Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen alle sammen
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 08:07

Ja så er vi vist alle stået op.

eller der ligger måske stadig et par stykker under dynen og har glemt tiden.

Jeg er jo stadigvæk hjemme, med resterne af en influensa, som dog heldigvis er ved at slippe sit tag i min krop.

Knægten måtte jo tage en slapper i går, grundet ondt i influensaen og idag er det lisas tur. Så jeg har nok smittet hele famillien.

Det er nu en lidt underlig morgen. På vej ud af døren for at gå i stalden, ja der vender jeg mig om og kalder på vovse trine, suk hun er her jo ikke mere. En lille tåre fik pludselig trykket sig igennem.

De dumme vaner, jeg skal vist igenenm en masse af dem idag.

Stalden er fodrte af og om lidt lukkes der på fold. så må jeg se om helbredte er til at få lidt orden på stuehsuet, for underligt nok, er der altd ordnet når de andre ligger syge, men når jeg lægger mig med sygdom, ja så ligner det et hus der er ramt at en tornado

Kan i nu alle samme ha en herlig lang dag...

IMC.
LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE MERE ER SÅ FEDT ! - 6 KG.
Heste trailere udlejes...
0
0
Svar på denne tråd

Tak i lige måde Inger
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 08:29

Tak i lige måde, Inger :)

Min morgen er som den plejer. Vågnede kl. 7, gik i bad, spiste morgenmad, pakkede skoletaske, skrev en godmorgen-sms eller to, og kørte i skole 7.55. Nu sidder jeg så her, og har tysk . Om lidt skriver jeg en sms hjem til øen, og minder min ridelærer om, at mine heste SKAL på fold - igen idag ;)

Så bliver samvittigheden lidt bedre.

Glæder mig til at have min lille kat at dele sådan en morgen med :) Skal ned i byen idag, og købe alt det jeg skal have, til når missen kommer på lørdag :) :)

God dag allesammen.

Det klinger :D

...Hende fra Ærø, med krikkedyrene Tulle & Plethest...

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 09:21

eller god formiddag er vel ved at være

Det gør mig ondt med vovse-Trine Inger, selvom det er den rigtige beslutning I har truffet, er savnet der jo stadig.

Jeg har haft en rolig morgen. Sendt kæresten afsted, spist morgenmad under skarp overvågning af grov-æder katten Nala, og sidder nu her, mens minikatten Zeta putter på skødet.

Om lidt skal jeg i gang med at skrive på specialet, og i eftermiddag går turen til stalden for at undervise i ridemærke 2.

I må ha' en rigtig god dag

- Helene

Et smil er den korteste vej mellem to mennesker
0
0
Svar på denne tråd

god formiddag
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 09:27
kedeligt og gråt over Fyns land må man sige.. her skal der ryddes 2 værelser op inden børne weekenden står for døren, vi har en mega overraskelse til dem når de kommer nemlig.. ..
Inger altid trist når man skal sige farvel til noget man elsker... God bedring til dig, her har vi også sloges med influenza og Lucas med et astma anfald som har været dybt og længer end det plejer..

Jillow

Venner er stille engle der løfter os op, når vores vinger har
problemer med at flyve

0
0
Svar på denne tråd

Go´formiddag
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 09:55

..uhhaaa ja, det gør så ondt at miste, og vanen er svær at komme ud af.

Jamen..så er I jo flere der ligger på langs hos jer, men heldigt - synes jeg - at det ikke er i julemåneden. Det er så ærgeligt at ligge syg når det er jul.

Har også lige et par ting der skal ordnes i dag. Handle - hente dit og dat forskellige steder - hjem - på gården med pigerne når de har fri. Vi skal ordne i Stars udeboks, eller rettere, omkring udeboksen. Der skal rettes "underlag", så det er mere plan.

Der skal vaskes tøj...igen - synes ellers der var bund i det i søndag

Ja, man keder sig jo aldrig!! Heldigvis...

Ha´en rigtig god dag

Mange hilsner fra Anne :)
Hvad andre har, kan du ikke bruge til noget, vær glad for det du selv har
0
0
Svar på denne tråd

Uhha..!
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 11:21
Jeg stod op som jeg plejer tog i skole, i en time så kom min mor og hentede mig, så tog vi ned på sygehuset og jeg fik røngent fotograferet min kæbe som planlagt og vi tog hjem! Så nu sidder jeg her...!

Hilsen Jette
<3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3
<3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3

<3I er begge elsket og savnet<3

Medlem af Møllers fanklub.

Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub

0
0
Svar på denne tråd

Födselsdag:-)
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 12:46

Her har det faktisk väret en rigtig rigtig god morgen - har nemlig fös'da' idag Blev väkket af den förste födselsdags-sms lidt i syv, og fik i löbet af morgenen beskeder og opkald fra alle dem jeg holder af - og sörme om der ikke ogsä var födselsdagskort i putkassen da jeg tömte den - og flag foran dören, det havde min gode ven lige fikset inden han tog pä arbejde Det varmer med alle de folk som husker en pä dagen

Pä arbejdet er der vist dömt lidt slappe-dag for mit vedkommende, sä hänger lidt her pä HN... Det mä man vist godt när man har fös'da' ikk'?

Mä ogsä hellere se at fä fundet ud af hvad jeg skal servere for mine gäster i aften - typisk mig at skulle til den slags fem timer för maden skal stä pä bordet...

Nä, kan I have en rigtig god dag allesammen.

0
0
Svar på denne tråd

Kære Inger
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 15:22

God bedring til dig og resten af familien!

Det er ærgeligt med jeres hund, men sådan er det jo desværre,de bliver gamle før os.

Jeg bliver glad hver gang jeg hører om nogen, der har valgt at give deres elskede hund fred ,før den er blevet så dårlig at det er synd for hunden!!

Det er hårdt for os mennesker!! Men jeg er sikker på at hunden vil sidde i hundehimlen og være os taknemmelig.

Mht. vaner så har jeg præsteret at kalde på vores gamle hund og pr. refleks gå ud i haven for at hente hende...

Selv om hun ikke var hos os mere...

Synes også at jeg hørte hende pibe osv...

Det er hårdt men det bliver bedre,og vi vil altid have alle minderne i hjertet.

En ny hund kan aldrig erstatte hvad vi har mistet,men den kan gøre det lidt nemmere...

Mvh Hotbandit!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider