Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Lånekontrakt
Forfatter: 
Dato:  25-11-2006 21:27

Hej allesammen

Er der nogle der har en lånekontrakt liggende, eller evt punkterne?? Skal låne en hest, og har følgende punkter, men har da self. fået smidt den jeg havde på computeren ud :-(

Har disse punkter:

Ejers navn + låners navn (og adr på begge)

Ridning - af hvem, hvad i tilfælde af sygdom osv..

Opstaldning, hvor, ejer skal godkende nyt sted

Smed, hvor mange sko, nogle specielle forbehold

Dyrlæge, hvem bruges hvem betaler

Stævner, hvor mange

Udstyr, hvilket medfølger, vedligeholdelse og erstatning

Underskrift

Mangler jeg noget??

MVH Tine, Ra-mio og Pride

Springundervisning tilbydes, se præs.

Nu med hjemmeside, www.123hjemmesider.dk/ramio

Skønt hingsteføl SÆLGES, se præs!

0
0
Svar på denne tråd

hvorfor...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2006 21:47

bruger du ikke HNs lånekontrakt

www.heste-nettet.dk/ma...ntrakt.php

0
0
Svar på denne tråd

den er skud sikker
Forfatter: 
Dato:  26-11-2006 00:17

Udlånskontrakt vedrørende DSP-hoppen Madeleine SFR 995

§ 1) Madeleine SFR 995 udlånes af ejer Anna-Marie , Danmark, herefter benævnt "ejer", til Pia , Danmark, herefter benævnt "låner", til brug for datteren, Denise J da Costa Simoes, samme adresse, herefter benævnt "rytter".

§ 2) Kontrakten er opsigelig af begge parter med to måneders varsel til den 1. eller den 15. i en måned.

§ 3) Madeleine SFR 995 opstaldes, i en dertil egnet boks, hos Lilian Vagnsgaard, Røllum Bygade 2, 6200 Aabenrå, Danmark. Bliver det senere nødvendigt at flytte Madeleine SFR 995, aftales dette med ejer, som også skal godkende et evt. nyt opstaldningssted.

§ 4) Alle udgifter vedrørende Madeleine SFR 995, bortset fra forsikring, betales af låner.

De omhandlede udgifter vil være:

opstaldning (herunder foder og tilskudsfoder, hø, halm/spåner)

beslagsmed hver 8.-10. uge (beskæring og evt. sko)

dyrlæge (herunder forebyggende såvel som akut behandling)

kvalificeret undervisning i spring og dressur

stævnedeltagelse (herunder transport, opstaldning og tilmeldingsgebyr)

§ 5) Forebyggende dyrlægebehandling (herunder vaccination, tandraspning og ormekur) skal foretages så ofte det er nødvendigt, dog minimum en gang om året.

§ 6) Ovenstående udgifter afholdes af låner så længe Madeleine SFR 995, er i låners besiddelse. Dette gælder også i en evt. opsigelsesperiode.

§ 7) Det til Madeleine SFR 995 hørende udstyr, er:

1 stk. Stübben-trense med tilhørende tredelt auriganbid

1 stk. grønt skridttæppe

1 stk. blåt vinterdækken af mærket Amigo.

Disse ting tilbageleveres i samme stand som ved modtagelsen, dog undtaget almindelig slitage.

§ 8) Ved levering af Madeleine SFR 995 overdrages samtidig det til Madeleine SFR 995 hørende hestepas samt vaccinationsbevis. Det bevidnes endvidere af certificeret dyrlæge at Madeleine SFR 995 er ormefri ved afrejse fra ejers stald.

§ 9) Kontrakten genforhandles senest 15/9 2007. Ønskes kontrakten ikke genforhandlet, betragtes den som opsagt til denne dato uden yderligere varsel.

§ 10) Følgende effekter vedrørende Madeleine SFR 995 forbliver i ejers besiddelse:

ejercertifikat

forsikringspolice

§ 11) Ejer skal informeres om stævnedeltagelse i rimelig tid og senest ved tilmelding til det pågældende stævne. Ejer har endvidere ret til at følge Madeleine SFR 995 og rytter til stævner i ind- og udland i det omfang det er muligt.

Derudover har ejer ret til at inspicere Madeleine SFR 995 under det daglige arbejde efter forudgående aftale med låner og/eller rytter.

Underskrift og dato

Anna-Marie Toft Pedersen, Brabrand Pia Hansen, Sdr. Hostrup, Aabenrå

Ejer: Låner:

---...--- ---...---

søger hygge lære pony til mine unger. gerne ældre 2 er eller 1er.skriv skriv skriv.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du mangler
Forfatter: 
Dato:  26-11-2006 00:27

flere mugliheder, så bare skriv til mig, jeg har en stak liggende, i forskellige udformninger.. :) :) :)

HUSK at tinglyse den... :) :)

Mkh.
Else.

Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

HELT kulsort hankilling søges.. Har du en sådan, så kender jeg en aftager af den.. Ring: 23324987

0
0
Svar på denne tråd

hvad betyder at tinglyse den??
Forfatter: 
Dato:  26-11-2006 10:46
hvad betyder at tinglyse den??

MVH
Stephanie
Carpe Diem Caveat Emptor.
(Grib nuet; nyd livet før det er for sent.)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider