|
|
| ? til julekonkurrencen |
|
|
som sagt jeg har lige 2 spørgsmål til julekonkurrencen: hvor mange gange må man gætte på "sætningen" ??? kun én gang?? og må der være et tegn i sætningen??? jeg har et gæt men vil selvfølgelig ikke spilde det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
du må gætte lige så mange gange du vil. Om der må være tegn i ved jeg ikke men prøv lykken God jul Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julekonkurrencen |
|
|
Hvad med den lille hest?? Jeg kan kun finde én?? Hvor er den fra i går henne??? Eller man skal måske være logget på hver dag for at kunne deltage??? Jeg har kun bogstavet fra i dag og har været inde på samtlige menuer og undermenuer i venstre side, men kan altså kun finde den ene lille hest?
Nu med Prinsesse i armene ;0) - og en stolt storebror....... venlig hilsen RikkeAnd Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man skal |
|
|
Man skal være logget på hver dag. Hesten flytter fra dag til dag. Man kan sagtens stadigt være med selvom man ikke er på hver dag - det bliver bare lidt sværere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bogstavet |
|
|
Bogstavet idag er da bare komplet umulig at finde, har været rundt og rundt på alle siderne. Kan de også ligge under en af hesteracerne? eller under en af nyhederne?? tænker bare på der er jo en million milliard nyhedssider, dem bliver man da aldrig færdig med at søge igennem??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan ikek huske |
| Forfatter:  |
Ratster Zoo |
| Dato:  |
02-12-2006 17:00 |
|
hvor jeg fandt den, men den ligger i en af under menuerne..
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning, Fjordhest - I sol og i blæst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Og kommer bogstaverne i rækkefølge eller skal man selv sætte dem sammen til et ord?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Find, gæt vind, |
Liil-Malouh |
02-12-2006 18:27 |
|
Når jeg skal kigge siderne igennem, er det så siden, eller er det i et bestem hjørne, den altid vil side ?
Liil-Mal0uh 23o0 ii blodet <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den vil altid |
Ratster Zoo |
02-12-2006 18:38 |
|
være i højre side under afstemningen
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning, Fjordhest - I sol og i blæst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dumt ??? |
Birgit(Gipsy) |
02-12-2006 20:04 |
|
men jeg prøver lige alligevel... har ikke været obs på det med julekonkurrence da jeg var logget ind igår... nogle der har lyst til at afsløre det første bogstav...??? ved godt det er ret usansynligt, men prøver jo lige alligevel... send evt. en pb...
Birgit (Gipsy&Molly) Ringridning det er noget der rykker Mor til Scott Snart mor til en lille "Djævel" Og Molly snart mor for første gang
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ratster Zoo |
|
|
Ratster Zoo den tror jeg ikke helt holder, for så vidt jeg kan se ligger den ikke under afstemnings boksen idag. Ellers er det bare mig der ikke kan finde den*G*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øvøvøvøv |
Navaro |
03-12-2006 07:36 |
|
Suk, jeg har kigget her og der og alle vejne..og kan ikke finde den. Tror jeg giver op nu - den har de gemt godt idag.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Navaro så er vi to *G* har endda været alle hesteracerne igennem også, men uden held 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tije1... |
Navaro |
03-12-2006 07:41 |
|
haha...også mig . Nu gider jeg ikke mere. Jeg overlever nok ikke at få et bogstav idag. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fundet |
|
|
Har fundet den for d. 3. december. Så godt er den heller ikke gemt.  Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ledtråd...? |
Big-pony |
03-12-2006 08:41 |
|
nogle der vil give en ledtråd til hvor dagens lille hest gemmer sig ?
Always look on the bright side of life! Man har kun 1 liv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er godt |
|
|
nok også stået helt af i dag, jeg har været under alle menuerne ude til venstre. Ledetråde modtages gerne på PB 
Louise Veni vidi vici Jeg kom, jeg så og jeg sejrede
Hellere lykkelig af dumhed end klog af skade.
At undre sig over noget er hjernens første skridt mod opdagelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endelig |
|
|
så fandt jeg den også for i dag, jeg synes nu den var særdeles godt gemt, specielt fordi jeg ikke kommer på det forum, da jeg er for gammel 
Louise Veni vidi vici Jeg kom, jeg så og jeg sejrede
Hellere lykkelig af dumhed end klog af skade.
At undre sig over noget er hjernens første skridt mod opdagelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Kan I komme med bare en bitte-lille ledetråd? Synes ellers jeg har været samtlige sider igennem - og alle kategorier på MP 
Cavallo-støvler sælges! Se præsentation
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 Send resultater til mig 4 charmerende hingsteføl/plage sælges for avler - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ledetråd |
|
|
Prøv at læse hvad Futte har skrevet, det er et rigtig godt "hint". Tak for hjælpen til Futte, nej det er heller ikke et sted jeg normalt kommer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Hmm, jeg synes ellers jeg har været samtlige forums igennem -også der, I burde være for gamle  Tror bare jeg giver fortabt 
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 Send resultater til mig 4 charmerende hingsteføl/plage sælges for avler - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1235467 |
|
|
Trods det lille hint, kan jeg alligevel ikke finde den 
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var da... |
Big-pony |
03-12-2006 11:06 |
|
et godt hint =) Hehe, nu er den fundet !
Always look on the bright side of life! Man har kun 1 liv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv øv øv .. |
Natasha N |
03-12-2006 11:40 |
|
Jeg heller ikke finde den lille HN pony for idag =( (3 dec) hvor er den mon henne ? 
~*~ Frieseren, den sorte perle ~*~ ~*~ Elsker min part Dexter! ~*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg fandt den efter at have ledt en del 
Camilse og Looksen
JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder Tjek vores HP www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Altså... |
|
|
Så mange undersider er der da heller ikke, der hvor vi ikke burde komme. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så er den fundet |
Anita Osk |
03-12-2006 17:37 |
|
Den var ikke så nem at finde idag, da det ikke er der jeg kommer mest, men det var et godt og sikkert hint Futte kom med. 
Anita Osk Rasmussen
"Ingen er for store til at vise venlighed, men nogen er for små"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fundet.. |
|
|
jeg var nu også ret lost... men den der da fundet nu  ..langt om længe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Og så er det bare mig, der ikke kan finde den? PLEASE!!! Bare ét lille-bitte hint mere? (hvem kan stå for disse øjne? ) Gerne over PB for ikke at spolere det for andre...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kan ikke |
|
|
jeg kan heller ikke finde den.. Jeg vil også gerne have et hint, gerne over PB.. Be om 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Aaah! Endelig fundet!!! Det er en side, man bør læse, før de kaster sig ud i "cyber-world" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|