Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Liebhaverne
Forfatter: 
Dato:  30-11-2006 20:20

Hej allesammen

Nogle der ser Liebhaverne her til aften? De har den smukke hesteejendom med, som de vil lave om til GOLFBANE???!!

Det vil godt nok være synd og skam at lave den flotte ejendom og de lækre folde og baner om til golfsted

Nogle der ser det?

Er i enige eller??

MVH Tine, Markildegårdens First Class og Pride

Springundervisning tilbydes, se præs.

Skønt hingsteføl SÆLGES, se præs!

0
0
Svar på denne tråd

stakkels ejendom
Forfatter: 
Dato:  30-11-2006 20:23

Ja, jeg ser det og jeg er helt enig i det du skriver...

Sådan en ejendom laver man ikke om

M.V.H. Riderlykke :D

Lærehest søger hestepasser i Odense

...smilet frem det bli´r dit ansigt jo så kønt af...

0
0
Svar på denne tråd

jep er enig
Forfatter: 
Dato:  30-11-2006 20:23

Jeg har set lidt af det, når jeg sårn lige får stilt om. Ja synes godt nok det er synd. Ridehallen og banerne er også virkelig flotte.

Synes lige som dig at det er en skam at lave markerne om til golf baner.

"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"

SILLE FOREVER !!

Min dejlige hund er sovet stille ind...
Hvil i fred gamle ven. Evigt savnet, aldrig glemt
0
0
Svar på denne tråd

libehaverne
Forfatter: 
Dato:  30-11-2006 20:28
meget synd at lave det om ,vis min rige onkel i amerika snart dør så køber jeg det , og så ka i få opstaldet jeres heste for 800 om md inkls foder , og det hammer flotte foder mester på 23 muger ud i bar overkrop .og jeres heste nyder livet på kæmpe foldene smiler fra drømmern

nille bulldog
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-12-2006 09:22

I kan være ganske rolige, ejendommen står stadig til salg og programmet ser da umiddelbart ud til at være optaget i sommer.

Desuden kan den købes med en gård mere for den nette sum af 90 mill.

Kig her

HeidiS

0
0
Svar på denne tråd

jeg syntes også
Forfatter: 
Dato:  01-12-2006 09:26

at det er ærgeligt at hun forsøger at sælge den som golfbane. Jeg kan da godt se, at det er nemmere sådan, men tænk, den mand har bygget stedet op til at være perfekt til heste, også skal det jævnes med jorden... Han må vende sig i sin grav, eller plejehjem eller hvor han nu er!

Men 78 mill...tja, det er der ikke mange der har penge til!

Mvh. Tine

Hestepasser søges til Schweiz pr. 2 januar. Kontakt mig via beskedcenter for flere oplysninger!

0
0
Svar på denne tråd

¨Pyha Golfbane
Forfatter: 
Dato:  01-12-2006 09:34
Jeg sad godt nok og tænkte, da de jublede over den lille sø og natur: "Ja, og nu vil I lave den natur om til en fintklippet græsplæne UDEN natur!"

Undskyld- jeg har aversion imod golfbaner, især i disse år, hvor snart sagt enhver provinsby skal have éen. Det er bare en anden type "grøn ørken" med velplejet græs og meget lidt plads til natur. Desuden skal de jo gødes og vandes ret intensivt.

Ja, det er en lækker ejendom, selvom jeg ikke vild med hovedhusets "sydlandske stil"- og indvendig lignede det lidt en hotellobby- men laber svømmepøl.

Heldigvis har jeg ikke 78 milioner. ;-D Det er en lækker ejendom klart- men den er for dyr. Jeg tror, jeg er kørt forbi den mange gange, da jeg boede på de kanter- har altid været misundelig på de mange kilometer "Dollars-hegn".

Synd hvis den skal laves til golfbane, wellnescenter eller andet modebras.

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider