|
|
| HN´s start? |
|
|
Jeg kom til at tænke på, hvornår Hn startede? Og hvor mange er med nu?` Nogle der har været med helt fra starten? Hvad gør at i hænger ved? Selv har jeg været med et par år efterhånden, startede bar med ar ha en profil, men så var jeg væk et par år og nu har jeg da været her et godtstykke tid ... Kan huske at nogen sagde at det var en grøn side dengang Eller husker jeg bare galt? Håber der er nogen der kan svare på det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN's start |
|
|
Det står inde under "loger", at der er 21.517 der har oprettet lige for øjeblikket. Selv har jeg været med siden 2003 (med oprettet profil), så det er jo efterhånden også et par år  Jeg kan huske, da jeg startede, at salg af heste stod i en stor pærevælling, hvor man bare måtte pløje sig igennem alle salgsheste  Hvorfor hænger man ved?? Tja. for mig er det div. forum, hvor man kan diskutere lidt af hvert både mht. hesten og alt muligt andet. Man kan blive ret klog af at læse nogle af de indlæg her er  Mvh Vicky
Den eneste virkelige død er den du dør hver dag, ved at du ikke lever... Michael Strunge Takket være biblen har vi lært at stille spørgsmålene, men svarene findes i Peter Plys
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg lavede... |
|
|
min profil i 2002, så jeg har også været med nogle år efterhånden. Men bestemt ikke som en af de første... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| April 2002 |
|
|
April 2002 startede jeg med min profil Og der var der ikke mange, og man kendte mange af dem der var der sådan over hyggesnakken. Man stødte aldrig på de ubehagelige indlæg og kommentare. Ikke at jeg selv har været udsat for det.. men læser da tit nogens kommentar og tænker ved mig selv Men jeg syntes nu det er hyggeligt her og derfor er jeg holdt ved, syntes det er hyggeligt at læse andres indlæg, og det er da sjovt at kigge på markedspladsen - derfor er jeg her endnu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Moderator |
|
|
Nu må der da komme en moderator på banen og fortælle os hvornår HN faktisk starede op. Jeg har været med siden 2001, så det er også ved at være nogle år siden.
Vink fra Fru Melgaard & Winning Pleasure - et team som ikke er til at slå ud Part til 8-årig vallak i Lille Skensved søges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det startede i 1997 |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
05-12-2006 16:58 |
|
Står der under HN´s egne sider.  Det begyndte som en hjemmeside for Kongelundens Rideklub. Resten må nogen af de gamle svare på, jeg har kun været med siden 2001.
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har.. |
|
|
Osse været med siden 2001, men det her er nu min anden profil, da jeg engang i 2004 slettede min gamle profil i arrigskab, for 2 dage senere at oprette en ny.. Så det må betyde jeg alligevel er glad for at være her.. Det er meget forskelligt, hvor meget jeg er her.. Men for det meste SKAL jeg lige ind her en gang om dagen lige og snuse..
Hvor der er en vilje, er der en vej.. Have trouble? Throw it in a´bubble, and blow it away. Hestefolket Min egen HP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
| Forfatter:  |
Mette J |
| Dato:  |
05-12-2006 17:18 |
|
..været med siden 1999  Jeg opdagede HN sammen med min veninde Hanne, da vi gik på efterskole 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hulumhej |
|
|
Hn´s egne sider...hvad er det fornogen? Synes ikke der står noget om "historie" eller noget... kan også være jeg skal tage et par ekstra linser på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| HN´s start? |
|
|
Jeg mener at Jan Rasmussen og Henrik Biering er de to som er to af "grundlæggerne" og som ihvert fald stadig hænger på  - Så var der også på et tidspunkt en der hed Carsten som var med men som ikke er længere. PiaR ved jeg også har været her i evigheder, for jeg mener det var hende som oprettede en side som var en slags præsentationer for folk dengang Lodge ikke var opfundet. Selv har jeg været her siden '00 eller '99, men i starten primært på chatten hvor den første person jeg "rigtigt" snakkede med var Charlotte uden Celine kan jeg huske  - Dengang havde hun bare en anden hest, Lazer vist?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
været her siden 98, jeg sad på EDB-skolen i skive og kedet mig, så fandt jeg Heste-nettet.dk , det var grønt og mnjaae hyggeligt og jeg har været her lige siden Fik en profil i 2001 Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jeg mener jeg var på siden og lure for første gang i 98/99, det var ikke noget der fangede mig til at starte med. Der gik lige et års tid inden jeg begyndte at være inde og kigge regelmæssigt, det var først i 2003 jeg oprettede en præsentation. Hvorfor hænger jeg ved? Tja mest af alt fordi jeg synes det er sjovt læse mange af indlæggene, en gang i mellem lærer man lidt nyt og resten af tiden kan man enten grine eller græde over folks uvidenhed...
Rytter søges til flink varmblods hoppe i Fjerritslev...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2001... |
|
|
Jeg har været med siden 2001. Jeg fandt HN dengang jeg kiggede efter hest, det var dengang der var super hyggeligt at være på hn og næsten alle kendte hinanden  Nu er det ikke så tit jeg gider at læse ret meget herinde, det er blevet for stort, kedeligt og uoverskueligt... og al den mudderkastning, nedrakning og alle de bedrevidende folk gider jeg ikke spilde min tid på...
Mvh. Christina  Hestetur til Qatar, Læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi startede... |
|
|
... i 1997. Jeg ahr også været med fra starten - men ikke som intern fra begyndelsen. I begyndelsen stod markedspladsen bare i en pærevælling - og det samme med debatten. Der var et forum der hed ryttersnak, og når det tog for lang tid at komme ned i bunden, blev det hele slettet og vi begyndte forfra. Der er sket meget siden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg opdagede HN |
|
|
tilbage i 1 g - dvs 1998, i en hultime.. Har ændret min profil og fået en ny 1 gang - glemte kodeordet...hmm og den må stadig være herinde eftersom jeg heller ikke kan lukke den. Fik hjælp til min 3 g opgave af en masse søde mennesker, det var i 2001.
Hvis du er positiv ser du løsninger. Hvis du er negativ ser du fejl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har været med.. |
|
|
... siden '98, med de grønne sider  Min præsentation er knap så gammel. Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kan huske |
|
|
at jeg fandt hestenettet da jeg søgte på heste, vi havde lige fået computer, det var vist sidst i 1997, der var rigtig gang i salg af udstyr, dog skulle vi vente på at det kom på siden, da man skulle sende en mail til ham der stod for det, han ville så sætte det på salgssiden, hvor alt var blandet sammen. ryttersnakken var så laaang, den blev lavet om og lavet om og om igen... nu ser den så sådan her ud. det var meget anderledes dengang, der var ikke ret mange herinde, og man kunne huske de forskellige ud fra hinanden, det er jo komplet umuligt i dag. Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|