|
|
| Stævne som 4-års? |
| Forfatter:  |
Dittesh |
| Dato:  |
05-12-2006 14:49 |
|
Hejsa Vi er blevet lidt i tvivl efter at have læst DRF reglement hvornår man må starte en 4 års hest i D-stævner. Håber nogen kan hjælpe  Mvh Louise og Ditte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stævne som 4-års? |
|
|
En 4 års må gå klubstævner på dens 4.leve år efter august.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det må man godt |
|
|
Det må man godt - men først efter august måned. Indtil august er det kun c-stævner og op, at start på 4 års er tilladt. (Fx championater osv) Eva
Stengårdens DSP'er - smukke ponyer med stor kapacitet og personlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jo det gør det |
|
|
Kære Karen Der bliver august om ca 9 mdr - og så må du ride en majet majet majet interessant og vanskelig LC klasse...hurra:-) Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Takker |
Dittesh |
05-12-2006 15:04 |
|
Tak for svar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stengården |
|
|
Haha... Ja, det bliver utrolig udfordrende  Heldigvis kommer DSA allerede til maj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillægsspørgsmål |
Dittesh |
05-12-2006 15:10 |
|
Dvs. at man under ingen omstændigheder kan starte noget før august medmindre man har rytterlicens? Jeg har nemlig endnu ikke fundet nogen steder de afholder den dumme prøve  Og hvad med 5-års klasser? Skærer de også i august, eller er det allerede 1 januar?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Traluluuaa |
|
|
Nemlig... D-stævner må først startes efter august. 5 og 6-årsklasser skærer allerede ved januar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| karen... |
|
|
Nøøøøøøj et lækkert føl du har til salg. Bare ærgerligt at man ikke lige skal købe (flere) heste lige nu. Bliver nok temmelig upopulær hvis jeg fylder en til i stalden Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stengården |
|
|
Tak  Er heller ikke helt vild med tanken om at hun skal sælges - prøver ihærdigt at overtale min far til at vi skal beholde hende! Men det er jo hans hest, så i sidste ende vel også hans valg... - desværre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen(Burberry) |
|
|
Sagde du ikke for noget tid siden at I skulle beholde den?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maria... |
|
|
Jo... Var 110% sikker på, at jeg havde overtalt ham! Men så ringede en fra TAF's bestyrelse og sagde at han gerne ville ud og se hende til foråret... Så nu er han ikke helt så sikker mere! Men jeg gør hvad jeg kan... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dittesh |
|
|
De har da lige haft i SMIR. Og se så her: Den 15. januar 2007 kl. 19.00 Basiskursus i Nørre Åby Rideklub, Hedegårdsvej 10, 5466 Asperup. Kontaktperson: Stine Skov Bjerregård, Hasserisvej 4, 5500 Middelfart, tlf.: 64 40 38 89, mobil: 27 12 83 10, e-mail: stinebjer@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jul jul julj jul |
|
|
Skal da lige høre, nu hvor jeg selv har en 4 års her til næste år, som jeg gerne vil starte DSA på , hvis han altså bliver klar.. men skal man have rytter licens så ?
Hingsteføl fra i år sælges BH Leredo/Michellino Kik ind på vores nye hjemmeside : www.123hjemmeside.dk/Nymarksgaard Flere Hestemalerier tilsalg + bestillings arbejde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Licens |
|
|
Solstrejf: Ja, du skal have licens for at ride DSA, da det foregår til C-stævner.
Cavallo-støvler sælges! Se præsentation
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 Send resultater til mig 4 charmerende hingsteføl/plage sælges for avler - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Altså så skal jeg jo en prøve ik? ihh det havde jeg slet ikke skænket en tanke... Nå men der er jo noget tid endnu, heldigvis.. Så må jeg jo fat i den licens, så vi kan komme ud og starte 
Hingsteføl fra i år sælges BH Leredo/Michellino Kik ind på vores nye hjemmeside : www.123hjemmeside.dk/Nymarksgaard Flere Hestemalerier tilsalg + bestillings arbejde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Licens |
Dittesh |
05-12-2006 18:59 |
|
Mette>> Jeg kan ikke finde det sted på rideforbund hvor man kan se det? Skulle det være under rytterlicens? Øv hvor er det ærgerligt med SMIR... Har ellers spurgt flere gange herinde om nogen vidste hvornår der blev holdt prøver  Nu når vi er ved emnet er det så nogen der ved hvor meget dokumentation der kræves for 1 og 2 ridemærke? Jeg har nemlig mistet mine diplomer, men har mærkerne og de papirer hvor der er krydset af hvad jeg har rigtigt og forkert og at jeg er bestået... Er det nok?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dibidut |
Dittesh |
05-12-2006 20:15 |
|
Tusind tak for linket, kan se at der er en mulighed i februar  Mht. registrering mener jeg bare at have hørt at de først begyndte at registrere senere end jeg tog dem, men jeg må have det undersøgt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|