|
|
| Restaurant i Roskilde |
| Forfatter:  |
Per L |
| Dato:  |
25-11-2006 17:57 |
|
På grund af uheldig arbejdsplan er vi i år nødt til at søge en alternativ løsning til nytår. Derfor faldt tanken på at gå på restaurant og spise. Problemet er bare at vi ikke kender restauranterne i Roskilde godt nok. Kan nogen hjælpe? Det skal være godt, men ikke urimelig dyrt. Andre restauranter i tilstødende byer kan også bruges. Så alle gode forslag modtages gerne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej! |
|
|
Hvis prisen ikke skal være "slem" så er Vagabond's godt - der er mad for ALLES smag! Skal det være orientalsk, så er Peking godt. Specielt (GODT!) og dyrt, så er Mum lige sagen. Dansk mad findes i Rådhuskælderen. Hvis du vil have flere forslag, så bare skriv! Mvh, Tina B
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommer an på hvilken mad I er til |
|
|
Toppen - billigt og god udsigt! Kedelig mad og betjening! Men altå FED udsigt Philis - god /spændende dog lidt lav kvalitet, men højere kvalitet end Toppen. Billigt! Prinsen: God mad, god betjening, men noget dyere end de to andre! Hvad med skomagerkroen ude ved Lindenborg,Hvalsø,Lejre. Skulle eftersigende være god mad og hyggeligt og rimelig pris, dyere end de to førstnævnte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
zummer_babe |
25-11-2006 18:24 |
|
Ribhouse nede i gågåden kunne måske være noget ? Ellers toppen den ligger lige oppe hved ros torv over roskilde svømmehal et rigtig lækkert sted og med god udsigt over hele byen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Per L |
25-11-2006 19:31 |
|
Vi er til alt muligt, så ingen store krav hvad det angår.. Vi prioriterer at det er hyggeligt, får maden til tiden (lang ventetid kan virkelig ødelægge en aften), mad af høj kvalitet! Kom gerne med flere bud hvis i har, så kan jeg vurdere dem med kærligheden når hun kommer hjem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Philis .. |
detroit |
25-11-2006 19:40 |
|
Philis er bare en god en, elsker bare at gå der ind og spise. De er heller ikk så dyre :-d Her er hjemme siden : philis.dk/
Hilsen Jeanett .. Detroit elsker dig .. Hvorfor er min mor sådan en dum kælling ??..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Per L |
25-11-2006 20:11 |
|
Vi vil gerne være sikre på en god aften og vil gerne betale lidt for en god oplevelse. Jeg tænker noget med store bøffer, evt. hvor den kommer ind på en varm stenplade og man selv skal stege den færdig, eller noget andet i den stil.. Vi er også åbne for forslag mod/i køge og Ringsted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Per L |
25-11-2006 20:18 |
|
Sad lige og kiggede på nettet.. Et sted i stil af hereford steakhouse kunne være godt. Jeg så at "toppen" tilbyder en steg skåret ved bordet, lyder meget godt, men ikke hvis det, som skrevet tidligere, er et kedeligt sted.. Nogen der kender skt. Gertrud i Køge?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gusto Giusto |
|
|
Super lækker italiensk mad får du på Gusto Giusto på Køgevej 1 i Roskilde. Det er virkelig en gastronomisk oplevelse, men ja også i den dyre ende i forhold til hvad der ellers er blevet nævnt her i tråden. Deres tlf. nr. er 46327377. Ellers er der Restaurant Store Børs (nede ved Roskilde Havn), Havnevej 43, tlf. 46325045. Også super lækker mad i den dyre ende af skalaen. Og ja et lidt billigere alternativ er Restaurant Snekken der ligeledes ligger på havnen i Roskilde (Vindeboder 16) tlf. 46359816. Pia
Dækken sælges. Se min præsentation. ...................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Restaurant - køge |
|
|
Hej Per, Da jeg læste at du også var åben overfor at finde en restaurant i Køge, tænkte jeg med det samme på Skt. Gertrud..  Det er virkelig en god restaurant, maden er super, og betjeningen helt i top! Kan helt klart anbefales  Hilsen Trine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| viking |
|
|
Der er åbnet en restaurant i Roskilde på Ros Torv som hedder noget med Viking ... De serverer dansk mad og store bøffer. Jeg kan desuden anbefale restauranten lige ved siden af Cyprus. Stort buffet, rigtig go' betjening og en meget reel pris. Vivaldi, også på Ros Torv. Lille restaurant/café. Medium priser og meget smart og flot anrettet mad.
>> Koldblodssadel søges! << "Den som ikke reagerer - accepterer." >>Hvor er Nitte?<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Øv øv, vi ringede til Skt. Gertrud igår og nytårsaften serverer de kun en 3 retters menu og denne er ikke sat fast endnu. Så er det lidt svært at bestemme sig for om man vil spise der. Pia : Snekken, er de ikke mest til fiskeretter? Nogren der kender restaurant Rosa?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stine... |
|
|
Nej Snekken har nu et ganske varieret menukort både med fisk, fugl og ko  Du kan se deres hjemmeside og menukort her: www.snekken.dk/?id=123 Pia
Dækken sælges. Se min præsentation. ...................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Ahaaa  tak, det ser nu ikke værst ud. Øv hvor det ærgrer mig at de endnu ikke ved hvad de har på menuen på Skt Gertrud, kunne godt lige snuppe en plankebøf 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|