Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Drømmehesten...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 21:43

Efter at have holdt pause med ridningen et par år er jeg endelig kommet på banen igen og påbegyndt rideundervisning, jubii...! Men nu har en jeg kender en hest til salg. Simpelthen lige hesten, som jeg godt kunne tænke mig. Og hvordan fanden får man lige overtalt manden til at købe en hest til 25000 kr? Øv. Og jeg tror nu heller ikke,at jeg har tid til en hest 7 dage i ugen. Men hvor ville jeg dog gerne...

Det var lige et par "drømme-tanker!!!"

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

det er da
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 22:05

Jeg vil da sige det er en billig hest, det er bare det at man skal have tiden før man anskaffer sig en hest.

eller opstalde den et sted hvor man kan få en part på den.

Mor til jordens skønneste unge.

0
0
Svar på denne tråd

Ikke dyrt...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 22:15

Nej, jeg synes bestemt heller ikke det er for dyrt. Troede faktisk, hun var dyrere. Men hvordan fanden får man det ind i hovedet på en lidt nærig Københavner, som ikke har noget som helst forstand på heste!!??? (undskyld sproget!!! ). Hm...det bliver lidt af en opgave.

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 22:17
Du må bruge lidt "kvindelist", så skal det nok lykkes. Det plejer det her i huset

Rønnebjerggård...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har fundet HESTEN!!
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 22:23

Den koster bare 125.000, "ja du læste rigtigt"!!!

Så 25 er ingen pris for drømmehesten, ville jeg lægge på et øjeblik uden at blinke! Men jeg har også tiden, kun pengene er et problem for mig!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider