Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

konfekt og honning hjerter?
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 22:07

Mums sidder og bliver helt lækker sulten hehe

Men hvornår laver I konfekt og bager kager til jul??

Hingsteføl fra i år sælges BH Leredo/Michellino

Kik ind på vores nye hjemmeside :

www.123hjemmeside.dk/Nymarksgaard

Flere Hestemalerier tilsalg + bestillings arbejde

0
0
Svar på denne tråd

Konfekt og kager...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 22:40

... laver jeg først d 22. og 23. december.

Så er det friskt og lækkert til at komme i mine julekurve (og jeg kommer ikke til at æde for meget af det selv).

Bolcher og marmelade laver jeg enten i næste weekend eller weekenden efter.

Alle indkøb er ved at blive planlagt, så tingene kan være parat. Småkagedejen til f.eks. Håkanskager kan laves et par dage før og komme i fryseren, lige til at skære ud og putte i oven.

Og så mangler jeg nye ideer til julekurvene. Der plejer at komme noget nyt i hvert år - sidste år var der konfekt, bolcher, brændte mandler& Hasselnødder, træstamme, 2 slags småkager og marmelade.

Det nye sidste år var de brændte mandler & hasselnødder

Men hvad skal jeg finde på i år? Jeg har forsøgt mig med karameller, men de bliver ikke gode uanset hvad jeg gør.

Jeg laver vist kun 2-3 kurve - så de må godt være lidt lækre

(den her er fra for et par år siden)

£isbeth & Baloo
Always forgive your enemies; nothing annoys them as much
Oscar Wilde
Griffin Distancesadel sælges - 17,5 tommer - bred bom
0
0
Svar på denne tråd

jbgkjfdgb
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 22:42
hader julemad og kager... og bager slet ikke, for jeg må tage alt det jeg vil på arbejdet 8-) hvilket så bliver til ingenting.

Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård)
Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
0
0
Svar på denne tråd

nammenam
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 22:59

£isbeth : ihh hvor er du kreativ du må endelig komme forbi meed en julekurv hos os

Jeg plejer at lave lidt konfekt og bage honning hjerter, men tror jeg vil gøre lidt mere ud af det i år, da jeg er høj drægtig her i julen hehe, så tid, det har jeg masser af

Men vil nok vente til en uge inden d. 24, så jeg eller gemalen ikke spiser det hele inde ( det har jeg vist heller ikke så godt af )

Hingsteføl fra i år sælges BH Leredo/Michellino

Kik ind på vores nye hjemmeside :

www.123hjemmeside.dk/Nymarksgaard

Flere Hestemalerier tilsalg + bestillings arbejde

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bagte
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 23:09

hjemmelavet kagehus i går, og i dag skulle det samles!!!

Men vrææææl Selvom min datter og jeg kæmpede en brav kamp for at holde på gavle, vægge og taget - brasede hele huset sammen...

Men væltet kagehus smager også godt. Men vi må på den igen - for der skal jo stå et kagehus nytårsaften, som alle deltagende børn må knalde - og æde - til stor fornøjelse for alle.

Ann og Otto van der Zar

Berner Sennenhan står til alvstjeneste. Nu også med Berner Sennentæve!!

0
0
Svar på denne tråd

Honningkagerne
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 11:10

Honningkagerne lader jeg min svigerfar om at lave. De smager simpelthen FANTASTIK dem han laver... men nu er han jo også bager :)

Konfekt og andet godt laver jeg lidt henad vejen.

Skal have bagt nogle småkager i løbet af næste uge og konfekten bliver lavet om 14 dage når min papsøn kommer for han elsker at hjælpe til :)

Hilsen
~¤~ Heidi ~¤~
&
*MaRiScA*
.
<3 d[-_-]b <3
www.basshunter.se
0
0
Svar på denne tråd

julekonfekt
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 12:40

Uh julekurve - jeg tør ikke skrive for meget for jeg har snagende familie her på H-N

Men jeg har lavet en frygtsom masse kransekage, både som tårne og horn og så videre, hjemmebagt rugbrød (helt hjemmebagt, ikke det der posemix), mine selvopfundne cinnamegbons som er en slags kanelsnegle, honninghjerter, karameller og så skal jeg også bage noget kageværk og lave marcipanfigurer. Og hvad jeg nu ellers falder over af sjove opskrifter der SKAL prøves.

Jeg har for meget fritid ja. Men det er jo sjovt

------
Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.

0
0
Svar på denne tråd

Konfekt og kager
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 00:40

Min svigermor bager det meste til os (5-6 forskellige slags småkager og lidt andre kager) og så bager jeg måske en smule selv. Konfekt får vi som regel fra familien på Island - de laver noget rigtig godt fyldt chokolade deroppe

Så det er ikke ligefrem fordi jeg har travlt med at bage osv.

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 06:58

de første 10 kilo er lavet, og de 5 kilo blev solgt i weekenden til Klubbens Julemarked.

Så nu må jeg have fabrikeret lidt mere så der er nok til alle dem som "forventer" konfekt til jul :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider