Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

underlig kat!
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 22:11

haha.. jeg tror seriøst jeg har et af landets underligste katte! han er en spøjs hankilling født 31-7-06 -og så har han den dumme ide at alt hvad jeg spiser smager godt. da han var lidt mindre mente han at rødløg og champignoner var gudemad,(og derfor fik han navnet SVAMP) for det spiste jeg, så det smager nok godt. og nu her i dag har han hugget mine chips, og når jeg så selv tager en så står han decideret og skriger af mig, fordi jeg ikke må tage "hans" chips.. (men man må selvfølgelig godt håndfodre ham ) ...og så har han den ide at han skal sidde på skulderen og lege papejøje, og ja, han kravler selv hele vejen op.. og hvis jeg snakker med en eller anden så står han og "blander sig" dvs en samtale kan lyde : ...ja det syns jeg også men.."MIAUW" ..nej mis , jamen.. MIAUW, rauw, grr, spinde spinde, ovs. og det er bare belastende hvis man forsøger at ha en seriøs samtale .. og jeg aner ikke hvor han har det fra, for hans mor (min hunkat, foxy) er så stille og rolig, bortset fra hun mener at hun bor på et traktorsæde, og forventer at man giver hende tun eller som minimum pålæg dagligt. og skal kradse i vores lædersofa ..og faren er en sort gårdkat som er på musekur, og nok ganske normal udover at han er ganske menneskesky.

andre med den slags freaky-misser?

MVH. Gitte og hypperne!

rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel

0
0
Svar på denne tråd

Hehehe...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 22:18

Den er nok lidt mere menneske-præget end de to andre måske? :) Min har jeg flasket op fra meget lille, da vi fandt ham i en sæk i skoven.. så han er også meget menneskelig. Når han vil i kontakt med en, mijaver han og kigger én i øjnene... og ellers svarer han med en mijav hver gang man siger noget til ham :)

Derudover render han hele tiden rundt og siger "rrraw" :D Meget sødt... hehe, og faktisk gik jeg altid og sagde den lyd til ham, da han var lille

Da han var meget lille, boede han oppe hos min ridelærer.. (der bor han endnu, men skal med mig hjem næste weekend..jeg er flyttet hjemmefra). Så kom jeg selvfølgelig hver dag, og hver så snart han hørte mit host, fløjt, tale, whatever - så SPRANG han op, og drønede ud til mig. Hihi...det var så sødt. Og så kravlede han op af mine bukser når jeg sad ned, og krøb ind under min blus, og sov inde på min mave :D :D Det er han godt nok for stor til nu :D

Det klinger :D

...Hende fra Ærø, med krikkedyrene Tulle & Plethest...

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 22:18
Ja, du er ikke alene derude!

Min "missetat" er noget ældre - 7 år - og førhen miavede han slet ikke. Men jo ældre han er blevet jo mere snaksagelig

Han har en ide om, at når jeg spiser is eller chips kan jeg absolut og slet ikke være bekendt hvis ikke han får det første bid! Hvis jeg ligger i min seng, så op med forpoterne, dybe, stirrende øjne, og så et gennetrængende "Mmmiiaavv", indtil jeg gir' mig...

Når jeg kommer hjem, smyger han rundt om benene på mig, kigger op og miaver en smule. Hvis jeg så har den frækhed at gå ind på mit værelse uden at have kløet ham i minimum 10 min, stiller han sig foran min åbne dør og begynder at miave. Når jeg så endelig giver mig, går hen til døren, kigger han bare på mig, smutter ud i køkkenet til "hans" stol, og afventer mig. For nu skal han altså kæles med!

Skøre kat - men elsker ham for det

Anne

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Nu med Burberry <3

Søger arbejde med heste i udlandet 2007/2008

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider