|
|
| ambitiøs pony mor |
|
|
Jeg har haft en syret oplevelse. For ca 6 måneder siden var min datter på dengang 7 år til træning med sin pony Mickey. SIlle havde allerede på det tidspunkt trænet meget seriøst dressur flere gange om ugen i over et år og var kendt for at ride meget seriøst og koncentreret og red også dengang stævner dvs. hun var ikke en lille tullerytter men en seriøs sportspige  Nå men den dag til træning stod den sedvanlige lille skare af teenager piger og så på SIlle få undervisning.. og en af pigerne siger så til mig: hold op den lille pige (ca25kg) har mange kræfter for den pony er sej at ride kan man se... så er det der farer en jævle i mig og jeg svarer... JA det har hun, men det har også hjulpet efter hun er startet til styrketræning  Styrketræning !! siger pigen og skæver rundt til veninderne.. JA JA svarer jeg (uden at fortrække en mine) hun træner i træningscenter 3 gange om ugen ..for at kunne ride ponyen ordentligt. (kan godt se pigen er noget chokeret) Men jeg er lidt ond nu..så jeg fortsætter..og så spiser hun sundt, og mentaltræner  Pigerne siger nåååhh, ok så er det klart..men de sender sigende blikke til hinanden...nu er det så meningen at jeg skal udbryde...éj hold da op jeg tager @!#$ på jer... men det når jeg ikke for i det samme sker der et og andet og jeg kommer helt fra det. Nu 6 måneder senere, står jeg og snakker i vores NYE klub.. og en dame siger i samtalen..jeg hører din datter også styrketræner  ponyverden ER lille når det drejer sig om sladder
rigtige ponymødre har intet andet liv klub for manipulerende, talentløse ponymødre, der tvinger deres uskyldige børn til at opfylde deres egne ambitioner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| styrketræning |
|
|
nu ved jeg ikke hvor meget din datter styrketræner. men det er altså ikke sundt for et barn i så ung en alder at styrketræne. nu ved jeg godt hun sikkert ikke løfter 60 kilo vægte. men for meget træning kan give problemer når hun når teenage alderen og måske skyder i vejret. men det er dejligt at hører om en så ung pige være så ambitiøs med sin ridning. 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Lisa Ekdahl flyg vilda fågal flyg vilda fågal, flyg du som kan hade jag dina vinger, då flög jeg väg och försvann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha ha |
|
|
undskyld kunne ikke lade være. Kan lige se de tøser for mig.  Men ja du har ret. Sladder løber uhyggeligt hurtigt og i hesteverdenen går det rigtig stærkt
Hilsen Linda Avl af Welsh Crumpwell Carwyn WMH 114 & Merlyn Welsh Diamond WDH 9 tilbyder bedækning. Stutteri Noerrelide
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asklsjlæ |
|
|
Det har du ret i, men tror nu at sladderen løber om det er heste- eller ponyverden vi er i!:) Hmm undres lige lidt, har du ikke skrevet det herinde en gang før? Synes da jeg læste det for lidt tid siden?.
Til minde for mine to fantastiske heste: Min fuldblods California Bullet, og verdens bedste pony Prins, som begge lever på de evige græsmarker. To heste der er savnet for evgit, og aldrig bliver glemt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror |
| Forfatter:  |
Tine Vejlstrup |
| Dato:  |
30-11-2006 22:07 |
|
Jeg tror ikke hun træner?? Så vidt jeg kan læse, så var det bare for sjov??
MVH Tine, Markildegårdens First Class og Pride Springundervisning tilbydes, se præs. Skønt hingsteføl SÆLGES, se præs!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til idarosenborg |
Ratster Zoo |
30-11-2006 22:08 |
|
Øh, så vidt jeg kunne forstå på det styrke træner datteren IKKE.. det var bare fis..
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning, Fjordhest - I sol og i blæst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gør hun ikke |
|
|
Vil lige sige HUN IKKE styreketræner. Jeg fortalte om episoden da jeg tog p.i.s på pigerne, men ikke at rygtet var løbet af sporet og nået ud af den gamle klub ..det opdagede jeg først nu .. tænk der går folk rundt og tænker ..den lede mor 
rigtige ponymødre har intet andet liv klub for manipulerende, talentløse ponymødre, der tvinger deres uskyldige børn til at opfylde deres egne ambitioner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha ha |
|
|
den var ellers fin, ja når man er en manipulerende, talentløse ponymor, der tvinger sit uskyldige børn til at opfylde sin egem ambition så skal der noget hårdt arbejde til ... Styrketræning den var god, det skal mikka også når hun ellers gider begynder at interessere sig for heste ... for det skal hun Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til krogsboll |
Ratster Zoo |
30-11-2006 22:12 |
|
Jeg tror faktisk jeg har set din datter.. der står hvertfald Frk. Nielsen på naboens boks, hvor jeg så fik fortalt at den nuværende pony ikke hed det  Jeg kan da sige så meget at min Maggie er meget glad for jeres pony, men ikke så glad for ponyen til den anden side 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Tamrotte ejer, og STOLT af det Shetlands pony - en stor hest i en lille pakning, Fjordhest - I sol og i blæst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja... |
10vildeheste |
30-11-2006 22:12 |
|
Jeg vil vædde med hun ikke får morgenmad før hun har lavet 100 armbøjninger på knoerne og 450 mavebøjninger...sådan er onde pony-mødre nemlig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke Nielsen men Hansen |
|
|
Frk. hedder Hansen og hun står hjemme hos os selv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til krogsboll |
Ratster Zoo |
30-11-2006 22:15 |
|
det var da tæt på  Men jeg er nu siker på det er nabo hesten til Maggie som din datter trak afsted med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ratster |
|
|
Min datter har 2 ponyer som hun træner i fredericia INGEN af dem står i boks på Fredericia. Hun har 2 kategori3 ponyer og de står hjemme..her er de 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm og hun |
Ratster Zoo |
30-11-2006 22:25 |
|
rider ikke på en af dem i klubben? JA nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad dens rigtige navn var..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej hun gør ikke |
|
|
Sille får undervisning på sine 2 egne ...hun har skam ikke overskud til også at ride på andres 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er Sille |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja det er utroligt så hurtigt sladder kan rende! De har rigtig haft ond af din datter med sådan en ond mor . Det er da utroligt du ikke har fået sådan en kommentar noget før... Men sikke flot din datter rider. Især da når hun ikke er ældre!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| træls med sladder |
|
|
Det er træls med det sladder... at den kan rende så hurtigt er så svært at forstå for mig. Hehe... ja jeg kender da frk Hansen.. er dog ikke i stævne verdenen... men har set den et par gange under træning v min gamle træner. Det er da en dejlig charmerende pony.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den var du selv uden om |
|
|
Kære Krogsboll Den var du selv uden om!!! Lige så vel som din dygtige datter skal lære den ubehagelige og latterlige jantelov at kende, lige så vel skal du lære at ponymødre ikke skal sige noget for sjov - fordi det pr defination VIL blive misforstået. Jeg er sikker på at andre ambitiøse ponymødre kan kende din historie og at de nu har lært IKKE at sige noget for morkabs skyld - det kommer nemlig lige tilbage igen når man mindst venter det. Så herefterdags må du lægge din humoristiske sans på hylden, og kun være seirøs og kedelig. Sådan! Hilsen Eva - (der glæder sig til at blive ponymor selv)
Stengårdens DSP'er - smukke ponyer med stor kapacitet og personlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg forstår ikke |
|
|
Helt hvad det er de siger der pisser dig af de siger jo det er sejt af hende at hun kan ride den??? eller hvad har jeg misforstået??
Hilsen jeanett*monique 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeanetto |
|
|
Ja tror faktisk du har misforstået... der er skam intet der pisser mig af, morer mig faktisk lidt over vores lille land 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay... |
|
|
har lige læst det igennem igen og nu er jeg med  man kan ikke være lige hurtig hver dag 
Hilsen jeanett*monique 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krogsboll |
joebluff |
01-12-2006 11:55 |
|
Du er da en værrer en!!! Men du skulle nu ikke rive folk ud af deres vildfarelse. Lad dem dog bare tro, at din datter lever det strenge liv... Det kan allerede før hun kommer på banen, skabe en masse respekt. Så de andre bare de ser hende, ryster af skræk!!! Jeg synes den var kanon... Det kunne ligeså godt have været mig, der fyrede den slags af. Sommetider(ja, undskyld mig) vi folk bare tages @!#$ på. Og når de hopper i med begge ben, er det deres egen skyld!!! Så jeg kan ikke sige andet end:  Alt for griner bemærkning... Mette. Som stadig smiler bredt.
At køre shetter er det bedste i verden! ...med de to små sorte perler... Medlem af FKS og Andebølle kørelaug.. Fordi kørsel med hest og vogn skal være sjov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|