|
|
| legeheste - ikke forkert køb igen |
| Forfatter:  |
Semi |
| Dato:  |
27-11-2006 17:07 |
|
Nu har min lille kusine i (dræbende lang tid) ønsket sig en "barbiehest". Fint okay - vi køber hende en barbie hest og HVER gang har vi ramt forkert. Hun forklarede hun ønskede sig en hest med pels, så vi købte dem der med langt hår. Men de duede ikke. Nu har jeg langt om længe fundet ud af HVAD det er for en pels-hest hun mener. spørgsmålet er: Hvad hedder den her model? Hvor kan den købes?  
~Semi~ *En pony bliver man aldrig for stor til* sælges: brun Vesterlund pinto, 133, 6 år, papirer efter donathello, dressur eller jagtemne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
|
|
De kan skam købes i diverse store supermarkedkæder. )Føtex, Bilka) De fåes i flere farver og koster ikke særlig meget. Under 100 kr Det er sådan lidt en billig kopi af barbie hesten og der kan fåes en barbie kopi dukke til i ridetøj... Tror egentlig også at BR og toysRus har dem i butikkerne op til jul... Jo og så er de også altid at finde på diverse kræmmermarkeder i de der legetøjsbode...
Pernille
Ambitiøs, småneurotisk og manipulerende ponymor 
Gør livet til en fest. Rid ox araber hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yhrdhtjsrj |
Semi |
27-11-2006 17:24 |
|
UH! jamen mange tak  Tror egentlig min kusine er ligeglad om de er nye eller gamle. De skal bare være "de store" modeller af dem. Hm...måske jeg skulle tjekke føtex. Hun har kun 2-3 stykker (dem jeg lagde billede ind af). Så hvis nogen sidder med en legehest så hører jeg gerne 
~Semi~ *En pony bliver man aldrig for stor til* sælges: brun Vesterlund pinto, 133, 6 år, papirer efter donathello, dressur eller jagtemne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tøsen må gerne få mine ;D |
|
|
Jeg har nogle lidt ældre på loftet. Jeg vil da lige se om jeg kan finde dem 
Husk på det altid kunne være værre.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| csdfgsrgsdrs |
Semi |
27-11-2006 17:29 |
|
Er det sandt?  Du aner ik hvor lykkelig du vil gøre hende! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| twetyw4ye5ue5 |
Semi |
27-11-2006 19:29 |
|
kom lige i tanke om: hvad hedder den model egentlig? har den noget navn?  (ligesom grand champions, "my little pony" , osv...)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
fia |
27-11-2006 20:05 |
|
Af en eller anden grund fik jeg forvirret mig i Lidl idag, og der havde de dem, overvejde at købe dem til min kærestes niece, dukken kostede 39,95 og hesten ligeså..
Sarah *** Hvis din hund fælder, skal du blot dyppe den i fernis. (Garfield)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vdvdbdfb |
Semi |
27-11-2006 20:19 |
|
okay? jamen så har jeg flere steder at lede, tak! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsgsdgsh |
Semi |
29-11-2006 18:15 |
|
pernilleblom: øv, nu har jeg været i BR og Føtex...de havde dem ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Købte i sommer 4 |
xtiny |
29-11-2006 18:27 |
|
små heste (godt 8 cm i "stangmål") til 10 kr stykket- af alle steder i den lokale isenkram.
Jeg har selv haft 2 noget større, da jeg var barn- dengang var de også ret billige. Mærket hedder vist ikke noget, men de er lavet i Kina.
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| awfawfqwfgqa |
Semi |
29-11-2006 18:42 |
|
xtiny: det var da underligt at de ikke har noget "mærke". Jeg kan godt huske at jeg selv har haft de små da jeg var lill (8 cm i stg). Men dem fik min kusine. Hun samler på de store nu.. Og selvom ST 1 har "lovet" at jeg måtte overtage hendes (wee  ), så synes jeg det er underligt, at jeg ikke selv er støt på en forretning som har dem endnu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|