Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

så er det tid til kværke?
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 14:30

Hej alle på HN

Ja jeg fik så en opringning af min veninde fra stalden om at der nu var konstateret kværke.. kan det lige være mere uheldigt.. jeg starter på berider-skole til januar og skulle gerne have gennemført en LB spring inden.. men det ser ikke ud som om jeg kan nå det

Min hest har dog kun haft en meget mild kværke.. tror da at det var lidt kværke eftersom hun havde voldsom meget snot for en uges tid siden, som var grønt og gult.. men hun er ovre det nu og er super frisk

Indtil videre har vi fået 14 dages karantæne og det var liiige nok til at vi ikke kan starte vores springstævne den 9. dec.. er det lige surt eller hva

Nå jeg skulle bare lige fortælle nogen om min ulykkelighed, men gud ske lov er hesten okay

Med Venlig Hilsen
Maria & Monni
- Heste tages i ridning fra tilridning til M-niveau

0
0
Svar på denne tråd

hvor surt...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 14:53

ja det er godt nok surt!! men så kan du jo glæde dig over at din har haft kværke, og ikke får det igen:) så er der da en smule positivt, når det var en mild form:)

jeg stod i en lille stald på et tidspunkt, hvor vi havde kværke, det var en plag der stratede, med stor byld på halsen.. de to gamle min pony og en anden hest havde ingen symptomer (de har nok haft det) men alle plagene/unghestene 3-4 stk. ud over den med bylden snottede, sådan som du skriver... men det havde ingen betydning da ingen af hestene var konkurrence heste endnu... men så er de tilgengæld vaccineret mod den sygdom:)

men håber i hurtigt slipper af med det, for det er jo godt nok noget bøvl!!

hilsen mette

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 16:52

...en hest kan altså godt få kværke flere gange end bare den ene gang!

Dog plejer gangen efter bare at blive en mild omgang...

Knabstruppere forever !!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider