Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 GOOD CHARLOTTE
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 17:40
hey, her i weekenden var der stævne på rideklubben (ARK). og der blev der spillet en sang af Good Charlotte.. nu vil jeg gerne havde fat i den, men ved ikke hvad den hedder

musik vedioen er vist den var der kører nogen piger (med enorme patter) rundt i en bana bil..

håber i kan hjælpe mig ;)

Heste gør en lykkelig, så husk at gengælde lykken til den :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 17:51

Prøv på de sider man ka købe musik på.

Der ka man somregl høre et stykke, inden man køber musikken...




Hold Kjeft Og Sett Deg Ner!!!


"Som at skide, når man tror man ska slå en prut..."

Magtens Korridorer

www.jessie-fotos.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 dididadadi
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 19:11

hej, The Bloodhoundgang har lavet en musikvideo hvor bam margera (jackass) kører rundt i en banan bil og så er der nogle tøser i letpåklædt tilstand, den hedder ´foxtrot uniform charlie kilo´




MVH
Stephanie
Carpe Diem Caveat Emptor.
(Grib nuet; nyd livet før det er for sent.)

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdlpggfgf
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 22:00
tak for svarene men "Stephannie" det er desvære ikke den sang :(

Heste gør en lykkelig, så husk at gengælde lykken til den :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julia vasnel
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 22:17
Julia vasnel: Det er altså den eneste video jeg har set hvor der er nogen der kører rundt i en bananbil.


- Line.
med Queen og Darling.
SUPER PONY SÆLGES - LA4 DRESSUR MB SPRING.
Hest købes - ml. 4-8 år, min. 165 cm, maks 45.000,-
0
0
Svar på denne tråd
 
 Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 22:33

Er det den hvor de er klædt ud som frugt ?


Kan ikke huske navnet på sangen lige nu, men det kommer nok..


:-* Born to be wild :-*
Special

Like a rocket through me

You're special


Trøller

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er jo stor
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 23:23

Good Charlotte fan (har endda været til koncert med dem :D)


sangen hedder Girls and Boys


I musik videoen er der en masse gamle mennesker.. banan bilen er som nogle siger fra Bloodhoungs Gang's Foxtrot Uniform Charlite Kilo


Teksten til Good Charlotte sangen:



GOOD CHARLOTTE LYRICS

"Girls And Boys"

Educated
With money
He's well dressed
Not funny
And not much to say in
Most conversations
But he'll put the bill in
All situations
Cause he pays for everything

Girls don't like boys, girls like cars and money
Boys will laugh at girls when they're not funny

Paper
Or plastic
Don't matter
She'll have it
Vacations
And shopping sprees
These are a few
Of her favorite things
She'll get what she wants
If she's willing to please
His type of girl
Always comes with a fee
Hey, now, there's nothing for free

Girls don't like boys, girls like cars and money
Boys will laugh at girls when they're not funny
And these girls like these boys like these boys like these girls
The girls with the bodies like boys with Ferraris
Girls don't like boys, girls like cars and money

Let's go!
Eh, eh!

Girls don't like boys, girls like cars and money
Boys will laugh at girls when they're not funny
And these girls like these boys like these boys like these girls
The girls with the bodies like boys with Ferraris
Girls don't like boys, girls like cars and money

All of these boys, yeah and all of these girls
Losing their souls in a material world
All of these boys, yeah and all of these girls
Losing their souls in a material world
All of these boys, yeah and all of these girls
Losing their souls in a material world
All of these boys, yeah and all of these girls
Losing their souls in a material world

Hvis det er den hvor de er klædt ud som frugt hedder den I Just Wanna Live..

teksten er her:


"I Just Wanna Live"

I need an alarm system in my house
So I know when people are
Creeping about
These people are
Freaking me out (these days)

It's getting hectic everywhere that I go
They won't leave me alone
There's things they all wanna know
I'm paranoid of all the people I meet
Why are they talking to me?
And why can't anyone see

I just wanna live
Don't really care about the things that they say
Don't really care about what happens to me
I just wanna live
Just wanna live [x6]

I rock a
Lawsuit when I'm going to court
A white suit when I'm gettin' divorced
A black suit at the funeral home
And my birthday suit when I'm home alone
Talkin' on the phone
Got an interview
With the rolling stone
They're saying
"Now you're rich and
Now you're famous
Fake ass girls all know your name and
Lifestyles of the rich and famous
Your first hit aren't you ashamed?"
Of the life [x2]
Of the life we're livin'

I just wanna live
Don't really care about the things that they say
Don't really care about what happens to me
I just wanna live

Stop your messin' around boy
Better think of your future
Better make some good plans boy
Said everyone of my teachers

Lookout
You better play it safe
You never know what hard times will come your way
We say
Where we're coming from
We've already seen
The worst that this life can bring

Now we expect it everywhere that we go
All the things that they say
Yeah we already know

I just wanna live
Don't really care about the things that they say
Don't really care about what happens to me
Just wanna live [x3]

I just wanna live
Just wanna live [x3]

I just wanna live
Just wanna live [x3]
Don't really care about the things that they say
Just wanna live [x3]
Don't really care about what happens to me

I just wanna live






Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter


Tamrotte ejer, og STOLT af det

Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning,

Fjordhest - I sol og i blæst

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider