hvor er det bare p*isse surt når man har talent for noget som man ikke sådan umiddelbart kan tjene penge på og derved leve af...
mit talent hedder boligindretning og generalt det at få ting til at se godt ud.. hjælper tit folk med borddækning til større fester, sætte tøj sammen og indkøb af møbler osv, men det er jo rent hjælpsomhed... får tit at vide at jeg er god til at style ting så ingenting kommer til at se ud af mere ved hjælp af små ting... også fint med ros, men hvad hjælper det når det kun bliver ved det...
bare man kunne tjene penge på sit talent... andre der tit har det på samme måde...
Det kan man da sagtens? Det hedder "indretningsarkitekt" - ihvertfald når det gælder boligt. Når det handler om at sætte tøj sammen, så hedder det "stylist".
Og begge dele er der da folk som lever af.
Hvis du er interesseret, så kan jeg sikkert skaffe en kontakt til en fotograf på Fyn som af og til mangler en stylist. Så kan du ihvertfald få lavet en portfolio, så du kan vise folk hvad det er du kan.
Du er jo en levende Emma Gad - og det gen mangler jeg i hvert fald - så skulle jeg arrangere en størrer eller blot lækker "kom sammen" kunne jeg da godt finde på at henvende mig en "sådan én som dig" *ss*
har også selv stillet mig det spørgsmål "hvorfor kan jeg ikke leve af det"... ofte så er problemet jo bare at jeg ingen uddannelse har indenfor faget, også ved jeg ærlig talt heller ikke hvor jeg skal starte og slutte, hvis du forstår... føler lidt jeg står overfor et hus men kan ikke finde en dør eller vindue at gå ind af...
jan; sikke et fantastisk tilbud.. har sendt dig en pb