Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

balancegang
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 20:26

Hejsa

Ja jeg ved godt jeg skal lave en super beskrivende overskrift men ved ikke hvad jeg skal skrive andet end det jeg synes mit indlæg skal handle om.Nemlig balancegangen mellem at få solgt sin hest og finde en ny.

Min elskede plag er til salg og jeg håber jeg snart får ham solgt; af to grunde.

1; dete r svært for mig at skille mig af med ham så nu beslutningen er taget ville jeg gerne have det overstået.

2; vil gerne have en ny mule i stald jeg kan ride og hygge med uden hele tiden at tænke at nu skal den snart videre..

åhh i virkeligheden ville jeg jo bare gerne have alt dette rod overstået..

Nogen gode råd til hurtigt salg uden at gå på kompromis med det kommende hjem?? Ikke rideskole elelr hestehandler

Min elskede mule sælges til

hjertevarmt menneske

0
0
Svar på denne tråd

Måske bytte ?
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 20:37

Jeg ved ikke om det måske ville kunne gå hurtigere, hvis du evt. var interesseret i at bytte ham for en ridehest ?

Og så ville jeg nok vælge nogle andre salgsbilleder til annoncen - det er ikke de bedste salgsbilleder du har valgt.

Rent faktisk har du bedre billeder på din præsentation

Prisen er måske også pænt der oppe af for en 2 års.

Evt. kunne en video af ham, så man kunne se hans bevægelser, og evt. se ham løsspringe lidt gavne.

Og så måske en lidt mere uddybende beskrivelse af hans bevægelser, forældrenes resultater m.m.

Man køber jo sådan en ung fætter mere udfra forældrenes resultater, end hvordan den måske her og nu ser ud - 2 års kan jo være lidt sjovt byggede i den alder

Jeg synes han er vældig køn - så en bedre annonce ville nok kunne sætte lidt mere skub i henvendelserne.

Mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

tusind tak
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 20:41

billederne skulle meget gerne skiftes ud i denne uge med mere "beskrivende" Billeder.

Jeg har valgt ikke at skrive om hans forældre men har indsat et link til hjemmesiden med hans far..er det for besværligt???

Det er nu ikke fordi jeg ikke synes han er pengene værd for han er virkelig ud af godt blod og han viser også fin arb vilje selv. En dejlig hest men det kan jo være svært at forklare i en salgsann..

Tak for det meget godt og konstruktive svar!!!

Min elskede mule sælges til

hjertevarmt menneske

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider