Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ondt i skulderen
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 13:01

@!#$ hvoe jeg bare har pisse ondt i skulderen..!

Jeg var ude og spille håndboldt kamp i går, og da jeg så var på vej over stregen er der en der tager fat i min skulder og river den tilbage ..

Nøj hvoer jeg har ondt nu ..! Bare hvis jeg skal åbne døren med den arm gør det ondt.

Er der nogle der har en ide til havde jeg kan gøre for ikke at have så ondt i den ??

0
0
Svar på denne tråd

ondt i skulder
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 13:07

Jeg vil anbefale at du får en læge til at kigge på den, det kan jo være der er en skade der kræver behandling og jo før sådan noget bliver behandlet jo hurtiger får du også en rask skulder.

Ellers HVILE! og meget af det. og lad vær med at begynde at bruge den til en hel masse før den er i orden igen. Ipren(ibuprofen) hjælper godt på den slags, men snak med din læge!

MVH. Betina

Min hjemmeside: Belles side

0
0
Svar på denne tråd

Tak ..!
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 13:09
Tak , jeg har bare ikke tid til at gå til lægen idag da jeg skla rigtig meget . Min mor siger at jeg bare skla bruge den som normalt, men det gørbare ondt ..

Mvh Jeanett

Søger praktik plads , jeg skal på landbrugsskolen sjælland den 1 ausust. så søger parktil plads fra den 1/10/2007 til 1/10/2008.

Håber der en en der har en :-D

DETROIT ELSKER DIG BARE SÅ ME

0
0
Svar på denne tråd

ikke tid
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 13:22

jamen, du må da have tid til at bare ringe til lægen? ikke at jeg skal komme med løftede pegefingre, men det kan altså ende med værre skader hvis man ikke behandler eller tager hensyn til skader.

Jeg kunne tilgengæld godt tænke mig at tage et alvorsord med din mor! smerter er tegn på at noget er galt, det skal man ikke bare ignorere! og hvis der er en skade, så gør man det alstå kun værre ved at bruge armen som normalt. så pas på skulderen, der er trods alt dig den sidder på og dig der skal leve med den resten af dit liv!

MVH. Betina

Min hjemmeside: Belles side

0
0
Svar på denne tråd

Hej ,..
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 13:50
Jeg har tid til at ringe til lægen, men de tager mig ikke før imorgen. så jeg kan ligeså godt ringe imorgen tidlig når de har telefon tid, min mor er bare ligegald ..! Jeg kan først snakke med min far i aften når jeg kommer hjem, jeg er igang med at tage kørekort til traktor så det er lidt vigtig at jeg kommer .

Mvh Jeanett

Søger praktik plads , jeg skal på landbrugsskolen sjælland den 1 ausust. så søger parktil plads fra den 1/10/2007 til 1/10/2008.

Håber der en en der har en :-D

DETROIT ELSKER DIG !!<3<3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider