Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

sikke en møj lægesekretær
Forfatter: 
Dato:  30-11-2006 15:17

Og jeg ved godt at der sikkert er mange lægesekretære der arbejder en hvis del ud af bukserne og gør et godt stykke arbejde, men hende jeg har været udsat for har ikke helt gjort arbejdet godt nok

Jeg skulle have været opereret her i tirsdags pga en dårlig skulder(som jeg skylder en vis lægevagt æren for), men efter jeg var ankommet mandag til blodprøver og snak med div narkoselæge/sygeplejeske opdager en af sygeplejerskene at der er lavet fejl i min indlæggelse. Det vil sige at jeg skal indlægges på det mindre hosppital jeg er mødt op på, men at lægesekretæren har skrevet op til at jeg skulle opereres på et andet hostpital ½ times kørsel derfra!! Meeeget praktisk .

Jeg bliver så lovet af oversygeplejsken(som tog en alvorlig snak med sekretæren) at jeg skulle få besked med en ny tid senest onsdag(igår). Der fik jeg i midlertid ingen svar, så jeg ringede ind og fik af vide at vedkomne var gået hjem, men fik lagt besked om at hun skulle ringe med svar idag.

Ingen opkald tikkede ind på mobilen idag, så jeg ringede til sidst selv til hende, hvorefter jeg fik beskeden at de ikke lige vidste hvornår, men det ville ihvertfald ikke blive før jul . MØG SEKRÆTÆR.

Så kan jeg sidde her med skulder som jeg ikke kan bruge til ret meget og som bare bliver værre og værre med smerter hver dag, bare fordi hun lavede en bookingsfejl.

Og hvad så med mit arbejde? Jeg kan ikke længere fortsætte pga smerter, jeg holdt fast i nogle timer her til det sidste for jeg regnde jo med at jeg kunne bruge min sygemelding på at komme mig over operationen, ikke at sidde og kede mig. Men det er nu tvivlsomt om jeg kan arbejde lidt igen som skulderen arter sig efterhånden. hvis jeg da så bare havde fået operationen, så havde jeg da noget at se frem til.

MVH. Betina

Min hjemmeside: Belles side

0
0
Svar på denne tråd

Lægesekretær
Forfatter: 
Dato:  30-11-2006 22:32

Jeg er selv lægesekretær og føler mig temmelig stødt af dit indlæg!!

Synes selvfølgelig det er MEGET synd for dig, at sekr. har booket tid på forkert sygehus. Men du drømmer ikke om hvor mange ekstraopgaver lægesekr. (og andre faggrupper) har fået på sygehusene i løbet af de seneste år uden at blive opnormeret. Dvs. samme antal personer skal lave 3 gange så meget, samtidig med at edb-systemerne bliver udbygget og man bliver ikke undervist, for det er der ikke tid til.

Vil ikke starte en diskussion ang. denne konkrete sag, men mon ikke snart regeringen vågner op og får øje på at landet er fuldstændig ved at kulsejle...!!!

Pøj pøj m. skulderen og husk at der er frit sygehusvalg (måske). Så du kan da prøve at ringe til nogle andre sygehuse end det aktuelle. Kontakt patientvejlederen på sygehuset, de kan hjælpe dig.

MVH Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

lægesekretær
Forfatter: 
Dato:  01-12-2006 04:45

Det kan godt være du føler dig stødt, jeg har jo også skrevet først i indlægget at jeg godt ved at de har mange opgaver, men derfor er jeg stadig godt og grundig træt af hende jeg sidder med! for hun havde alle oplysningerne og fejlen hun havde lavet var blevet opdaget i tide og sendt tilbage til hende og stadigvæk ikke rettet. og hjælp herefter har de ikke tænkt sig at give.

Jeg har skam også tænkt mig at finde et andet sygehus, jeg har overhovedet ikke lyst til at sidde med en ubrugelig arm og stærker smerter hver eneste dag i 4 mdr bare fordi hun ikke rettede en fejl hun var blevet gjort opmærksom på og nu er deres venteliste fordoblet siden jeg kom til for 1½ mdr siden.

og så kan jeg jo være nok så ligeglad med at du føler dig stødt! DET GØR JEG OGSÅ! Og det er mig der sidder med håret i postkassen ikke hende.

MVH. Betina

Min hjemmeside: Belles side

0
0
Svar på denne tråd

håber det bedste for dig
Forfatter: 
Dato:  01-12-2006 09:02

jeg føler med dig.

Skulle selv opererers en onsdag for snart 4 uger siden ( tror jeg) ...Men dagen før gik "kikkerent" istykker :-(

Ikke at det var nogens skyld... men kender til det med ventetiden..

jeg var så sp heldig at jeg fik en tid 14 dage efter

Dette her var søllerød privat hospital.

Så jeg sidder også her sygemeldt. ( fik lappet et hul i trommehinden...ikke at det gjorde ondt før, men min hørelse var nedsat og jeg er i forvejen hørerhæmmede...)

Jeg ved ikke hvor i landet du bor. Men jeg fik frit sygehus valg, pga der var et ½ års vente tid på det offentlige.

Dorthe S: Jeg synes ikke du skal føle dig støt...det er jo ikke dig du brokker sig over. Men en lægesekretær...og ja, hun kalder hende vel "bare" lægesekretær fordi hun ikke har et navn til hende?

Og samtidig skriver hun jo også at hun ved at mange arbejder r*ven ud af bukserne..

så rentfaktisk kan jeg ikke se hvad du er støt over? Det er måske dig hun henttyder til siden du bliver så støt?!

Støt de græske hunde
www.graeskehunde.dk
Nu med part på Bella
0
0
Svar på denne tråd

Lægesekretær
Forfatter: 
Dato:  01-12-2006 23:41

Nej jeg føler mig stødt pga. angrebet på min faggruppe.

Men når vedkommende var gjort opmærksom på fejlen, er det selvfølgelig rigtig skidt, at hun ikke har reageret.

Jeg håber meget for dig at du finder et andet sygehus, der kan tage dig ind. Rigtig meget held og lykke med det.

MVH Dorthe, der ikke længere er offentlig ansat bl.a. pga. arbejdpresset...!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider