Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min tidligere hest er død
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 21:08

Min tidligere hest, trakehneren Congo har jeg lige fået at vide døde i sommers af bronkitis. Snøft..

Har ledt efter ham og så fandt man endelig en der kendte ham som kunne fortælle at han døde i sommers.

Det er trist at få at vide!

Jeg havde drømt om at den hest sku blive min igen en dag!

Hilsen Frederikke

Nu med den Hollandske Varmblod Mario

0
0
Svar på denne tråd

øvævøv
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 21:14

æv

Jeg prøvede også at finde en hest og en pony men de er desværre også væk.

Måske de leger sammen med din gamle pru?

Jeg havde ellers svoret at ponyen ville jeg købe når jeg kunne.

Det var min ynglings-elev-pony.

Og da jeg så havde kr + muligheden for at give hende en god alderdom, så er hun lige død ÆV!

Men nu ved vi da hvor de er og at de har det godt!

Vræl herfra!

STRIT JH

Love comes first!

It´s not how you wine -it´s how you loose!!

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 21:21
Det er bare så trist! I det mindste ved jeg at hende der havde ham var rigtig glad for ham og gjorde hvad hun kunne for at rede ham!

Hilsen Frederikke

Nu med den Hollandske Varmblod Mario

0
0
Svar på denne tråd

1234565
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 22:24

jeg fandt også endelig ud af hvor min gamle hest var kommet hen, kun for at finde ud af, at hun var død for ca. 2 år siden. så tæt på, og dog så langt fra...

men hun blev 23 år, og har haft et godt liv.

man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog!

0
0
Svar på denne tråd

min gamle
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 23:42

hest Amy, døde sidste år 15 år gammel. Hun havde vist fået kolik og kunne ikke hjælpes.

Mvh. Lotte

"Oldenborg heste kan og vil"

Rigtig dejlige oldenborger til salg - tjek denne hjemmeside www.123hjemmeside.dk/stald_miller Super dejlig minature hingst til salg.

0
0
Svar på denne tråd

prøvede jeg
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 23:48
men en traver jeg havde været ufattelig glad for engang den søgte jeg herinde på trav fora og fandt ud af den forlængst var blevet aflivet den var ikke god nok til travløb mere det er trist når man går og håber man kan finde den og den så er død

Well I'm an eight ball shooting double fisted drinking son of a gun

0
0
Svar på denne tråd

Død - levende igen
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 09:29

Min gamle pony har også været død, men efter 3 måneder, var den pludselig levende igen! Det handlede om forsikringsfusk...

Men nøj, hvor blev jeg også ked af at få at vide, at den var død. Jeg fortrød, at jeg ikke havde fået besøgt den noget mere, pludselig var det for sent.

Men - det var det jo så ikke alligevel, for 3-4 måneder efter besøgte jeg den hos den nye familie og fik en sidste dejlig ridetur langs stranden på den. Sikke en klump jeg havde i halsen da jeg skulle vende næsen hjemad, havde lyst til at stoppe den i bagagerummet og tage den med hjem! Dog ved jeg, hun nu har det som blommen i et æg og går og hygger sig gevaldigt.

Utroligt at man kan blive så glad for et dyr, selv flere år efter det var min hest, kunne jeg slet ikke bære, at den skulle være død...

0
0
Svar på denne tråd

Min lille stjerne
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 09:32

døede også et halvt år efter jeg solgte ham. Frygteligt når man hører sådan noget og når ens elskede ikke dødede hos en selv!

Nye dækner i mange forskellige farver og størrelser. Lige fra 450 grams vind og vandtætte vinterdækner til stald eller fleece dækner. Priser fra 225 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider