Jeg har det også sådan at jeg synes at det er mere personligt selv at finde på en gave til dem man holder af, men det kan være svært! Især hvis det er nogen der står en meget nær, så vil man jo gerne 'ramme plet'. *suk*
Jeg fik den genialeste ide i går
. Jeg skal til KBH og besøge en meget god ven -->kommende kæreste. Han brokker sig over at de (ham og dem han bor sammen med i lejlighed) aldrig rigtig har noget mad.. osv osv. Spiser ikke ordentligt/nok. Så jeg har arrangeret en middag for ham og jeg på D'angleterre i KBH på lørdag, bestiller pladser selvfølgelig, og køber ikke en kæmpe menu, bare en hovedret og måske en dessert, det kan gøres for 4-500 kr. tops. Synes selv jeg var ret genial
.
to af mine gode veninder får nogle sten som jeg selv har udvalgt, da jeg interesserer mig meget for dem, og synes at sten er smukke (Onyx, Falkeøje, Tigerøje, Rosenkvarts, etc.) tror også til en vis grad på de forskellige ting de kan påvirke, hvis man selv tror på det.. tror jeg *SS*. Nå, men ja, det var også en 'personlig' ting fra mig til dem.
Mine forældre er 'vil ikke have julegave'-typer de har hvad de behøver. Men en gave glæder da altid. JEg har købt en pose special blandet julekaffe til min mor, eller evt. dem begge, som vi så kan brygge og drikke sammen juleaften.
En anden af mine rigtig gode veninder har jeg købt hummel.. spirit -'et eller andet'. Kan ikke huske navnet. En parfume var det. Den duftede vidunderligt, og jeg ønsker mig den selv... det er altid med sammenbidte tænder at jeg vælger at købe parfumer, for jeg bliver så besat af dem! Men ja, hvis jeg synes at den dufter godt, så ved jeg at min veninde også gør
. Og det bedste er da at se glæden i folks ansigt når de åbner for en gave og, i dette tilfælde, dufter til den og finder behag deri.
Min lillesøster på 17 år samler på SIMS 2, så hun får det nye SIM2 pets. eller hvad det nu end hedder. 
hmm... det var vist de store gaver for i år. økonomien rækker ikke så langt for en studerende på SU.. wra wra... ej, har hvad jeg har brug for:)
resten af de små gaver vil bestå af 'tieren'-indkøbte varer og kort med hilsner i, evt. et maleri hvis jeg for tid til at producere et sådant.
Iha... en ordentlig smøre herfra.
Må i alle få overstået juleindkøbene vel og have en behagelig jul.