Hej!
Jeg skriver fordi jeg lige nu har fået af vide af en trofast og rar evninde at en anden tidligere veninde har hentydet til at jeg har stjålet.
Her er historien:
Gry og jeg har været rigtig gode veninder. Så blev hun snobbet og var ond og tarvelig overfor mig. Jeg sagde stop, og forklarede hende at jeg ikke brød mig om det. Hun var ligeglad, og sagde jeg bare skulle lade hende være så. Det gjorde jeg da bare. Nu er der begyndt at forsvinde ting og sager inde fra syvende c og jeg har andre veninder derinde (Gry går der) og jeg er derinde ca. to gange om ugen, højst. De siger der bliver rodet rundt og ødelagt ting, en dreng havde fået knækket sine meget dyre trommestikker, een har fået stjålet sine Yugi-Oh- kort, og de klager meget over det. Så taler de med læreren om det og der bliver sagt at nogen fra ottende tit er derinde. Så siger Gry, at JEG altid er derinde og det er mig, der er med til at ødelægge deres ting, og jeg er den eneste fra ottende derinde. ??? Det passer ikke, Lasse fra min klasse er tit derinde, og jeg så ham igår med et par Yugi-Oh- kort. Han er IKKE typen der samler på sådan noget,lad mig slå det fast!
Såå. Idag blev jeg spurgt om det var mig der var tyven. NEJ, sagde jeg. De tror ikke på mig, alle fra syvende har undgået mig idag. De har stirret idag, og een har drillet mig.
Ååh, hvor er jeg gal, og virkelig, virkelig såret.. Sådan een snob der hentyder til at jeg er tyv. Hvad skal jeg gøre??