Og jeg ved godt at der sikkert er mange lægesekretære der arbejder en hvis del ud af bukserne og gør et godt stykke arbejde, men hende jeg har været udsat for har ikke helt gjort arbejdet godt nok

Jeg skulle have været opereret her i tirsdags pga en dårlig skulder(som jeg skylder en vis lægevagt æren for), men efter jeg var ankommet mandag til blodprøver og snak med div narkoselæge/sygeplejeske opdager en af sygeplejerskene at der er lavet fejl i min indlæggelse. Det vil sige at jeg skal indlægges på det mindre hosppital jeg er mødt op på, men at lægesekretæren har skrevet op til at jeg skulle opereres på et andet hostpital ½ times kørsel derfra!!
Meeeget praktisk
.
Jeg bliver så lovet af oversygeplejsken(som tog en alvorlig snak med sekretæren) at jeg skulle få besked med en ny tid senest onsdag(igår). Der fik jeg i midlertid ingen svar, så jeg ringede ind og fik af vide at vedkomne var gået hjem, men fik lagt besked om at hun skulle ringe med svar idag.
Ingen opkald tikkede ind på mobilen idag, så jeg ringede til sidst selv til hende, hvorefter jeg fik beskeden at de ikke lige vidste hvornår, men det ville ihvertfald ikke blive før jul
. MØG SEKRÆTÆR.
Så kan jeg sidde her med skulder som jeg ikke kan bruge til ret meget og som bare bliver værre og værre med smerter hver dag, bare fordi hun lavede en bookingsfejl.
Og hvad så med mit arbejde? Jeg kan ikke længere fortsætte pga smerter, jeg holdt fast i nogle timer her til det sidste for jeg regnde jo med at jeg kunne bruge min sygemelding på at komme mig over operationen, ikke at sidde og kede mig. Men det er nu tvivlsomt om jeg kan arbejde lidt igen som skulderen arter sig efterhånden. hvis jeg da så bare havde fået operationen, så havde jeg da noget at se frem til.