Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

krav på lånetelefon v reperation ???
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 14:36

ja meget enkelt spørgsmål:

har man krav på at få en låne-telefon stillet til rådighed mens ens egen mobil er til reperation (inden for garantiperioden) ?

for da jeg ikke har nogen gamle telefoner liggende som jeg bare kan bruge mens min telefon skal til reperation, ja så står jeg jo med et problem ?

men generelt er det egentligt bare for dårligt at min telefon allerede går i stykker, suk... skal fandme aldrig have en sony ericsson igen, de der joystick funker virkelig ikke i længden ... suk

*DjævleØ's POWER*
ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
MSN - juliemanden@ofir.dk
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kunne ikke
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 14:38

få en låne telefon. Men det kommer vel an på hvor du har købt den henne. Tror da nogle steder de tilbyder en låne telefon, men lige frem at man har krav på det det tror jeg ikke.

Jeg havde købt hos en TDC Butik, og det er mange år siden, så måske de tilbyder det nu.

Mange hilsner

Marie M

Nu med Øffe-Mor
& pige-hesten Tøsen
0
0
Svar på denne tråd

Det kunne
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 15:13

jeg ikke forestille mig, at man ligefrem har krav på. At nogen butikker, så måske yder det som en ekstra service, er noget andet. Jeg tror ikke, de tager det som deres problem, at du ikke har noget at ringe på, i den periode telefonen er til rep.

Man har vel heller ikke krav på at låne f.eks. et andet kamera el. lign, mens det man har er til rep.

"But it's not who you are underneath, it's what you do that defines you."

Rachel Dawes, Batman Begins

0
0
Svar på denne tråd

jannie_k
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 15:39

jannie_k: kan godt se hvad du mener med at man helle rikke får et andet kamera til låns, men det er vel bare lidt noget andet, et kamera er jo ikke en decideret kontaktvej. hvis jeg står uden telefon i en måned, mister jeg da virkelig en masse kontakt, mange mennesker der ikke vil have mulighed for at få fat i mig osv, og desuden sikkerheden ved altid at have telefonen ved hånden når man er ude at ride hvis der skulle ske noget og der ikke er andre i nærheden...

(hov mine frustrationer over at skulle undvære min telefon skal selvfølgelig ikke gå ud over dig, undskyld) ;)

*DjævleØ's POWER*
ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
MSN - juliemanden@ofir.dk
0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 16:09
Er der ikke en der har en gammel telefon du kan låne imens?
Som andre siger, så er det jo egentlig ikke forhandleren problem at du ikke har en telefon
Af selv samme grund, har jeg en gammel mobil til at ligge

Glædelig Jul!

Ønskes I af Rikke/MissFejrskov

0
0
Svar på denne tråd

Det eneste krav
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 16:12

man har på en lånetelefon er at den virker :D

De SKAL ikke giv en låne telefon, men nogle gør det, og det er altid de der byt til nyt telefoner de bruger..

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Tamrotte ejer, og STOLT af det

Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning,

Fjordhest - I sol og i blæst

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 21:27

er det da noget andet, men jeg tror bare ikke forretningen, ser det som deres problem. Det er det eneste, jeg siger.

Og så kan jeg ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over, at du skriver det med sikkerheden, når du er ude at ride . Den vinkel tror jeg slet ikke en tlf. forhandler har overvejet og desuden... Tænk, det er altså ikke så mange år siden, at der overhovedet ikke var noget der hed at tage sin mobil med ud at ride, og for dig er det bare en naturlig ting. Uh! Jeg føler mig gammel nu...

0
0
Svar på denne tråd

Sonofon
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 21:53
Send din mobil til reperation via Sonofon, de tilbyder vist altid lånemobiler, den i Kolding storcenter gør i hvert fald. Jeg får altid super god service, selvom mine mobiler ikke er købt der

Hilsen Kathrine

0
0
Svar på denne tråd

Garantiperiode
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 21:58
Hvis den skal repareres indenfor garantiperioden skal den vist repareres der, hvor den er købt, og der er ikke frit valg. Ellers gælder garantien ikke.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider