Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

julegaver- inspiration søges
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 18:19

Ja, som sædvanlig siger hele den pukkelryggede familie "Vi ønsker os ikke noget til jul" og endnu engang er jeg på bar bund og total ideforladt

Derfor giv mig inspiration!

Hvad giver du familie og venner til jul???

Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd

Desværre er der kun 5 ..
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 18:25

som skal ha julegave i år.

Heldigvis har to af dem allerede fortalt deres ønsker, så kun tre mangler.

Men hvis folk gerne vil modtage en gave fra mig, må de også vise lidt interesse og selv komme med gode ideer og forslag.

Hvis det er svært at hitte på, ja så er folks interesser ofte en god idee som ledetråd. Er det sport, kan et gave kort til den lokale sports forretning være en god ide.

jeg har feks, ofte givet jagt intresseret, et par dejlige tykke jagtstrømper pakket omkring en gammeldansk.

IMC.
LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE MERE ER SÅ FEDT ! - 7 KG.
BOMBESIKKER PONY SØGER RYTTER.
0
0
Svar på denne tråd

Hvis folk...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 18:29
... ikke ønsker sig noget, kan jeg anbefale side www.givenged.dk

På den måde går pengene til et godt formål. Det fungerer sådan at man får et gavekort, man kan give den der skal have gaven, og så har de givet en familie/en landsby/en person i et uland en ged/kondomer/urtehave etc.

Der er noget for alle pengepunge :-D
0
0
Svar på denne tråd

film...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 18:45

hejsa,

jeg giver film til folk. Ellers er gavekort også en praktisk gave. Kedelig måske, men det kan jo altid bruges.

Hilsen

katarina

Lykkelige ejer af en dejlig unghest :-)

0
0
Svar på denne tråd

Bog/film
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 18:50
De fleste af dem vi er på gave med får bøger eller DVD'er.

mvh PiaR
quantum in me fuit
Udvis altid den største agtelse for en stille kvinde!

Grilltid - altid

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med en orangutang?
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 18:52
www.orangutang.dk

Men husk endelig at forhøre jer med familie og venner først. Taler af bitter erfaring. Se min tråd på senior.
0
0
Svar på denne tråd

Kistaraq
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 19:13
Gud en sød idé !

Laura,
Hej venner! #)

Hvis græsset er grønt på den anden side, så skynd dig derover XD

0
0
Svar på denne tråd

Min mor fik..
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 19:50
Jeg gav min mor et kort og en kvittering på at jeg havde givet penge i hendes navn til Unicef. Hun er umulig at give gaver til og snakker altid om at give penge til godgørenhed - så jeg har valgt at det skal altså være slut med kun at høre på det.

Min far får hvert år Blæksprutten og Svikmøllen.

Som mandelgave køber jeg hvert år julejumbobogen...

;-)
Jhez

Hjælp til vægttab: www.jhez.dk/weightloss/
0
0
Svar på denne tråd

prøv...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 20:03

prøv denne hjemmeside jg syntes den var god jeg har prøvet den på mig selv.

www.findengave.dk

0
0
Svar på denne tråd

upsss.
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 20:07
hvis i klikker på beløbet i toppen på resultatet bladre den til næste side i den prisklasse
0
0
Svar på denne tråd

julegaver
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 20:17

I år får familien:

Mor: Matas gaveæske med ting hun har ønsket sig, + jeg skal have fundet en lille ting mere

Søs: Undertøj

Søs' mand: Den nye U2 opsamling cd

Niece + nevø: Tøj - nægter at give de to legetøj, de har læssevis og får ikke mindre efter jul!

Så nu mangler jeg kun mors kæreste og min moster og onkel.

grilla: Prøvede siden på mig selv, hvor er der mange ting jeg ikke vidste jeg ønskede mig! Men den ramte ret godt... :)

Jer der foreslår at betale for velgørenhed, pas på! Jeg er ikke selv voldsomt materialistisk (ihf ikke når det kommer til ønsker hos familien) og ønsker mig ikke det vilde i år, men for pokker jeg ville blive skuffet over at få et bevis på en abe eller en lerhytte i Burkina Faso...!! Så hellere undvære en gave!

-Maria

Nu den lykkelige ejer af fjordbissen Kasper! :D

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 20:21

... at det mindste man kan forvente af folk man vil give en gave, er at de gider lave en ønskeliste - gør de ikek det risikerer de at få "det de ønsker sig", "en ingenting". Den overraskede mig bror meget engang - en smukt indpakket "ingenting".

Det er ngoet andet hvis man vil give noget til en der ikek forventer at få en gave og derfor ikke er afkrævet en ønskeliste - så må man finde på. Og ofte KAN det også være sjovt at finde noget der passer godt til folk, hvis man kender dem godt

I år har jeg heldigvis klaret det meste og mangler kun et par småting - som jeg NÆSTEN ved hvad bliver.

£isbeth & Baloo
Always forgive your enemies; nothing annoys them as much
Oscar Wilde
Griffin Distancesadel sælges - 17,5 tommer - bred bom
0
0
Svar på denne tråd

Julegaver
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 21:21

Ja jeg er en af dem der aldrig køber efter en ønskeseddel. Jeg syntes det er meget sjovere at finde på noget selv. Og gå en tur ned og se i forretningerne - der bugner med gode ting. Imerco og inspiration kan bidrage med noget til en hver.

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Findengave?
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 21:41
Det er da den dårligste plan EVER at finde gaver dér... :-D

Både manden og jeg har i hvert fald opgivet at finde gaver derinde - til os/hinanden. Til gengæld gav den et godt grin!!!

... 8-) - 99E - 8-) ...
Love - Language - Leadership - Lightness

Grønhøj Rideklub - Et Godt Sted At Være!
2 allergibokse + ponybokse udlejes.
Grønhøj Rideklub - 7470 Karup J

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 22:52

Jeg har det også sådan at jeg synes at det er mere personligt selv at finde på en gave til dem man holder af, men det kan være svært! Især hvis det er nogen der står en meget nær, så vil man jo gerne 'ramme plet'. *suk*

Jeg fik den genialeste ide i går . Jeg skal til KBH og besøge en meget god ven -->kommende kæreste. Han brokker sig over at de (ham og dem han bor sammen med i lejlighed) aldrig rigtig har noget mad.. osv osv. Spiser ikke ordentligt/nok. Så jeg har arrangeret en middag for ham og jeg på D'angleterre i KBH på lørdag, bestiller pladser selvfølgelig, og køber ikke en kæmpe menu, bare en hovedret og måske en dessert, det kan gøres for 4-500 kr. tops. Synes selv jeg var ret genial .

to af mine gode veninder får nogle sten som jeg selv har udvalgt, da jeg interesserer mig meget for dem, og synes at sten er smukke (Onyx, Falkeøje, Tigerøje, Rosenkvarts, etc.) tror også til en vis grad på de forskellige ting de kan påvirke, hvis man selv tror på det.. tror jeg *SS*. Nå, men ja, det var også en 'personlig' ting fra mig til dem.

Mine forældre er 'vil ikke have julegave'-typer de har hvad de behøver. Men en gave glæder da altid. JEg har købt en pose special blandet julekaffe til min mor, eller evt. dem begge, som vi så kan brygge og drikke sammen juleaften.

En anden af mine rigtig gode veninder har jeg købt hummel.. spirit -'et eller andet'. Kan ikke huske navnet. En parfume var det. Den duftede vidunderligt, og jeg ønsker mig den selv... det er altid med sammenbidte tænder at jeg vælger at købe parfumer, for jeg bliver så besat af dem! Men ja, hvis jeg synes at den dufter godt, så ved jeg at min veninde også gør . Og det bedste er da at se glæden i folks ansigt når de åbner for en gave og, i dette tilfælde, dufter til den og finder behag deri.

Min lillesøster på 17 år samler på SIMS 2, så hun får det nye SIM2 pets. eller hvad det nu end hedder.

hmm... det var vist de store gaver for i år. økonomien rækker ikke så langt for en studerende på SU.. wra wra... ej, har hvad jeg har brug for:)

resten af de små gaver vil bestå af 'tieren'-indkøbte varer og kort med hilsner i, evt. et maleri hvis jeg for tid til at producere et sådant.

Iha... en ordentlig smøre herfra.

Må i alle få overstået juleindkøbene vel og have en behagelig jul.

Glade hilsener fra Josefine, Speedy, Chili. og alle de andre :-D

People who fight fire with fire usually end up with ashes. (Abigail Van Buren)

Hjemmeside: www.Jofine87.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider