Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad sker der?! Dumme mobil!!
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 17:17

Min Nokia 6111 løb tør for batteri i går og så slukkede den naturligvis. Problemet er, at jeg siden i går ikke har kunnet tænde den igen. Når jeg trykker på tænd-knappen står der lige "Nokia" på displayet i tre sek, så går den død og slukker igen. Jeg har IKKE lyst til at indlevere den til service, da der er billeder og beskeder som jeg ikke synes kommer andre ved (ikke at det er ting af særlig kinky art, men alligevel, det er dog privat).

Er der nogen der har prøvet noget lignende med deres telefon? Og er der noget man kan gøre for at få den til at virke igen? Jeg vil ikke umiddelbart tro batteriet er synderen, for telefonen er ikke mere end en måned gammel.

The tragedy of life is not that it ends so soon, but that we wait so long to begin it.
- W.M Lewis
0
0
Svar på denne tråd

har du tændt for kontakten
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 17:37

på vægen??? ikke for at nedgøre dig, men sommetider tror man man har husket at tænde og alligevel ikke.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

pruhest
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 18:03

Jeg tog det såmænd ikke ilde op ;) Man sku tro du vidste, hvor distræt jeg ind imellem kan være :D Dog ikke i dette tilfælde. Og batterindikatoren fortæller også, at telefonen ER fuldt opladet.

Men for pokker, det er da til at blive sindssyg af. Nu har jeg fisket min gamle mobil frem. Den er måske knapt så chik, men den svigtede mig aldrig.

Det største problem er imidlertid, at alle mine billeder samt telefonnumre osv ligger i den mobil, jeg ikke kan åbne. Dette selv om jeg bad den om at gemme alt på simkortet. Møgtelefon!

The tragedy of life is not that it ends so soon, but that we wait so long to begin it.
- W.M Lewis
0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 18:22
Det nummer laver min også, når jeg holder knappen nede for længe

Glædelig Jul!

Ønskes I af Rikke/MissFejrskov

0
0
Svar på denne tråd

Nokia kan være drilsk
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 18:29

- Hvis du holder power knappen nede for længe, så tænder den og slukker igen med det samme.

- hold kun tænd knappen nede et kort øjeblik og slip igen, inden der kommer lys i displayet.

hilsner
/Diane

Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt

Rolig hest søger skovturs/hygge part, Kokkedal:

www.heste-nettet.dk/ma...s/74538/1/

0
0
Svar på denne tråd

L*rtetelefon 6111
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 18:37

Min nokia 6111 er også noget værre @!#$.

Dens menuer virker ikke igen, den laver samme nummer som din med tændning (hvilket ifølge reperatør er en programfejl) knapperne sætter sig fast i den ene side. Og mikrofonen er røget.

Den har været repererat en gang, fået lagt menuerne ind igen og den er kun 3 måneder. Den telefon kan ikke anbefales.

Der er i øvrigt flere af mine bekendte som har samme problemer med den.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for rådene -
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 18:38
Jeg aner ski ikke hvad jeg skal stille op. Intet virker! Dobbelt-møg :(

- W.M Lewis
0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 18:53
Min Samsung laver af og til samme fejl. Jeg kan lade den fuldt op, gå i seng, og kort tid efter bipper den pga lavt batteristand. Så lader jeg op igen og igen og og igen. Hvis jeg prøver at tænde den, så slukker den med det samme igen. Jeg har så lært at pille batteriet af, tage det på, sætte strøm til, og tænde mens den oplader. Det hjælper. Det er pi**e træls, og det er kun i perioder den har gjort det.
0
0
Svar på denne tråd

nokia...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 18:58
det gjorde en af mine gamle nokia telefoner også, den endte med at blive smidt ud, de (i butikken) kunne simphel ikke få den til at virke igen

så det blev til en mobil... men med det gamle sim kort.

0
0
Svar på denne tråd

Batteriet
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 19:02

Jeg havde samme problem med min gamle telefon, en Sony Erichsson. Afleverede den i butikken og fik den tilbage med nyt batteri (og alle beskeder, billeder osv slettet) og besked om at huske at lade det nye batteri op i minimum 16 timer... Ved ikke om du inden du tog telefonen i brug huskede at lade batteriet op i det antal timer de anbefaler eller om du (ligesom jeg) bare ladede den op til den sagde at batteriet var fuldt opladet?

Anastasia & Tina
Dv-hoppe søger part. Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Nokia 6111
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 19:10

Er og blir en l¤rte telefon... Min var ikke andet end et par timer gammel, da den gik ud første gang.. Jeg har fundet ud af, at jo mere man har i den, jo længere tid er den om at tænde. og somme tider vil den heller ikke tænde.. Men prøv dette:

Skil den fuldstændig ad og rens den for evt. skidt. Af med batteriet og det hele.. bank den lidt ned i bordet og saml den og prøv igen.. ellers bliv ved med at prøve. evt med laderen sat til, så den kan få strøm derfra hvis batteriet er færdigt.

Ellers må du bide i det sure æble og sende den afsted.

In the end, it dosen't even matter, rich or pour, you'll die anyway.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider