Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Slut med at være træls ponymor!
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 09:53

Ja, så er det slut med at være overambitiøs, manipulerende, talentløs, pralende ponymor! Jeg melder mig ud af foreningen!

Da vi var til stævne i weekenden, oplevede Karoline en anden ponymor stå på tilskuerrækkerne og fortælle alle andre, at nu var det altså hendes datter, der var på banen, og er hun ikke dygtig?

Og sådan vil Karoline ikke risikere at jeg bliver!

Så slut med at prale! Dog har jeg fået lov til stadig at være en lille smule stolt!

Jeg har forklaret hende, at sådan står jeg altså ikke til stævner. Det ved hun godt, men hun vil ikke risikere noget.

Så fremover må jeg med et beskedent smil og slet skjult stolthed i stemmen godt svare, når folk spørger til, hvordan det er gået.

Og det må jeg så respektere! Hvor er det skønt at ens poder vokser op, og får deres egne meninger!(Er det pral?)

Jeg er en skide irriterende ponyrytterforældre med en fortid som rytter!

Elsker at prale med mine dygtige børn, - her på HN med datteren, der rider!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg troede
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 09:59

Det var fordi I havde købt hest.

Men så må du heller ændre din sig. :-)

Illum, Djævlens Advokat.
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 09:59

Tjaeee klogt pigebarn du har dér! Har set for mange grædende små piger med hysteriske mødre til jeg vil kommentere mere på det

HeidiS

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt med stolthed!
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 10:05

hehe
Jeg vil gerne stadig høre dig prale!

Det er dejligt at nogen "gider" prale lidt her i Jante-Danmark.

Så længe du ikke overtræder Karolines grænser for hvad hun synes der er pinligt så bare kom med det!

(Det er trods alt hende der skal have dig på slæb til stævne hver evig eneste gang)

Alt for mange er desværre dårlige til at udtrykke sig hvor stolt og glad man er på børnenes vegne så den glød ungerne har hurtigt kan slukkes.

Så frem af busken alle i stolte mødre og fædre!

STRIT JH

Love comes first!

It´s not how you wine -it´s how you loose!!

0
0
Svar på denne tråd

æv altså
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 10:15

nu troede jeg lige at det var fordi i havde fundet en hest og det nye vidunder skulle vises frem

Men jeg forstår da godt karoline, Det må da være pinligt at vide at ens mor står og fortæller alle om sit lille vidunder. Så er det bedre at hun sikre sig på forhånd og giver dig mundkurv på

MVH. Betina

Min hjemmeside: Belles side

0
0
Svar på denne tråd

Jamen så må jeg tage over
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 11:01

HÆHÆ jamen så må jeg jo prale med Karoline og med MIN pony..nu du har fået læst skriften ..et og andet med en ekstrem god weekendt i dressurens tegn

HAR forresten sagt til manden min at sælger vi ALLE babyerne er det kun fordi vi så ska ha Jacob senere..hæhæ han var slet ikke afvisende. Han sagde blot jamen så lad os håbe Sille stadig rider til den tid for ellers bliver det en dyr græsslåmaskine.

rigtige ponymødre har intet andet liv

klub for manipulerende, talentløse ponymødre, der tvinger deres uskyldige børn til at opfylde deres egne ambitioner

0
0
Svar på denne tråd

Snik snak
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 11:17

Du skal da bare blive ved med at prale. For at gøre det rigtig slemt, kan du eventuelt, med rigtig høj stemme fremføre dig om hende mens hun er på banen, hvor hun jo åbenlyst ikke kan gøre noget ved det. Og helst så højt at hun også hører det...

Det er nu sødt at hun siger sådan, det er ikke sådan når man bliver lidt mere følsom

0
0
Svar på denne tråd

plidder
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 11:30

Karolinemor.. Du kan og må ikke holde op med at prale af din datter.. be om... for det første er dine indlæg altid så gode fordi du selv har erfaringen fra dig selv eller din datter... og for det andet er det altså så fedt, at du gider gøre det, og at du bare står ved det.

Så længe du ikke er hysterisk barrieremor, som står og skælder ud når det har været en øv-dag... så skal du da bare fortsætte de gode anti-jantelovs-handlinger

Stald Skyttehus - hestevelfærden i højsædet!

Nu med hesteterapi og massage!

0
0
Svar på denne tråd

nyder at høre om
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 11:31

karoline og klaphatten så må du må finde en måde at prale på uden de opdager det men kan godt følge din herlige datter for når poderne når en alder ja det nyder ros men det er pinligt hvis forældre roser for voldsomt

Hilsner Henriette

www.123hjemmeside.dk/knabstrupper
Den, der ler sidst, tænker langsomst
Hippo-Logisk Træning
0
0
Svar på denne tråd

Forstår hende godt
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 11:39

Jamen jeg forstår hende da godt! Og derfor er det da også vigtigt at man ikke glemmer, at ens barn ikke er 5 år mere. Og at alle andre ikke synes, at det er helt fantastisk, hvad ens afkom kan præstere.

Så selvfølgelig skal man da forstå at begrænse sig, selv om man står og er pavestolt!

Nu var det vist heller ikke så galt ment, hun oplevede vist bare lige skræksenariet.

Heldigvis kan hun godt tåle, at jeg driller hende lidt.

HeidiS: Nu ligger det ikke lige til familien at blive hysteriske, - vi er jo bare stædige jyder!

krogsboll: Du praler bare alt det, du lyster, - af din kommende pony. Som om du ikke har nok at prale af selv?!

Ny hest? Tjah, den rigtige hest lader vente lidt på sig. Nu tager vi en tur igen i morgen, hvor vi skal ud og kigge på hest. Vi troede ellers at vi havde fundet den rigtige, men sådan skulle det ikke lige gå.

Selvom vi køber hest, er jeg jo stadig ponymor, for der går jo flere år, før vi skal af med Klaphatten.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 12:25

Jamen Karolinmor - jeg ved da heller ikke en papfis om hvilket du er hysterisk eller ej, men ved nu ikke om en STÆDIG manipulerende, samtidigt pralende mor er bedre at have på sidelinien end end hysterisk? ...

Synes da det er super at der findes forældre der deler deres børns interesse og støtter op omkring det, jeg siger bare at der må også være grænser! Det har været mig som stævneledelse der en del gange har måttet trøste grædende piger der ikke kan leve op til MOARS ambitioner, eller set dommere diskvalificere dem fordi mødrene ikke kunne styre sig.

Bare du lover mig at høre på Karoline...

HeidiS

0
0
Svar på denne tråd

Et spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 12:36

HeidiS - Jeg må lige spørge, hvordan bliver disket pga. ens mors eller fars opførsel? Stakkels unger siger jeg bare.

Dengang jeg startede ponystævner og havde moar med, de var ingen i tvivl om det var min mor der stod der. Ikke fordi hun pralede, men fordi hun var lige ved at besvime hver gang jeg vqr på banen

Ak ja I mødre - en herlig art er I

0
0
Svar på denne tråd

Ej... Snydt!
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 12:50

.. jeg troede du skulle være hestemor

Psstt..: Tillykke med at de er kvalificeret til DM :-) ;-)

Det er FLOT!

0
0
Svar på denne tråd

ej karolinemor
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 12:58

Du praler da ikke du fortæller jo bare og bliv endelig ved med det ,læser altid dine tråde om karoline og klaphat

Hilsen jeanett*monique :-)
0
0
Svar på denne tråd

Shhh, Mette J
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 13:00

Det må jeg jo ikke skrive herinde!

Desuden er det kun en halv DM-kvalifikation.

HeidiS: Bare fordi du har oplevet enkelte hysteriske ponyforældre, behøver vi jo ikke alle at være det! Jeg har også oplevet usmidige, sure stævnearrangører, men derfor er det jo heldigvis slet ikke alle, der er det?

Desuden har jeg aldrig set en ponyforældre blive diskvalificeret.

0
0
Svar på denne tråd

Karolimor
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 13:08

Karolinemor - det er jo heller ikke det som Heidi S skriver - du behøver ikke gå i forsvarsposition. Der er vist ikke mange herinde der ikke følger karoline og klaphatten og nyder dine bertninger. Jeg kan skam godt forstå at du er stolt og at du har lyst til at prale - det havde jeg bestemt også gjort hvis det var mit barn :-)

Glæder mig til at følge dem til deres første DM (når de kvalificere sig)

Glæder mig også til at høre hvordan det er gået med springstævnet ... og som gammel springrytter synes jeg det er SÅ fedt at se at begge dicipliner kan dyrkes af samme ekvipage

Hilsen

Eva

Stengårdens DSP'er - smukke ponyer med stor kapacitet og personlighed

0
0
Svar på denne tråd

Smiley
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 13:12

Jamen jeg glemte bare en smiley!

Havde den været der, havde folk nok forstået, at jeg ikke tog det så alvorligt!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 13:41

En smiley fra eller til kan ikke rette op på noget... jeg mener stadig ikke at have proppet dig ned i kassen med hysteriske ponyponymødre KUN for at generalisere? Men historien du startede med, handlede jo altså om en anden ponymor ik? Og sagde blot at du skulle lytte til din kloge datter... - "Nu bøjet i NEON" : Så du ikke ender ligesom hende...

En rytter kan diskvalificeres hvis der under ridtet modtages hjælp udefra banen - og det er altså ligegyldigt om den lille stakkel har bedt om hjælpen eller ej.

Èn gang løb en mor ind på banen efter paraden og greb datterens pisk mens hun skældte hende ud for ikke at have smidt den, én anden gang stod moderen og skreg pigebarnet ind i ansigtet at hun SKULLE springe klasse nr 2 selvom hun var faldet af og var bange... Ja jeg blander mig, og mener at jeg kan dømme i sådanne situationer og ja det har kostet knubs, men sådan er jeg altså...: Pi**e irreterende med dårlig humor og total uden ambitioner på andres end egne vegne!

HeidiS

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider