|
|
| Appassionata |
| Forfatter:  |
Nille(Pernille) |
| Dato:  |
21-11-2006 19:15 |
|
Hej alle HN-freaks  Er der nogle, ud over mig og min veninde, der skal hen til København/Århus og se Appassionata? Jeg siger jer, sidste år var det er enorm oplevelse, og det er stærkt anbefaldes! Det er simpelthen noget af det flotteste jeg har set, og alt det de fantastiske heste de kan... jamen det er helt utroligt. Men som sagt, er der nogle der skal se det i år ?
M.V.H. Pernille _______ _____Heste er mit liv______________ Menneskeligt at fejle, guddommeligt at tilgive.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg skal ind og se den fredag den 1, sammen med en veninde, og jeg GLÆDER mig MEGET  sandra
Nu med halvpart på Nerenia: Klubmestre 2006 i spring:-D Og den heldige springrytter til Okholms Gaia: Nr 2 i klubmesterskabet 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OVERSKRIFT |
Nille(Pernille) |
21-11-2006 19:28 |
|
Okay, hyggeligt Og I har meget god grund til at glæde jer, det er sindsygt flot (som jeg har sagt så mange gange )! Min veninde og jeg skal til Århus d. 9 december.
M.V.H. Pernille _______ _____Heste er mit liv______________ Menneskeligt at fejle, guddommeligt at tilgive.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dnbdlkhmn |
Klapperlap1 |
21-11-2006 19:30 |
|
Jeg håber der ligger billetter i en af gaverne på søndag..  Ville super gerne ind og se det.. /Klapperlappen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OVERSKRIFT |
Nille(Pernille) |
21-11-2006 19:32 |
|
Ja, det må vi håbe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yes! ... |
|
|
Skal med min datter til Århus d. 9., vi har været afsted de sidste 2 år. Enig, det er en fantastisk oplevelse! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Må jeg spørge om en... |
|
|
...ting. Var der sidste år ikke stort rører om at disse shows går ind og støtter sådanne arrangementer som tyre-fægtning og andre grusomme ting. Mener bare at jeg kan huske noget om det, men måske det blev af eller bekræftet i samme eller en anden tråd. Jeg har selv været inde og se det for to år siden og fandt det også fantastisk, kan stadig huske hvordan hårene på armene rejste sig da den kridhvide hest kom ind...uden hovedtøj eller noget. Hjælp lige min hukommelse på vej, mht. til de anklager. Ellers vil jeg ønske god fornøjelse. Det er super flot at se på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfghjkl |
|
|
JEG S¨Å DET SIDSTE ÅR OG DET VAR FEDT MEN HAR DESVÆRREV IKKE RÅD I ÅR SELVOM DET SKULLE VÆRE ENDNU BEDRE END SIDSTE ÅR-.
AYLA FORE EVER ZENTA FORE EVER ANIMALS FORE EVER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2. december |
wendy |
24-11-2006 15:46 |
|
Jeg skal ind og se det d. 2 december sammen med kæresten og min datter. Glæder mig helt vildt. Mvh Rikkelin Klaver gives væk. Først til mølle ring 40219639
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg skal også til Århus den 9. dec. sammen med en veninde.. glæder mig sygt meget .. : )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Var inde og se det sidste år - skal ik afsted i år... Rigtig god fornøjelse til jer der skal ind og se showet!!! !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja min |
|
|
søster og jeg skal se det i KBH 2. dec. kl 15:00 Vi så det også for 2 år siden, syntes det var godt!!!
Camilla Diana Olsen Med ridedyrerne Rondo Quintus og Bubber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desværre |
|
|
Jeg har været inde og se det de to sidste gange og året før det så jeg det show der var ude ved Fisketorvet (KBH). Hvad var det nu det hed? Nå, men skal ikke derind i år. Ville gerne have været derinde, men primært for at vise kæresten showet og han når ikke at komme før engang sidst i december. God fornøjelse til jer der skal ind og se det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Appassionata |
Camilla12 |
24-11-2006 18:02 |
|
Hej. Jeg skal også ind og se det d. 9 med min dejlige veninde. Jeg glæder mig også enormt meget. 
Camilla, Snuggi og Oliver. - Vi er røde, vi er hvide, vi står sammen, side om side SNUGGI&OLIVER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløjsa |
Trine-horsens |
24-11-2006 18:08 |
|
fedt show var ind i januar og så det med min gammel part! VILD fedt show. se mine billeder her www.trine-christensen...ionata.htm glæd jer Mvh Trine
Fotograf Trine Christensen PintoAraber Manthas Girl Nell - solgt til Heidi Rasmussen i Farum Pretty Lace Vision Nyhedsbrev kan tilmeldes nu skrive til min mail! www.trine-christensen.dk Fotografering tilbydes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaa |
|
|
Ja jeg skal også ind og se det i KBH d.2 dec. med min kæreste, min veninde og én af hendes veninder. Glæder mig rigtig meget, har kun hørt positivt om det. OG Trine-horsens det er nogle vildt flotte billeder, nu glæder jeg mig endnu mere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bubber.. |
Madraykin |
25-11-2006 16:02 |
|
Skal ind og se det d.3 .. glæder mig os utroligt meget.. det skulle være bedre end sidste gang siger de..
Kom til at tænke.. var det os bubber der var vært sidste gang?? Jer der har været inde og se det, hvor meget hører man på bubber?? snakker han meget under showet?? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1. december |
Bentewn |
25-11-2006 16:05 |
|
Jeg skal med min datter ind og se det i København den 1. december kl. 20, vi glæder os meget. Det er hendes julegave til mig. Dejligt.
Med venlig hilsen Bente Det er menneskeligt at fejle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det skal jeg |
|
|
Skal ind og se det den 2 December. Var også inde og se det forrige år. Det var bare super flot, så glæder mig vildt meget til og se det igen. KARINA.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OVERSKRIFT |
Nille(Pernille) |
25-11-2006 17:35 |
|
TeddyF: Jeg tror bestemt ikke at de støtter tyrefægtning, og jeg har heller ikke hørt om det  Madraykin: Bubber var der ikke sidste år nogle under nogle af forestillingerne, men ja han kommer jo til gallapremieren i år Jeg ved ikke hvor meget snakkeri der bliver under den forestilling, men ikke det vilde kunne jeg forestille mig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Sidder allerede og venter utålmodigt på at vi skal med toget på fredag  Min mor har foræret mig turen - som en stor kalendergave for hele julen og glæder mig rigtig meget.
Nu med part på mini Fyrst(en) Milo! ^_^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
3 dec. 3 tur 2 personer.. når der ødelage vi heldet..  hihi..  ej glæder mig meget..  det er enormt hyggeligt og en kæmpe oplevelse, hvad de kan lave gang for gang..  God fornøjelse til jer andre.. 
Hilsen 007 Den der ler sidst, er meget langsomt opfattende... § 1. Jeg har altid ret! § 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil osse gerne |
|
|
men er ikke helt færdig med at overtale ham.
Pia Nielsen
Oldenborg hoppeføl købes. Gerne forædlet.
Den der elsker-lever.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|