|
|
| HN's julekonkurrence |
|
|
Louise Veni vidi vici Jeg kom, jeg så og jeg sejrede
Hellere lykkelig af dumhed end klog af skade.
At undre sig over noget er hjernens første skridt mod opdagelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhh... |
|
|
jeg kan ikke gætte noget på et enkelt bogstav endnu sååå...
Hilsen Christina American Quarter Horses for life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkdfhmlkdfhn |
| Forfatter:  |
Nanna uden Sebastian |
| Dato:  |
01-12-2006 08:29 |
|
jeg er med og har fundet det første bogstav 
Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård) Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har oss |
|
|
fundet det første bogstav. Men kan endnu ikke gennemskue hvad der skal stå.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| måske jeg |
winnieA |
01-12-2006 08:39 |
|
er dum (er jo blondine  ) Men kan slet ikke gennemskue hvordan det fungere  Måske jeg skulle farve hår? 
Skøn Frieser hoppe på 13år sælges, se præsentation! Alt i str. shetland købes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| winnieA |
|
|
Kunne heller ikke helt regne den ud men... du skal bare klikke ind på en af de mange sider her er eks. hyggen- hn-lodge, links osv. (dem ude i venstre hjørne) og pludselig på en af siderne dukker hesten fra logoet op i nederste højre hjørne.
M.V.H Mette R "At fuldføre er at vinde"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julekonkurrence |
|
|
Jeg har også fundet første bogstav, men jeg tror alligevel ikke helt jeg har forstået ideen? Jeg prøvede at sende min adresse ind med det første bogstav, men fik svaret at mit gæt desværre ikke var korrekt  Æv, men selvfølgelig var det ikke korrekt, når jeg kun har det ene bogstav, men der står jo, at man skal indsende adresse for at være med i konkurrencerne (hvilket jo så må gælde for bogkonkurrencen også?). Der står jo godt nok også længere oppe, at man automatisk deltager i bogkonkurrencen når man har fundet HN-hesten, så det kan også være det slet ikke er nødvendigt... Hvad har I andre gjort?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Hej |
|
|
I skal kun sende ind nåe i gætter på hele ordet. Bokstavkonkurancen foregår på jeres login Jeg er også med men temmelig ide fattig med hensyn til ordet. MvH Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg må være blind.. |
|
|
jeg har været på en del sider nu uden at finde det bogstav. Ideen er fin nok, men nu har jeg trykket på alle menu punkterne i venstre side, jeg vil ikke også sidde og trykke ind på alle under menuer.
Mvh. Tine Hestepasser søges til Schweiz pr. 2 januar. Kontakt mig via beskedcenter for flere oplysninger!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vicky02 |
Jannie Tornvig |
01-12-2006 09:55 |
|
Nej det skal du ikke, den er blandt menuerne i venstre side, du skal scrolle helt ned på hver side, og så kigge i højre hjørne  Jeg er heller ikke helt sikker på at jeg forstår det... må man kun gætte på ordet én gang i alt, eller én gang pr. dag? - Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej med jer |
Sasha Nielsen |
01-12-2006 10:02 |
|
hvad for en bokstav har i fået. får alle det samme bokstav.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv... |
|
|
Jeg kan simpelthan ikke finde det - suk! Kan det godt ligge under fx. én af racerne?? Har kigget det hele igennem, synes jeg 
Mvh Kathrine Olsen * * Medhjælper på Stutteri Dano og ejeren af 2 søde heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
|
|
Havde ikke ledt grundigt nok - fandtdet 
Mvh Kathrine Olsen * * Medhjælper på Stutteri Dano og ejeren af 2 søde heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt forklaring .. |
|
|
Den daglige konkurrence om en Politiken-bog er I med i så snart I har fundet og klikket på hesten. Dvs. når I kommer til konkurrencesiden med besked om at I har fået dagens bogstav.
Men for at vi kan sende præmier ud skal vi jo kende adressen. Så derfor bør I udfylde adressen og sende ind med det samme - hvadenten I har et godt gæt eller ej. Systemet husker adressen til hele konkurrencen er slut. Og man kan gætte så mange gange, man har lyst.
I den samlede konkurrence om at gætte sætningen gælder det om at være med hver dag for at samle bogstaverne ind. Hvis man springer en dag over, mangler man også dagens bogstav.
Henrik, HN Teknik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Havde ikke |
Ratster Zoo |
01-12-2006 10:38 |
|
set der var en.. vild straks være med 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning, Fjordhest - I sol og i blæst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Kan ikke finde den Synes jeg har kigget på alle menuerne.. Må prøve igen!
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du skal også kigge i |
Ratster Zoo |
01-12-2006 12:09 |
|
under menuerne 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning, Fjordhest - I sol og i blæst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er med |
|
|
men mangler lige nogle bogstaver endnu *S*
Mona Bedækning ved angloaraber. foto på præstation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Er det en sætning? Jeg troede det var et ord??? Kan du uddybe det Henrik?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Ja go´daw´do... Glem mit sidste indlæg, det står jo klart og tyedeligt på siden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Danielle: Hver dag er der et bogstav .. |
|
|
.. og de ialt 24 bogstaver danner en sætning, når man sætter mellemrum ind til at skille ordene.
Men har man blot alle 24 bogstaver rigtigt, så gør det ikke noget om man har for mange eller få mellemrum, når man sender ind.
Man kan bruge bogstaverne i præcis den rækkefølge de kommer. Man skal altså ikke spekulere på at bytte rundt på bogstaverne for at danne ord.
Henrik, Heste-Nettet Teknik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaa... |
inger christensen |
01-12-2006 18:56 |
|
jeg tror at jeg er blind. har nu brugt flere timer på hn. men kan bare ikke finde et eneste logo i nederste højre hjørne på en eneste side.. lidt underligt at det samme gælder for min datter.. underligt at vi intet kan finde ..
IMC. LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE MERE ER SÅ FEDT ! - 7 KG. Heste trailere udlejes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til inger |
Ratster Zoo |
01-12-2006 19:04 |
|
den sidder under afstemningen på den ene side 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|