Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min super springer
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 23:19

Har for ca. 2 måneder siden købt en dejlig vallak som jeg deler med en kammerat. Min kammerat springer på den og jeg tager dressuren. Desværre gik det ikke rigtig fremad i springningen, den pillede næsten alle bomme ( ca. 1 m. ). Men så i fredags skulle min kammerat og vores berider løsspringe dyret, og så springer den 160 helt perfekt. Min kammerat og berideren var fuldstændig måløs. Så nu skal den have større udfordringer i springningen, for den kan jo godt. Var bare så stolt af ham..

Så nu ser det lidt lysere ud med hop hesten...

Det var bare det.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 23:34

Dejligt at hesten løsspringer fint, vil ikke tage din glæde fra dig, bare husk at der er stor forskel på at springe med og uden rytter. Jeg har selv haft én der sprang højt over 160 i løss., men som ikke var nem og ride og derfor pillede ofte. både i 90 og 100. udover det springer min halvpart også den højde løs, men har tendens til at pille da hun sjusker lidt. Men man skal aldrig sige aldrig, bare klø på held og lykke med det.

mvh sandra

Nu med halvpart på Nerenia:

Klubmestre 2006 i spring:-D

Og den heldige springrytter til Okholms Gaia:

Nr 2 i klubmesterskabet 2006

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider