Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Øv... En træls dag..
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 00:08

Stod sent op i dag - dropper snart skolen , så gider ikk ta derhen.. Mig og min opstalder havde aftalt at vaske Kenzo i dag pga alt muligt skæl han havde i pelsen og halen. Det var helt vildt...

Da jeg kom derud og gik ud til ham på marken lå han ned i et stort jordhul... med jord omkring mulen. Jeg blev lidt nervøs, og sagde det til min veninde... Men kenzo gjorde ingen tegn til at have det dårligt andet end han virkede lidt sløv. Han kom på stald i går ( han har gået ude hele året ) Så vi tænke at måske havde været end hård nat.

Nå, men vi fåa han vasket, puttet et sveddækken på ham og putter lidt halm indenunder så han kan tørre hurtigt. Så begynder han at opføre sig mærkeligt... vandre rundt i boksen - løfter halen underligt og prøver at smide sig... Først tror vi det er fordi det klør, men tager ham alligevel ud at gå for at se om der er noget...

Det var der ikke, så vi sætter ham ind igen, fodre de andre og ham, men han rører ikk sit foder - vi undre os mere og mere...

Så begynder han at smide sig igen, og prøver igen og igen. Vi tager ham ud igen, og nu kan opstalder godt se at den er gal. Vi får ringet til 4 forskellige dyrlæger, før vi finder en der har tid til at komme ud... Og han kommer efter 5 kvarter - alt i mens vi trækker rundt med stakkels kenzo der prøver at smide sig gang på gang... Det lykkes også for ham nogle gange...

Men dr. dyr kommer og lytter, mærker, trykker og stikker en slange ned i næsen til maven - det var ikke så glt som det kunne blive. Kenzo får noget stærkt smertestillende og noget anti-gærende så hans mave kan falde til ro. Så i morgen over middag skulle det vise sig om der kommer tilbage fald... Puha - håber min lille skat er rask da og ikke skal igennem sådan en tur igen... det er sgu for hårdt for ham...

Tak fordi i gad læse... skulle bare lige af med det... :)

Ny pony - Kender I et navn. 1½ år gammel vallak. Rødbrun med strjerne. Bliver stor 1er

0
0
Svar på denne tråd

æææ
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 06:32
Ja det var da en træls dag. Der er bare ikke noget værre end at ens øjesten er syg. 5 kvarter? Det var da godt nok lang tid at vente. Puha... Det må have føltes som 5 år. God bedring med ham.

You can´t get away from the trouble, ´cause there ain´t no place that far.

SMUK FRIESERPLAG SÆLGES

Super velredet Stb frieserhoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd

Træls dag
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 07:36

5 kvarter på at vente på en dyrlæge - godt nok lang tid, når "mulen" har kolik, hvilket du forhåbentlig oplyste, da du ringede til dyrlægen.

Håber, den er i bedring :-)

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine

DV = Diverse Varianter; Fan Gogh

Trakehner = Tragedier; Taipan

Karoline er en shetlænder - og ikke en ko

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 07:51
Puh det er ikke sjovt når de er syge. Håber han har det bedre i dag.

Rønnebjerggård...

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 10:55

ja... 5 kvarter var laaang tid at trække rundt med en syg plag i dårlig form der hele tiden prøvede at smide sig... det skulle gå bedre.. han skal have irish mash i dag så må vi håbe det går over...

Ny pony - Kender I et navn. 1½ år gammel vallak. Rødbrun med strjerne. Bliver stor 1er

0
0
Svar på denne tråd

TIS og BÆ
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 22:17

Så har dyrlægen været igen. Smerterne i min bebs mave tog til da det smertestillende holdte op med at virke. Så han fik noget mere smertestillende og noget er skulle få tarmene til at slappe af. Gæringskolik sagde hun det var... Stakkels lille hest...

Men forhåbentlig er han i bedring. Kuren stårnu på irish mash 2 gange dagligt og hø og halm... Kryds fingre for min baby...!!

0
0
Svar på denne tråd

Hmm ...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 22:51

Hmm, det var sku ikke godt. har selv prøvet at trække rundt med en hest i en time eller mere. Det var ikk min, men ejen var der ikke. Hun var i grækenland ..!

sakkels lille pus..! God bedring med ham ..!

MVH JEANETT..

DETROIT ELSKER DIG BARE SÅ MEGET !!!

Hvorfor skulle min mor også lige ødelægge det hele ?????

Søger praktil sted fra den 1/10 - 1/10.

Skriv hvis der er en der har et praktik sted

SKRIV !!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider