de var billige også ruinerede jeg ikke resten af familien den måned... 
R.I.P min smukke dreng. 4-12-2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
jeg tror langt hen af vejen at mærkevare er en priotering og ikke om man har råd... mht jose tjaa mon ikke det har lidt med at gøre hvor mange lommepenge du får fx hvis man får 50 kr om ugen tja så går der jo lidt tid inden man kan købe en bluse til 700 og når de endelig er sparet op er den sikkert umoderne. læste tidligere et indslag her på hn hvor en spurgte om hvad vi alle havde fået i advents gave hvor hun havde fået et b&o anlæg af hendes forældre... det siger ligesom alt ik. da jeg var 18 havde jeg flere penge til mig selv end i dag som 30 årige men det er fordi at jeg priotere mine børn og hjem højere og ikke fordi at jeg ikke har råd. jeg køber sjældent tøj måske 2 gange om året , ejer ikke shoppin genet men når jeg så endelig shopper ser jeg udelukkende på det der falder i min smag og ikke prisen så nogle gange er det tilfældigvis mærketøj andre gange ikke. men må indrømme at alt det tøj jeg har der er mange år gammelt er dyrt tøj for det bliver ved med at se pænt ud vask efter vask og holder også stile selv om det er gl.
livet starter voldsomt- og ender sørgeligt det er det imellem der tæller.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum for faan... |
Linda B |
07-12-2006 03:48 |
|
Altså Illum. Du må altså ikke fyre sådan noget af. Jeg havde lige taget en mundfuld kaffe, og spyttede det lige i tastaturet af grin.  Godt jeg får et nyt i morgen. Altså... Men giver dig helt ret, klipper sgi også de mærker af, de kradser, ligehvad der står på dem. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jose... |
merhaba |
07-12-2006 08:33 |
|
Dengang jeg var 12 år, var det også det vigtigste i verden, at der sad de rigtige mærker i mit tøj og at skoene var lige præcis dem man gik i. Men med tiden indser man, at det ikke gør en lykkeligere eller mere afholdt at gå i en trøje fra D&G eller hvad det nu måtte være. Jeg synes ikke mit værd afhænger af, om jeg har en bluse på til 900 eller én til 199 fra H&M. Men som sagt, idet du er 12 år, kan jeg godt forstå din "besættelse" af mærkevarer, sådan har mange af os vist været 
The tragedy of life is not that it ends so soon, but that we wait so long to begin it. - W.M Lewis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså dem der er |
Illum |
07-12-2006 08:37 |
|
Tæt på de 100 har været forskånet for rigtig meget af det de små børn åbenbart er oppe imod nu. Og ja det er mig en stor lykke at jeg er tæt på de 100 for vi fik lov til at udvikle hvem vi var og ikke hvem alle andre mente vi skulle være.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum - |
merhaba |
07-12-2006 09:35 |
|
Ih dog! Så kan du jo se frem til kaffe og lykønskning af Dronning M HERSELF  Eller er skikken med at modtage en hilsen fra dronningen når man fylder 100 mon en saga blot...der er ski så meget der bliver ændret på nuomstunder. Illum - jeg tror bestemt heller ikke man skal være misundelig på dem der er børn i dag...det er som om individualiteten er gået fløjten og er blevet erstattet af én stor, Burberry-ternet masse... 
The tragedy of life is not that it ends so soon, but that we wait so long to begin it. - W.M Lewis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej |
Neria |
07-12-2006 12:11 |
|
Jeg bruger mærkevare, og er fuldstændig ligeglad med hvad andre syntes om sådan noget
Neria <33 <33 Din Skønne Pony <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg forstår ikke helt.. |
|
|
... dette indlæg: Jeg er tolv år. Går i mærkevarer. Og så er der nogen der siger de ikke har råd til det. og de er ældre ??? Tror du at man helt automatisk får flere penge mellem hænderne, fordi man bliver ældre? I så fald kan vi tales ved om ca. 15 år, når du har husleje, børn og måske et dyrehold at sørge for  Hilsen Sif - der hellere bruger pengene på SJOVE ting
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Når man bliver |
Ratster Zoo |
07-12-2006 13:26 |
|
ældre kan det da godt være man få flere penge.. MEN de skal altså ikke bare bruges til tøj.. Næ så er det husleje + forbrug, mad til en selv og evt. dyr.. hvis du har hest er der opstaldning osv der.. så kommer tøjet, gaver til familien.. ting man lige står og mangler til hjemmet..
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning, Fjordhest - I sol og i blæst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ps stil I har da ingen stil |
Illum |
07-12-2006 13:31 |
|
Stil er den man selv kan sammensætte for at, kunne skille sig ud fra den sindssyge kedelige masse der florere pt. Det andet er jo flokdyr .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er meget enig... |
|
|
... med dig, Illum. Jeg arbejder på en uddannelsesinstition, og ser hver dag på en masse unge mennesker, som næsten allesammen er meget moderne klædt (for det skal man jo være?) - men STIL, det kan man ikke kalde det, når man bevidstløst jager efter nyeste mode, uden spor hensyntagen til, om skidtet rent faktisk er KLÆDELIGT?! Hilsen Sif - med helt sin egen stil 
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Illum |
Ratster Zoo |
07-12-2006 13:39 |
|
Efter som du ikke har set mine tøj ammensætninger, kan du ikke sige jeg ingen stil har.. Jeg har nemlig min helt egne stil.. for det meste uden mærkevare, da de er alt for dyre, og oftes også vildt grimt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tænk måge jeg |
Illum |
07-12-2006 13:41 |
|
Mente ikke dig. Du har jo tydelig gjort at du render i netto fineste, og det er da skønt. Gult er flot 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nogle gange køber jeg da mærkevarer, men må indrømme at det er sjældent. Jeg kan bedre lide at købe mit tøj i Veromoda, Only osv. De har en masse flot tøj til en rimelig pris. Ellers kan jeg godt lide secondhand butikker. Man kan være heldig at finde noget rigtig flot og unikt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Illum |
Ratster Zoo |
07-12-2006 13:56 |
|
Du skrev I, så je ger vel en del af I  Det eneste jeg køber i Netto er billig mad.. Og har ikke et stykke gult tøj, det er nemlig grimt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg mener ALDRIG |
Illum |
07-12-2006 14:38 |
|
Dig, når jeg skriver I. Men du er jo HN ordkløver så jeg slipper nok ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Til Illum |
Ratster Zoo |
07-12-2006 15:10 |
|
Tja så må du jo skrive de personer du mener Illum.. Hvad ordkløvde jeg? Du skrev i og jeg svarede, og det hører stadig til emnet.. Til smukke-ped <-- Ikek mere, for rotten døde af kræft i sommers, og de andre har for meget krudt i røveren til jeg vil tage dem med i en butik, for så hopper de bare ned og løber rundt.. og fælder (uh ha, ligesom folk der har ægte og falske pelse på i butikker )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æhm... |
|
|
Mærkevarer... nej ikke rigtigt I min verden handler det mere om hvordan tøjet sidder på mig end hvad det koster... Og når man er "velsignet" med et fint svaj i ryggen, bliver det pludselig et stort nok problem bare at finde bukser der passer, så hvis jeg også skulle bekymre mig om mærker ville jeg da få en depression!  Mvh Signe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
Maibritj |
07-12-2006 16:22 |
|
Jeg går ikke i mærkevarer.. jeg er på su, og en pony på rideskole, så det har jeg ikke råd til.. Men ude ved min pony, er det meget blandet om det er mærkevarer eller now name.. jeg kan bare godt lide kieffer og eskadron, så skifter stille og rolig over til det.. men for mig er now name ligeså godt..!
Fjordheste er også dressurheste..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvorfor vi ikke |
|
|
har råd til mærketøj??? Os der har rundet de tolv for et par år siden?? Hmm måske fordi man har børn, hest, hus, bil, regninger osv osv der skal betales.. Og hvis jeg havde penge i overskud ville de absolut ikke gå til jeg kunne gå i en bluse hvor der stod et navn i nakken.. Jeg har det fint i mit helt almindelige "billige" tøj og ser såmænd også okay ud. Jeg synes nærmest det er pinligt når jeg ser en 12 årig der render i aaalt for lavtaljede bukser lange højhælede støvler store øreringe og ansigtet smasket ind i makeup..altså..en på 12!!! der er man stadig "kun" et barn..og så er jeg ligeglad med om der står gucci på måsen...
Min elskede mule sælges til hjertevarmt menneske
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
07-12-2006 16:27 |
|
Jeg kan ikke rigtig se sammenhængen i "være seje og gå i mærkevarer" Mærkevarer gør ikke ens person - Det får blot en til at ligne alle andre. Nej, jeg går ikke i mærketøj Dvs. der er mærker i mit tøj, men ikke af den slags 
Mvh. Theis  ~ Dance with the devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| naa gider virkelig |
|
|
ikke gå rundt i mærker som nævnt, dvx D&G osv osv..hvorfor. jo ganske enkelt fordi jeg finder det aldeles fastødende og ikke pænt. plus gider jeg da virkelig ikke give så mange penge for et mærke. jeg håber i kommer over dette sindsyge mærke ting unge mennesker har kørende for tiden. og ja jeg er selv 17, men har aldrig fundet ideen i det. synes bare ikke det er fedt.
come to the dark side...we got cookies
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næh... |
|
|
Jeg køber tøj i Vero Moda for det meste, men kan da godt finde på at købe pæne bluser i Kvickly eller lign. Jeg må indrømme, at jeg ikke går så meget op i den slags. Når man bliver ældre og begynder at tjene sine egne penge, mærker man hurtigt, at pengene ikke hænger på træerne og man må kæmpe for at det hele kan hænge sammen på fornuftig vis... Jeg tror nok, det dyreste jeg ejer, som er noget personligt, er mine Chanel solbriller, som jeg købte på en ferie med min kæreste i Rom. De penge, som jeg tjener, går til min hest og min bil. Mine forældre har været meget hjælpsomme, men på et tidspunkt bliver man nødt til at lære at stå på egne ben og styre sin økonomi. Såå...ikke for mange mærkevarer til mig - der er vigtigere ting her i livet, f.eks. min hest.
MariaHelena & Primmer "The greatest thing you'll ever learn Is just to love and be loved in returned."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Har andet at bruge mine penge på, end tøj der koster en halv månedsløn..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mærkevarer. |
Hestetøsen. |
07-12-2006 18:52 |
|
jeg er glad forale jeres svar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jose. : bare fordi man er ældre så betyder det ikk at man har flere penge... jeg er på su og kan desvære ikk arbejde pga mit piskesmæld så jeg har desvære ikk særlige mange penge om måneden (ca. 4.000 efter skat) og så kommer husleje (jeg bor ikk hjemme mere), varme, vand, internet, antene afgift, strøm og mad og så får penge hurtigt ben og gå på... jeg har en hest men den eneste grund til at jeg kan have ham er fordi at min mor gir mig et økonomisk tilskud... jeg er enebarn og hun ved hvor meget palle betyder for og at alle mine venner er nede på rideskolen... blir hesten taget fra mig så ryger min hobby og venner os... derfor støtter min mor mig fordi hun ved at han betyder alt for mig... jeg har da et par deisel bluser og et par lee bukser men jeg har og sparet sammen til det i LANG tid... og noget af det har jeg fået i fødselsdagsgave... men det meste af mit tøj er fra H&M, vero moda og only... når du blir ældre så ved du så hvor lang tid man skal arbejde for at få et par seje mærkevare bukser... jeg fatter heller ikk hvorfor du får så dyrt tøj af dine forældre for du vokser jo fra det inden for kort tid... hvis du nu var holdt op med og vokse og havde så dyrt så kunne jeg bedre fordtå det (for så kunne du have det i flere åpr og stadig gå i det).. jeg leger jo stadig når man er 12 og render rundt ude på legepladsen og så bliver det dyrer mærketøj jo beskidt og måske kommer der et huller i det... jeg ville dø hvis min datter købte/gi´k i så dyrt tøj og hun tog på i skole eller måske ud i stalden og det så gik i stykker...så er det lige 1.000-2.000 ud ad vinduet... sikker mange seje bukser man kunne få for de penge i H&M ... jeg fik først her i foråret mine første læderstøvler og dem har jeg virkelig spenket og sparet til... og hvis jeg plejer og passer dem rigtigt så er det jo støvler for livet... jeg er så glad fordi det er ´noget som jeg sparet sammen til i lang tid...hehe  men nu hvor vi snakker om mode så har jeg aldrig gået i mærketøj da jeg var yngre... jeg fik næsten ikk noget tøj og det var fordi at jeg var i butikerne var der ingen ting jeg kunne lide... alt sammen var bare så grimt... og sådan har jeg det stadig... godt jeg ikk har vokset så meget de sidste par år (er 19) for kan vist stadig passe tøj som ejg gik da jeg var 16... ehhe 
En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt.... Søger part til min unghest på 4... Søger Wintec Spring sadel...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mærkevare |
Ditte H |
07-12-2006 19:13 |
|
Jeg elsker mærkevarer. Mest: D&G, Blendshe gstar raw friis co. Cin
Ditte Det er ikke altid jeg tjekker debatterne 2gange, så hvis du har en kommentar, til hvad jeg skriver, så send en besked til min gæstebog.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine jeans |
Christin |
04-02-2007 14:46 |
|
har 3 par av disse jeans,rider i 2 af dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har bedre ting at gå op i |
Angelina (Romeo) |
04-02-2007 15:04 |
|
Nej, her købes der ikke mærkevarer af flere årsager: Pris og udseende/kvalitet følges efter min smag ikke ad ved designervarer. Du betaler jo kun for navnet. Synes faktisk ikke det er specielt pænt. Ville føle mig lidt til grin over at have givet så mange penge for så lidt.. Min hest er vigtigere for mig, så jeg sparer heller op og lægger penge ind på dén konto..så slipper jeg måske for at skulle låne til en stor dyrlægeregning og skal ikke tænke på de f.. dyre designerkluns jeg har liggende i skabet , som kunne have betalt re
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla .. overskrift ? |
|
|
Jeg må nok sige, at det raver mig lidt en fløjtende fis  Jeg køber tøjet efter, om det er pænt /sidder godt, og om jeg føler, at det passer til mig. Jeg kan sagtens gå ind i Blend She og købe en top til 450 kroner fordi det bare lige er dén, som jeg synes, jeg mangler (forudsat at økonomien er i orden i den måned ). Det vurderer jeg lidt ud fra, om det virkelig er så ekstraordinært fedt det her, at jeg gider bruge mange penge på det. Det kunne aldrig falde mig ind, at kigge efter mærket  Jeg har heller ingen skrupler med at slå et smut omkring nærmeste genbrug og snuppe et eller andet med hjem derfra.. For mig er det ikke vigtigt, bare tøjet sidder og føles godt. Jeg kan ikke have ondt i måsen over, at folk vælger at bruge lidt penge på sig selv, hvis de har råd, eller at de vælger det modsatte og prioriterer andre ting. Til gengæld griner jeg lidt for mig selv, når folk køber det dyre tøj bare fordi det er dyrt = pænt  Men det er nok bare mig, der er lidt sær 
- Datja Michellino'er kan og vil! TANZ ♡ min dygtige lille dressurbasse (: hvor der er vilje, er der en vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg syntes.. |
|
|
at det "billige" tøj jeg har sidder ligeså pænt som det "dyre" tøj jeg har.. Jeg går ikke op i hvad mærke det er, jeg køber det der passer til mig og min pengepung..
Krone og bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i Midtjylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærketøj..bla'bla'bla ! |
Henriette,Ibrahim & Zico |
04-02-2007 19:59 |
|
Går enlig ikke så meget op i om mit tøj er mærketøj ? Så længe jeg kan lide det og det er behageligt at have på. kan ikke se hvorfor mærketøj skulle være meget bedre end alt andet ? Har da også D&G osv. men det er da ikke fordi at jeg syntes det er meget bedre end tøj fra H&M fx. Nu har jeg heller ikke råd til alt det mærketøj. For bruger som regelt alle mine penge på hesten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærketøj . |
|
|
Jeg går mest i mærkevarer bukser, da de sidder bedre på mig end "billige" bukser. Jeg er meget tynd og høj, så det er svært at finde bukser. ;P Altså jeg får 700 kr. om måneden af mine forældre, og så bruger jeg dem på det jeg har lyst til. Så har jeg også et arbejde. ? Men jeg bruger næsten alle mine penge på ridetøj.
Sindbjerg ridelejr , uge 27 , 2007 Skal du med ? Så skriv .. www.sindbjergridelejr.dk Smil til verden , & verden smiler til dig ! --------------------------------------------------- Det gør jeg ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min mening er |
sisse nørregaard |
04-02-2007 20:45 |
|
at jeg får brækfornemmelser ,af læse en pige på tror det var 12 ,skriver jeg er 12 år og går i mærketøj og så har i ik råd.  dyre vaner at tilægge sig så tidligt ,og yderst usmaligt.at være så forvendt allerede som 12 årig .
livet er lige langt om du ler eller græder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kæmpe briller |
smukke ped |
04-02-2007 21:11 |
|
angelina...så skulle du se mig når jeg kommer med mine kæmpe D&G solbriler...de er meget store,stellet er hvidt og jeg ser ret komisk ud...det er ret fedt.. jeg har dem til salg,for jeg skal ha nogle der er endnu mere grotesk store!! ja jeg skal vel nærmest ha en maske der kan dække hele mit fjæs...som matcher alt mit andet designer crap!
SVEND 4 EVER!!!!! Itchy and Scratchy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¨mærkevarer. |
Tristen |
04-02-2007 21:28 |
|
Det med at hestetøser ikke kan gå i mærketøj er noget p*s ! Jeg går bla. i G-star, Isabell Kristensen, D&G, Diesel osv, men også ikke-mærkevare. Hilsen Mette og hendes elskede Balou, Bella og Misbehaven <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GYYYS! |
gamleged |
04-02-2007 22:13 |
|
Nøj, jeg er altså glad for at jeg ikke er tolv år/teenager idag!! Ikke så meget fordi tøjet er ...ehmmm..lad os kalde det "knap så pænt", men mest fordi det må være meget hårdt at være 12 år og allerede gå op i om ens busker er fra armani/D & G eller hvad faen for et mærke det nu kan være?? Da jeg var tolv år, var det fedt at have jeans på i skole og ikke jogging bukser! Jeg synes, i en alder af 30, at det er håååårdt at skulle stå ud af sengen hver dag og skulle være smart, trendy, pæn og elegant og have smart hår og makeup! Og det bliver ikke mindre hårdt med tiden, så jeg synes helt ærlig det er lidt synd for alle de tøse som fiser rundt og går op i det allerede i 4 klasse... det er godt nok mange år de kommer til at bruge på at være smarte  Bliver fandeme helt træt ved tanken... VH Gamleged -pt i bilkabukser, og hestelugt! ...eler ER bukserne fra Føtex?? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| griner lidt ved mig selv |
|
|
folk går jo højt o i det skal hedde D&G osv men de ved bare ikke at det de gir en krig for herhjemme er totalt outdatet andre steder som f. eks London Paris osv. LOL Danmark får OLD NEWS ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Smukke-Ped: Det her må være dine nye solbriller så?  Jeg går i tøj, der er rart at have på og som jeg synes er pænt De fleste af mine bluser er fra Bilka, og bukserne fra H&M, Only og BlendShe Har også noget D&G, men det er ikke valgt p.g.a. mærket (så hvis jeg jo tvunget til at købe deres leopardmønstre  )
>Rikke/MissFejrskov
D. 8. februar bliver jeg 18 år og bliver 175.000kr rigere
D. 20. februar flytter jeg hjemmefra
D. 7.-11. marts er jeg til DV's hingstekåring i Herning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærketøj |
|
|
Hvorfor går du op i, om din veninde går i mærketøj eller ej, eller om grimen til pony er af mærke eller ej?? Er det vigtigste ikke, at hun er en god veninde? Mærketøj har INTET med stil at gøre! Det er der vist mange, der er enige med mig i... Jeg går i det tøj, jeg synes er pænt og sidder pænt. Både mærke og ikke-mærkevarer. Desuden er det jo nemt at få råd til mærkevarer, hvis man kun er 12 år og har sine forældre til at betale både sit tøj og sin hest!  Og hvis din veninde siger, at hun er lige glad med mærketøj, er det vel fordi hun ER lige glad, og så er den ikke længere.
Kristina & Mademoiselle Brugt OS dressursadel, sort, 17" sælges. Ny Kentaur dressursadel, 17,5" sælges. Billeder kan mailes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xfbsfxgsfh |
|
|
er selv 15 år og når jeg går rundt med veninder og kigger på tøj tænker jeg " hold da mund, hvordan får de råd..? " nemt nok .. Forældrene betaler. hehe, ikke fordi min mor ikke kommer til at punge ud engang imellem for det gør hun bestemt. Meeen det er for det meste til hesten eller noget andet jeg skal bruge.. Jeg har ikke lyst til at købe min mor fattig i dyre mærkevarer... Så vil jeg hellere selv tage et arbejde og spare op.. har Lidt modetøj selv men det bliver også brugt til det ikke kan mere.. køber tøj en gang hver anden måned. Og hvis nogen mener at man er "populær" fordi man går i modetøj er det løgn. Jeg er selv en af de "populære" i klassen . og jeg hader det ord. Folk tror at fordi man har mange venner er man forkælet, snobbet eller andet. Men udover det . til spørgsmålet.. Rigtige ridepiger går også i dyre mærkevarer nogle har råd andre ikke.. mange har også forældre der betaler vil jeg tro..
Rid rigtigt.. Rid New Forest. Rid flot.. rid Fuldblod. Flopsy, du er den bedste, forlad os ikke.. !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg går i tøj der gerne skulle være tåleligt i manges øjne, ser godt ud sat sammen og som passer mig...Er meget ligeglad med hvad der står i mærket må jeg indrømme...Går bevidst efter det jeg syntes er fedt..-I MINE øjne- og selvfølgelig har jeg en grænse, tror det dyreste stykke tøj jeg har købt er for små 1800 kr...Tager man derimod smykker går jeg ikke på kompromis..Går KUN i ægte guld og det er ren og skær fordi det ikke falmer, falder aldrig i værdi og vil være tidsløst "in"... Mit mål med min påklædning udadtil er nok at skulle folk lægge mærke til mig på gaden af en eller anden grund, skal det ikke være fordi de f.eks tænker "Modeslave" "Dulle" "Luder" "Forkælet rigbarn sikkert" "Klovn" "Nørd".. Nej vil helst have at de syntes jeg har sat mit tøj fornuftigt sammen og har klasse/stil...Om det så måtte være det meget feminime eller mit streetgear jeg har på...Uanset hvad, så længe jeg har det godt og føler mig tilpas/lækker alt efter situationen, så er det i bund og grund dybt urelevant hvad andre tænker om mig... Bare jeg er tilfreds og glad... Til hesten er det fuldstændigt samme princip, bortset fra sadel og trense, der skal læderet være iorden og passe 100%, at resten af udstyret så passer sammen i farverne og er måske af vidt forskellige billige/dyre mærker, er jo bare min sans for hvad der fremhæver hesten's ynde i helhed  Jeg har både bil, bor i stor lejlighed, ryger, hest, racekatte, kæreste i århus der besøges jævnligt, nyt tøj, nyt udstyr til hest, restaurantsbesøg, biograf, kvalitets sushi så tit som muligt på mit favorit sted i Kbh, og så bliver der ikke sparet på noget når der skal handles mad og div ind...Maden er vigtig, og kvalitet er vigtigere end prisen når det skal ind i min krop... Og nej..har ingen støtte hverken fra det offentlige eller familie..jeg arbejder, og det uden at overanstrenge mig... bare mig...og stolt af det...
Lykkelig ejer af Mufasa, den skønneste fuldblod =)
Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærketøj |
Lilar |
05-02-2007 00:40 |
|
Jeg går bestemt ikke i mærketøj - jeg går i det tøj jeg kan lide og som sidder godt på mig. Og så er jeg totalt ligeglad med hvad mærke det er. Det meste af mit tøj er fra Føtex, H&M og så har jeg arvet en hel del fra min søster. Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| solbriller |
smukke ped |
05-02-2007 07:33 |
|
MissFejrskov...ja de er sørme fine,er de til salg? ligger du inde med et par i sort??
SVEND 4 EVER!!!!! Itchy and Scratchy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærketøj |
Pernille j |
05-02-2007 09:15 |
|
Jeg går kun i mærketøj, men jeg tjener så od selv penegene ved hårdt arbejde i føtex. Så syntes godt jeg ksn forkæle mig selv en gang imellem 
<3Jeg Savner Donna <3 Jeg Savner at ride
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vidste slet ikke... |
99E |
05-02-2007 09:26 |
|
...at man kun kunne være sej, hvis man gik i mærketøj.
hvor er det heldigt, at jeg alligevel plejer at gå i wrangler, så kan jeg vel også betegnes som SEJ. Men hvad så i dag, hvor jeg udelukkende er klædt i tøj fra H&M og Bilka? Er jeg så totalt U-SEJ i dag? Taberagtig? Sølle?
*GISP!*
... - 99E - ... Love - Language - Leadership - Lightness
Grønhøj Rideklub - Et Godt Sted At Være! 2 allergibokse + ponybokse udlejes. Grønhøj Rideklub - 7470 Karup J www.youtube.com/99E
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjgjngh |
|
|
mærketøj...hvad er det 
*neisti fra munkhøj og mána fra ringeby*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kald friis.. |
karinmus |
05-02-2007 09:57 |
|
Kald Friis & Co. for mærketøj Det er da for griner, det viser lidt.. Magen til kopi produkter, skal man da lede længe efter !! Ligeledes med Only, hvornår har det noget med mærketøj at gøre, hvis det fra Bilka ikke også er mærketøj ?? Fatter minus.. Karin
R.I.P Lotti 27. december 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mærkevarer |
|
|
Jøsses.. Det er da efterhånden mainstream at gå i designertøj... Der er for mange der gør det!!! Det siger mig nada nix ingenting... Stakkels jer tøser når i en gang skal klare jer selv. Med husleje, andre regninger mv.. så er det sgu svært at opretholde den livsstil. Håber at i i det mindste har andre værdier/eller får andre værdier i livet end mærker og design. Det er sørgeligt. Kan fint følge at købe kvalitet men ikke at skulle ha bare fordi alle andre har... Stil er noget man skaber sig... og det kunne sagtens være fra en genner!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmm mærketøj |
|
|
Jeg vil ikke lyve - jeg kan godt lide mærker (altså, de mere eksklusive af slagsen) Nu arbejder jeg i In-Wear hvilket gør det dyre tøj lettere at finansere og det er jeg også glad for, ellers stod den nok bare mest på only og H&M... Men jeg er nu begyndt at vælge lidt anderledes når jeg finder ting/tøj og vil hellere have én dyr/fed/god ting end noget l*** som alligevel går i stykker efter alt for kort tid! Og hvis man alligevel lige har pengene, så hvorfor ikke give lidt ekstra for noget som du bliver gladere for i længden (her mener jeg især møbler!) Jeg er lige flyttet og vi skal have mange ting til at fylde de 74 kvm ud  men ellers, jeg gider ikke gå i D&G, Gucci, LV - simpelthen fordi ALT for mange andre gør det! Jeg gik på Rungsted Gymnasium, og der fik jeg vist set min del af LV og guccitasker  I dag har jeg feks. en H&M trøje på til 249kr (lidt dyr, men den er på andet år) og busker fra only til 300kr. Skoene var købt til halv pris sidste år, men kom frem igen i år til ny pris (SNYDT haha) fra 1400 til 650 tror jeg... I morgen tror jeg, at jeg tropper op i min meget modebevidste højhalsede kjole fra In-Wear med arvebælte i taljen og lækre læderstøvler, og til resten af ugen har jeg vasket mine H&M sweatre (især den stribede til 149 er et hit ) Mht. ridetøj... Dér er jeg nok en snob! Er ret glad for Kingsland og kyra K og FORGUDER min Kentucky ridebukser (aldrig har jeg redet i noget bedre, Gud bevare dem!) Der går jeg nok meget mere ind for kvalitet - og der er prisen som regelt højere.. Hvis jeg havde råd, købte jeg mig også et par læderstøvler til 2000 fra et mærke som jeg lige pt. har glemt 
------- Ad Astra per Aspera (It is a rough road to the stars)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man er IKKE en snob |
Illum |
05-02-2007 15:35 |
|
Fordi man vælger kvalitet. Men kan man kun "gå i mærkehalløj" og mener at dem der ikke gør er sørgelige, så er man måske på rette vej, ang. snobberiet. Glæder mig til jeg får mine nye tørklæder i den kendte burberry tern hjem, der lyder til at være mange aftager.
. Der er mere på vej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN-politiet konstaterer... |
Buusser |
05-02-2007 16:00 |
|
en skjult annonce: Åh nej, nu bliver jeg kaldt noget grimt i en signatur - jeg skynder mig ud i stalden og vræler i halmen...  Burberry-tern er patenteret: It was in 1924 that the trademark red, white, and black check called Nova was patented. This pattern was not widely used until 1960 when it became all the rage for scarves, umbrellas and luggage. Det næste bliver vel, at de sælges på kræmmermarkeder - husk termokanden...
Misund ingen hans tilsyneladende lykke Du kender ikke hans hemmelige sorger. (indisk ordsprog)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Ja det gør jeg  Synes det noget fedt noget. Men kan ligeså godt gå i H&M som i D&G, hvis jeg synes det er fedt 
- Sasma hest søges til udlån! - skriv for mere info (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærketøj og hestepiger.. |
sniffersof |
05-02-2007 17:15 |
|
Jeg går slet ikke op i mærketøj osv. Jeg går mest i Only, Vero Moda og BikBok. Det er sådan lige hvad mit stramme budget kan klare. Jeg har kun et par D&G solbriller, og det er så det eneste. Derudover har jeg en LV kopitaske. Så sådan er jeg (: En fattig hestepige. Hesten deriomod, den får "mærketøj" (: Selvom ikke-mærke udstyr kan være ligeså godt. Har heldigvis nogle forældre der gerne vil gi lidt til hesten, så skal ikke betale det hele selv. Jeg går på gym, og arbejder i en bank, rider og spiller rugby.. og har kæreste.. Så der er skam ikke tid til tøjindkøb så tit (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du er bagud |
Illum |
05-02-2007 18:21 |
|
Thermokander fremstilles allerede nu i burberry tern. Og nej den var sgu ikke skjult...
. Der er mere på vej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For helt ærligt |
Illum |
05-02-2007 18:24 |
|
Med over 72.000 hits på 2 år og 3 mdr. behøver jeg ikke reklamere i skjul. Christ nævenyttige HNér, se ikke skjult heller.
. Der er mere på vej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærkevare. |
Elsker min ismule Katla |
05-02-2007 18:32 |
|
Jeg går i det tøj jeg vil gå i. Er ligeglad med om det er mærkevare, da jeg bare vil gå i noget behageligt tøj, men stadig lidt lækkert. Går da op i hvordan det sidder og matcher, men er ligeglad med mærkevare. Altså, jeg køber da tøj i Only, Vera Moda o.lign. men Føtex, Bilka og Kvickly (Staves), har da sommetider noget pænt tøj. Er ligeglad hvad andre synes.
Elsker 'min' ismule Katla <3 , Du er ALT <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjngjngfjknfgknj |
Susie |
05-02-2007 18:55 |
|
jeg har bælter fra Burberry, D&G, Gucci, og Diesel. Mine bukser er fra Only, Killah, og har kig på et par fra H&M. Jeg har to Friis &co. tasker, én Burberry taske, min mor har en D&G taske, og jeg har en D&G trøje. Jeg betaler selv ALT mit tøj. JOSE, du har haft nøjagtig samme indlæg oppe før, og den "Burberry" grime som der hænger i stalden, har vist hængt der meeegt længe nu, dette indlæg kom frem for flere måneder siden. Gab.. Jeg synes ikke om at mine forældre skal punge ud, med 700 kroner til et par fjollede bukser. Mine absolut dyreste kostede 500 kroner. Vorherre Bevares! Fra Susie
Soranernes stolthed: Susie (nu uden Afinner. 125 stor pony + 165 stor unge på 14 = Ponyløs Susie)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.. |
|
|
hej jeg går næsten kun i mærke og NEJ det er ikke fordi at det er sejt eller noget, det er meget logisk det er bedre kvalititet også ser det godt ud hvis man har min stil. men jer der siger mærke er noget @!#$ men går ud og køber en falsk gucci-taske bar for at være med, er det fordi I ikke har råd til det ægte? just wondering :D Knuss Hawar:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| HAWAR!!! |
Susie |
07-02-2007 18:55 |
|
" og så ser det godt ud hvis man har man stil" Det var sørme pænt sagt af dig hvad??  Nej, vi har ikke råd, jeg vil aldrig købe en taske til 1.250 kroner, "bare fordi det er ægte". Nejz, med ægte, lige så nejz med falsk. Mine bælter + taske er sikkert falskt. So what? Groft at sige, at din stil er bedre end vores andres. De er vel lige gode? - Såret Susie
Soranernes stolthed: Susie (nu uden Afinner. 125 stor pony + 165 stor unge på 14 = Ponyløs Susie)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsann |
|
|
nej nej I forstod det ikke.. jeg sys selv jeg har en pæn stil mente egentlig jeg selv sys JEG har 1 pæn stil,, ved da ik hvad I andre går med... så såret skal du ik føle dig... :d knus,,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|