Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Det er smart - firmajulegaver
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 13:36

Ja så begynder der så småt at komme julegaver ind af døren fra leverandørerene.

Og tænk sig, der var nogle vi modtog et kort fra med brugernavn og password, og så lige wupti ind på deres hjemmeside, og så kunne man bare vælge en gave og så bliver den sendt til ens hjemmeadresse

DET ER BARE SÅ SMART

DEt har jeg ikke prøvet før

Mvh Camilla - der nu venter på

et eva trio lasagnefad

hvidløgsolie

chokolade

og pasta

0
0
Svar på denne tråd

jep, jeg venter
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 14:02

en alpacaplaid, dvs 2, en for manden og en for mig selv, vi er i samme firma.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

Det var da
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 14:13

genialt gjort..!!!

Håber du får noget du kan bruge :-)

Mvh

Line

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd

Line..
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 14:25

Ja jeg får

et eva trio lasagnefad

hvidløgsolie

chokolade

og pasta

syntes det er supersmart at man selv har indflydelse :-)

mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Det er sgu da smart.
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 14:30
Selv om jeg nu nu elsker at stikke næsen i forældres og svigerforældres gavekurve. De steder jeg har arbejdet har den "bare" stået på rødvin. Ikke at jeg sætter ikke pris på vin, men opfindsomt kan man da ikke kalde det...
0
0
Svar på denne tråd

Vi kunne vælge mellem 3 ting
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 14:30

Hos os fik vi valget mellem 3 gaver:

* En DAB radio

* Er sæt med 2 rosendal lagkagefade

* 6 fl. meget god vin

Jeg må indrømme at jeg har valgt vinen, da det andet ikke rigtigt sagde mig noget!! Men det er også en vil jeg normalt aldrig selv ville købe, så den glæder jeg mig til!

0
0
Svar på denne tråd

Uhm Camilla
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 14:38

Log du dig bare ind et par gange ekstra og send lidt chokolade over til mig i det mørke Jylland

Mvh

Line

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd

Line..
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 14:42

Det kan man desværre ikke

Overvejede også at "låne" chefens kode, det kunne jo være at han fik endnu bedre gaver :-)

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Indkøber
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 15:09

Nu har jeg arbejdet som indkøber i mange år og har "desværre" måtte konstatere at gavestrømmen er blevet noget lille i de senere år.

Jeg har haft det princip, at når jeg modtog gaver, så blev det lagt i en pulje og lige før jul, delte jeg det med de øvrige medarbejdere i indkøbsafdelingen. De har ydet en lige så stor indsats i løbet af året, og man modtager en dejlig velvilje resten af året.

I starten brokkede de andre afdelinger sig, men standardsvaret var hver gang, at vil du have del i de få fordele vi har i indkøb, så må du søge over i afdelingen. Det meste af året må vi jo tage imod tørre tærsk fra andre afdelinger, da det er så nemt at skyde skylden for manglende varer på indkøb.

I sidste ende synes jeg egentlig, at julegaver fra leverandører er unødvendige, for i sidste ende er det mig som kunde, der betaler via højere indkøbspriser. Julekort gider jeg heller ikke modtage, da det som regel kun er 1 ud af 100, der har gide gøre sig umage at skrive en personlig hilsen.

Og skulle nogen af mine leverandører læse dette, så kan jeg bedst lide lys chokolade

*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***

0
0
Svar på denne tråd

Firma julegaver...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 15:15

... kæresten har været inde på en hjemmeside og vælge selv og det er da ret smart. Jeg skal selv købe min julegave, så jeg må i Magasin en dag.

Vh Tine :-)

Hestens Urtehave- ny hjemmeside

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Go Go sælges/udlånes: dejlig 3 års kat. 1 pony, god kapacitet og kæmpe udstråling.

www.heste-nettet.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 15:29

Det er da en knaldgod ide, at man selv kan vælge sin julegave.

Jeg får vist en del vin + noget, som jeg endnu ikke ved hvad er. Nu er det yderst sjældent, at jeg drikker vin, så det er jo lidt spildt på mig! Så giv mig da noget chokolade istedet .

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

Tine..
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 15:30

Der var også en pige i Hørsholm der fik en julegave af en meget venlig leverandør som hun slet ikke vidste hun havde :-)

Det er hendes mug pony nu rigtigt glad for

Kh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Offentligt ansat...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 16:49

...og får ikke en dyt, andet end æren af, at skulle på arbejde juleaften

Mvh DorteCL
"CARPE DIEM"
0
0
Svar på denne tråd

Salgsassisten...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 17:33

i Netto. Før i tiden var det lig med en æske chokolade til ungarbejderne, og en flakse vin oveni for alle over 18. Men sidste år blev det til et "Gran Cru" starter sæt til "de ældste" og nogle kaffekopper tror jeg de var til "de yngste".

Spurgte chefen den anden dag, og hun sagde at hun havde hørt noget om, at vi ville få noget i samme stil som sidste år. Så det glæde vi "netto"-folk os da til

Selv om en stor æske chokolade stadig ville skabe glæde

Anne

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Nu med Burberry <3

Søger arbejde med heste i udlandet 2007/2008

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 17:48

Sejt og noget cool...

DorteCL - får i heller ik gave - jer som er på jobbet juleaften?? Det har de gjort de steder jeg har arbejdet... Og så de som har nytårsnat.

Mvh Connie

www.aesel.dk

www.wmgalleri.webbyen.dk

Hvis du altid gør, som du altid har gjort

vil du altid få, hvad du altid har fået

0
0
Svar på denne tråd

firmagaver
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 17:56
Min svigermorfar får en kæmpe kasse konfekt og snaps og vin fra sit gamle arbejde hvert år. Og eftersom han ikke gider have det selv er jeg altid sød at hjælpe ham af med det

------
Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.

0
0
Svar på denne tråd

Næææ...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 18:45

...vi får ikke gave selvom vi er på vagt jule/nytårs-aften.

Vi får et julemåltid samt slik og knas.

Mvh DorteCL
"CARPE DIEM"
0
0
Svar på denne tråd

Så er pakken
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 14:33

ankommet til privaadressen smart :-)

Har lige modtaget en fra en anden leverandør

et trip trap bakke

en jamie oliver flavor shaker

og nogle jamie oliver krydderier.

JEG ER SÅ GLAD for det hele ikke bare er vin, ( drengene i afdelingen finder det lidt kedeligt med alle disse husting :-)

Men jeg syntes det er fedt

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

har også
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 14:35

i dag modtaget en "tranportabel" røg alarm

Den MÅ man huske når man sover på hotel *fnis*

0
0
Svar på denne tråd

Camilla80
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 14:39

Camilla80, hvad mente du med en pige i Hørsholm...

Forstod den ikke :)

0
0
Svar på denne tråd

Sparet væk...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 14:52

Jeg er også offentligt ansat...så heller ingen julegaver her !

Vores tidligere chef valgte dog at gå " mod strømmen" og give os alle en flaske vin...godt nok en billig af slagsen - men det er tanken som tæller!

Men nu...ingenting !

KH

Malene

0
0
Svar på denne tråd

Hvor lyder
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 14:54

det dog bare skønt med alle de firma julegaver...

Jeg er så også en af dem der er så heldig at arbejde i det offentlige (er sygeplejerske) og selvom jeg i de sidste år har haft 12 timers vagt juleaften, så er der ikke så meget som en lille æske chokolade fra afdelingssygeplejersken eller klinikledelsen... Vi har holdt julemiddag på afdelingen juleaften, men så har vi selv haft maden med og kun fået noget at spise, hvis der har været tid til det...

Men jeg skal jo ikke klage... Er rigtig glad for mit arbejde og et sygehus holder jo ikke lukket selvom det er jul, nytår eller påske :-)

Men derfor kan man jo godt ønske dig lidt firmagaver som mange af i andre får alligevel...

Pernille

Ambitiøs, småneurotisk og manipulerende ponymor ;-)

Gør livet til en fest. Rid ox araber hest.

0
0
Svar på denne tråd

Christina
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 14:58

Den var til Tine, fra Hestens urtehave :-) hun har sendt noget til min søster ( der bor i Hørsholm)

Pernille : det er surt, emn jeg prøver at forklare mig selv at det her er en af grundende til at jeg også nogle gange arbejder døgnet rundt Forresten ejg var hos klippegården mandag, det var rigitgt godt :-)

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

sidste år
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 14:59
Sidste år fik manden et gavekort til byggemarkedet på 500 kr, egentlig okay så kan man selv vælge, men ville nok have foretrukket et til almas eller stald calle istedet for

0
0
Svar på denne tråd

Camilla80
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 15:00

Camilla80 , Nåh hvor sødt Nu er jeg med

0
0
Svar på denne tråd

Julegave...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 15:09

får vi hvert år her hvor jeg arbejder. Vi har lige fået den idag ! Det er en kasse fyldt med gode sager som f.eks. snaps, vin, ost, hamburgeryg, kålpølser, appelsiner, nødder, slik, rødkål osv. + en kasse med noget specielt ( i år er det et rensdyr foran julemandends kane fyldt med pakker og i pakkerne er der chokolade fra Summerbird ) som er lavet i pap, da vi selv laver pappet!!

Det er så flot og meget generøst af firmaet !

Førhen arbejdede jeg som speditør og hold da op jeg fik mange gaver fra kunder: vin, salt og peber, chokolade, laks, rejer osv. Men det er slut nu for jeg arbejder ikke som speditør nu. Men jeg har det ganske fint med det jeg får her hvor jeg er nu.

Ingen kender dagen før solen går ned......
0
0
Svar på denne tråd

Apollo
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 15:14

Det er også derfor jeg "modtager" så mange gaver, sidder som bunkersindkøber i et shipping firma, og olieselskaberne er ikke "fedtede" med gaver.

Fra selve firmaet modtager vi ikke som sådan julegave, men de 2 sidste år ahr vi modtaget en ekstra måneds løn som "bonus" - og det er en super gave hvia man spørger mig :-)

Mvh Camilla - der nu også ønsker sig en anden arbejdssituation alligevel

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 15:16
I år får jeg ingen julegave fra noget job, for jeg er nedmli arbejdsløs.

Men sidste år fik jeg fra den gård hvor jeg arbejdede et gavekort på 500 til specialbutikken ;)

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
Én gang gul hest, altid gul hest
0
0
Svar på denne tråd

Anne_nellemann
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 15:29

Ja netto er ikke de bedste til den med gaver til medarbejderne men de er da beder end alta

da jeg var i alta fik vi portvin hallo hvad skal man med det

så heller en af prinsens 3l rødvin

0
0
Svar på denne tråd

julegaver
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 15:34

Camilla80: Ak ja... det med at arbejde døgnet rundt kender jeg skam også kun alt for godt :-D

Og hvor er det dejligt med en anbefaling på frisør her i nærheden. Den må jeg prøve næste gang. Jeg er nemlig heller ikke selv særlig begejstret for at få lavet striber, men det er en nødvendighed, da mit hår ellers er ganske kedeligt at se på, og kan de gøre det gnidningsløst er det er fin anbefaling :-)

Pernille

Ambitiøs, småneurotisk og manipulerende ponymor ;-)

Gør livet til en fest. Rid ox araber hest.

0
0
Svar på denne tråd

Hav medlidenhed Camilla
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 19:05

og send mig en af de lækre gaver du har fået. Du kan jo alligevel ikke bruge dem alle sammen ;-D

Jeg får ikke så meget som en eneste julegave i år.

På min gamle arbejdsplads kunne vi vælge mellem 6 julegaver tror jeg det var, og de var IKKE fedtede med gaverne.

Jeg vil også have julegaver

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Arbejde ved ide møbler
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 21:07

Er oftenlig ansat nu, men tidliger har jeg arbejdet ved ide møbler i 1½ år, sidste jul, fik jeg bare en plat cd med en eller anden dame. De andre fik en flot kasse med alt muligt lækkert i, men det skulle jeg åbenbart ik have.. Min chef var meget skuffet over at jeg fik så tam en gave. Men pyt, den pynter nede i skuffen

Signe Andersen

Tideliger med springponyen Bacardi
Dressurponyen Surprise

&
Nu med super sportsponyen Nørlunds Ascari

Som nu er Danmarks 3' bedste 5-års DSP pony

0
0
Svar på denne tråd

Sasser
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 21:10

Jeg laver gerne mad til dig i mit nye fad med min flavour shaker :-)

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

wauuwww
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 21:14
Det lyder da smart, bare det var mig som kunne vælge

KH. Anja Dyrskov
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er også off. ansat
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 21:36

Men vores leder har også de sidst par år gået "mod strømmen" og givet julehilsen til os. Vi har fået en lille hilsen til 150-200 kr. til jul.

Jeg syntes godt, at man generelt indenfor det off. kunne betænke medarbejderne med en lille hilsen til jul. Måske bare en lille hilsen til et par hundrede kr.

Man taler jo så meget om at det ikke mere er en "kommune" men en virksomhed som har en "virksomhedsledelse". Vi skal "køres" som en privat virksomhed, lave "virksomhedsplaner, osv.osv., men når det kommer til personalepleje, så hopper kæden af, så er det helt slut med at sammenligne med det private erhvervsliv. Så kommer den stensikkert, den der med at det kan man ikke tillade sig at bruge borgernes penge til. I hvert tilfælde ikke når det skal gå til den almindelige off. medarbejder.

Jette

0
0
Svar på denne tråd

Ingen julegave til mig
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 23:07

da jeg ikke er i fast arbejde men min mor fik en fed firmajulegave :-)

De var til julefrokost, chefen holder tale og lige når det passer bedst i talen (noget med at det kører for dem), kommer der to cyklende ind på mountainbikes og jeps - et styks cykel til samtlige 300+ medarbejdere. Lidt utraditionelt men fed gave synes min mor (som også kun bor 4 km fra arbejdspladsen )

Mvh. Malu

* * * * Lykkelig ejer af * * * *

Gulddrengen Glimt

0
0
Svar på denne tråd

Har lige
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 23:57
fået min julegave idag. Det var denne fine rygsæk www.laedervare.dk/?item=213 Den er super lækker. Sidste år fik kæresten et gavekort på 500 kr til en slagter, også en rigtig god gave.

Hilsen Maja

~//Et flyvende rygte har aldrig besvær

med at finde en landingsplads//~

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 07:10

Jeg arbejder hos DSB.

I år har vi fået; en flaske australsk rødvin (som mine bedste forældre sikkert sys smager himmelsk, drikker nemlig ikke selv vin), en harry bamse, en solvej bamse, en sudoku spil i træ, et lækkert stort spækbræt i træ, en opskrift bog fra menu, et julehjerte i rustfrit stål og messing fra menu, noget chokolade og 2 stk. ½ liters karafler fra eva solo.

Vi får altid nogle rimelig store gaver.

Men det er så sidste år jeg er hos DSB da jeg er færdig udlært til sommer.

Jenni

Jeg siger hvad jeg mener og mener hvad jeg siger.....

0
0
Svar på denne tråd

offentlige
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 07:28

Jeg er offentlig ansat og får hvert år 3 flasker vin.. , synes nu også jeg har fortjent dem..

Min mand har indtil nu fået årets julesnaps og en kasse fra Oil & Vinegar, med lækker olivenolie, 2 dåser krydderier og 2 skåle til at blande det i.. Lækker gave..

God jul

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

Camilla
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 12:21
du er hermed taget på ordet ;-D

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 14:34

Jeg er også off. ansat, så heller ingen julegave til mig, der er ikke engang så meget som et tak for året der gik, eller tak for din indsats, når man har knoklet som en gal, når der har manglet personale.

Kommunerne har meget at lære mht personale pleje.

Mvh Rikke

Islænderbl. søger voksenrytter. se mere på præsentation, i 4200 området.

0
0
Svar på denne tråd

Sasser
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 15:08

Det er helt i orden, tror også ejg har spurgt dig tre gange i forskellige tråde om det er om torsdagen due r i nærheden af os?

Kh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Har du?
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 15:10

For det har jeg slet ikke set 8-)

Jeg er i Kr. Hyllinge hver tirsdag, men da det ikke er så forfærdelig langt fra mit job, så er jeg i nærheden alle hverdage :-)

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Forkert
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 15:10
jeg er i Hvalsø...

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Sasser
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 15:41

det lyder som en plan, skal vi gøre det i starten af januar?

Der er ejg sikker på at flavour shaker stadig virker :-)

Kh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider