Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Har i pyntet op til jul.
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 08:21

Både min forlovede og jeg er julomaner. Så her er der pyntet op, spist æbleskiver og julehygget op til flere gange.

Hvordan står til hos jer andre, med juleriet?

Min veninde Anette (Maloux herinde), mener at vi skøre. Og at der først skal pyntes op midt i december. Men hun spiser gerne æbleskiverne, og ser julefilmene med børnene og os .

Er der andre der også har pyntet op nu.

Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af brogede

kat. 1 ponyer og heste.

FORZA BRØNDBY.

FORHANDLER AF PAVO.

Topaze´s lucifer Engbo og Lauge´s Evita til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Nej og det
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 08:22
Er jo faktisk stadig efterår.

Illum, Djævlens Advokat.
0
0
Svar på denne tråd

ikke endnu...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 08:26
Men jeg har fundet lyskæder frem, men ikke hængt dem op endnu.
Min kæreste har fødselsdag d. 30. november så han er ikke meget for juleriet før efter sin fødselsdag. Meen jeg sniger lidt op efterhånden som vi nærmer os. Dog først med lyskæderne, det er nemlig så hyggeligt med lys udenfor :)
men julepynten kommer først frem 1. dec.

-Jane

Arrangerer Ute Lehmann weekendkursus i Aalborg Foråret 07

Venter guldfølle i juli 2007

Regulator Complete sælges ved Aalborg

Trailerlæsning og problemløsning
Se mere på min hjemmeside www.hms4life.dk
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 08:27

Nej, men det bliver nok i weekenden - der skal i hvert fald være pyntet op til d. 1. december.

Jeg ææææææælsker jul

:-) Christina

Alle er vi krummer i livets store kagedåse - undtagen mig, jeg er en lille lækker chokolademarengs

- Garfield
0
0
Svar på denne tråd

Julepynt
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 08:30

Jeg elsker julen og alt hvad der hører med.

Vi flyttede i weekenden, så alt er ét stort rod hjemme hos os lige nu, så ingen julepynt endnu, men jeg købte da ind til gløgg og klejner igår :)

Se vores nye hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/M...er/5313381
Se også vores anden hjemmeside med malerier:
www.123hjemmeside.dk/S...s_Malerier

0
0
Svar på denne tråd

Niks...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 08:33

Har rigeligt at se til med at holde mig nogenlunde på højkant, influensaen racer som en gal er nermest gået til tælling..

IMC.
LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE MERE ER SÅ FEDT ! - 6 KG.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 09:14
niks 3 december starter julen. Datteren bliver 9 år den 2 dec, og de to ting skal holdes adskildt.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 09:18

Niks, det kommer jeg heller ikke til. Min mor pynter også sygeligt op, men absolut ikke mig.

Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Juleriet
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 09:22

Juleriet starter enten 1. december eller første søndag i advent.

Allerede nu er man jo blevet bombederet med div div. julerier i gennem de sidste mange uger i reklamerne...

Jeg er glad for, at vores børn er blevet så gamle som de er og dermed har fået forståelse for, at der er længe, længe til juleaften.

Kasserne med julepynt er da fundet frem fra gemmerne - men endnu er de ikke åbnet.

Lidt nyt julepynt er da også indkøbt, men det ligger stadig i en skuffe.

Det eneste, der sker i november er julebagningen.

Men på den anden side - er det alm kager/småkager eller julens traditionelle småkager, så er det "lige fedt" - bagning er bagning... Eneste forskel er motiverne på kagedåserne :-)

I øvrigt - alle taler så meget om at pynte op til jul - men hvor mange bruger lige så megen tid og kræfter på f.eks. påsken...???

Som bekendt så varer julen jo lige til påske

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine

DV = Diverse Varianter; Fan Gogh

Trakehner = Tragedier; Taipan

Karoline er en shetlænder - og ikke en ko

0
0
Svar på denne tråd

Julepynt - tjeck
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 09:22
Der blev for nylig pyntet op i hele huset. Der mangler bare træet og gaver så er juleaften klar :D
Julesmåkagerne er vi også igang med at bage. I weekenden regner vi også med at skulle have pyntet op ved hestene, og have lavet deres julekalendre :D Alt skal være klar inden d. 1. december :D Stalden skal gøre juleren og boksene også. Juleudstyr til hestene skal findes frem. :P Ihh vi er bare så juleglade nede hos os :D

Nu uden sin Lukas..
Til gengæld.....
Med den skønneste hoppe..
<3 Alis af Østerholm <3
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 09:25
Her er ikke en nisse at spotte i hele huset og det bliver der heller ikke. Jeg gider ikke pynte til jul,det siger mig ikke rigtig noget, så ingen julepynt i mit hus...

Rytter søges til flink varmblods hoppe i Fjerritslev...

0
0
Svar på denne tråd

Zigeunerungen
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 09:26

Zigeunerungen: Jeg har også påskepynt

- men det er dog ikke helt så overdrevet som til jul, men der sniger sig da nogle påskeharer, påskelam m.m. ind i min stue til påske. Jeg synes, at det er hyggeligt at gøre lidt ekstra ud af højtiderne.

Se vores nye hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/M...er/5313381
Se også vores anden hjemmeside med malerier:
www.123hjemmeside.dk/S...s_Malerier

0
0
Svar på denne tråd

Der burde
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 09:27

Være forbud mod juleri før 1. dec.

Så må det hele til gengæld også gerne komme frem.

Karin

Hoppeføl efter Kaiser Wilhelm, født 24.04.06, sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Jane.
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 09:28

Det er ikke nogen undskyldning. Jeg har den 28 nov. og der skal være pyntet op der. Men til gengæld så er alt julepynt nede d. 25/12. for mine børn fylder 9 og 11 år d. 26/12, og det er deres dag.

Nej, hver sin smag.

Lukaslover. Godt jeg ikke er den eneste så .

Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af brogede

kat. 1 ponyer og heste.

FORZA BRØNDBY.

FORHANDLER AF PAVO.

Topaze´s lucifer Engbo og Lauge´s Evita til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Nej da...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 09:33

det er altså kun den 21. november.

Jeg elsker ellers at jule, men venter til december, selvfølgelig undtaget adventskansen og de udendørs julelys, som er klar 1. søndag i advent.

Min mand har fødselsdag den 2. december, så hos os starter julen den 3. december. Sådan er det åbenbart når man har fødselsdag den 2. december

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

Julepynt - tjeck
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 09:37
Der er simpelthen ikke noget hyggeligere end julepynt og jul .
Og når så først sneen endelig falder , så skal der rigtig hygges med hestene. De er simpelthen så sneglade . (:
De hopper rundt efter snebolde på marken . De er bare så kære .

Nu uden sin Lukas..
Til gengæld.....
Med den skønneste hoppe..
<3 Alis af Østerholm <3
0
0
Svar på denne tråd

Aldrig
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 09:41
Som julehader nummer ét, sniger der sig ikke så meget som en kravlenisse ind i vores hjem så længe, jeg bor her.
0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 10:25

..det med at pynte til jul er ikke noget jeg bryder mit hoved med, det gør nissen jo natten til d. 1. december (eller det er i hvert fald hvad mine unger tror *G*)

Nej, vi pynter hele hytten når ungerne er gået i seng, så der er pynt overalt d. 1. dec. - og d. 23. om aftenen kommer juletræet ind.

Alt det indendørs pynt er nede igen inden nytår (for der skal jo nytårspynt til *G*) og lysene på træerne udenfor kommer ned når tvillingerne har haft fødselsdag d. 13.01..

Min mand er "nissefanatiker" så vi har mere end 130 nisser i alle mulige afskygninger (jo har talt dem!), og jeg får simpelthen nok af dem når de har stået overalt i huset i december. Jeg har sågar præsteret at skyde til måls efter nogle af trænisserne (man er vel en rigtig nåsår *staves*), men det synes han såmænd var meget skægt *G*..

Mvh. Lotte_L

Rolf.. 13.01.99
Roar.. 13.01.99
Vigdis 20.09.06

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd

Snart...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 10:34
Jeg er absoult også en juloman! Så snart det bliver den første kommer det hele også op - skla bare lige hjem til mine forældre og hente det :)

Men Pyrus julekalenderen er samlet og står fremme :)

Glæder mig også helt vildt til de tænder alle lysene inde i city, de er jo allerede hængt op :D

Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

Trakehner hoppe fra 2006 sælges
Kaiser WIlhelm x Schwadroneur

0
0
Svar på denne tråd

Heyhey
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 11:03

Vi pynter først op til jul omkring den første December både i huset og i stalden;-) Skal arbejde hver eneste dag i dec. inkl. lørdag og sødange frem til den 24 dec. Så får ikke meget tid til at julehygge.. desværre... men har fået fri den dag hvor jeg skal køre juleopotog i Ribe med Boy:-)

Mvh Louise R
___ STALD VESTERBÆK ___
Oldenborg & Belgieravl
Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739 - Lord-Gruson af Hvarre OLH 711

www.123hjemmeside.dk/S...Vesterbaek

* R.I.P FUTTE

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 11:57
Her i huset plejer vi at pynte op i den første weekend i december, men i år skal vi jo over og se appasionata så jeg tror at vi begynder så småt i næste uge.

Nu med part på mini Fyrst(en) Milo! ^_^
0
0
Svar på denne tråd

Jul Jul Jul
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 12:10

Her plejer vi at pynte op til 1. advent.

Men da stuerne først bliver færdige omkring midt december, må vi desværre vente til der.

Men mon ikke en enkelt nisse eller to kommer op og hænge. Har en datter på 3 år hun skal da bestemt mærke at det er Jul

0
0
Svar på denne tråd

Ja herhjemme
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 12:18

ligner det næsten julemandens eget hjem.

Lotte (Topaze) har pyntt så meget at man snubler over en nisse for hvert andet skridt man tager .

Men det er nu meget hyggeligt. Vi får æbleskiver og kakao næsten hver aften, igår fik vi risengrød - er lige før jeg kommer i julestemning jo .

Må håbe at stemningen holder helt til d. 24 - mon ikke.

Mvh

Anette - som har mareridt om nisser hver nat

Kheishian Damita tilsalg.

Lauge's E'jaaz & Wisnu Estopa of Tas.

Estacia og Mentha ifolet ved Tamtam.

0
0
Svar på denne tråd

Ikke her...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 12:20

Men næste uge begynder jeg på min adventskrans så den kan tændes 3. december der jo er første søndag i advent

Og så tænder jeg lysene i mine lystrapper men det er det - med to nysgerrige katte der elsker ballade skal jeg ikke have noget af nisselandskaber osv - jeg VED jeg ville komme hjem og finde nisserne gennemgnaskede og sikkert og splittet noget ad

(og da det er "arvestykker" - meget gammelt julepynt noget af det ville det være synd - så det må vente)

Men måske de ville elske et juletræ at klatre i

Men jeg klarer mig med min adventskrans - jeg skal nemlig jule hos min søster på landet i den store gammeldags "nøddebo præstegård" stil

Nu med Davina <3 Fra 1.12 "plejemor" til Vallo <3

Topmålet af diplomati er, at bede nogen gå ad helvede til på en måde, så de glæder sig til turen.

0
0
Svar på denne tråd

Den 30
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 12:53

november omdanner jeg hele gården til Gertrud Sandsks hjem

Der er Krister nemlig i KBH så når han kommer hjem den 1 december skal han bare se løjer :-)

Illum ikke noget med at sladre til ham på søndag

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 12:54

Min julepynt kommer op i løbet af næste uge. Den skal nemlig lige hentes hos mine forældre først :-P

Den var nu heller ikke kommet tidligere op, selv om jeg havde haft den. Jeg elsker jul, men jeg nægter at starte med juleriet allerede i starten/midten af november, da jeg er bange for at nå at blive træt af det inden d. 24. :-)

Men julelys i haverne, synes jeg godt man må sætte op allerede nu. Det er så hyggeligt, og det bliver jeg altså aldrig træt af. Jeg cyklede forbi et hus i morgen, hvor de havde sat en julemand ved siden af skorstenen, og så med lys på ham. -Hyggeligt :-)

Mvh. Julie, der GLÆDER sig til jul

---

Nu med Alexia af Vodagergård til låns!

*Dansk Oldenborg Avl*

0
0
Svar på denne tråd

Plejer..
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 13:13

Jeg plejer at pynte op 1. advent, har dog ikke så meget oppe mere. Dog er der altid noget specielt som altid kommer op. (kravlenisser er ikke velkomne hos os )

Købte faktisk julepynt i sommers på kræmmermarkedet Elsker også julen, og det generer ikke mig, at der allerede er pyntet op mange steder.

Jeg pynter også op til Nytår, Påske og Sct. Hans

Heidi, som ejer sine

smukke og perfekte børn :-)

Dyrevelfærd er en rettighed for alle dyr

RIGTIGE KVINDER KØRER LANDROVER :-)

SE FLERE BILLEDER HER:

www.heste-nettet.dk/lodge/19771/

0
0
Svar på denne tråd

Ikke en eneste..
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 13:44

nisse på mit værelse og det kommer der heller ikke, jeg nyder jukleaften og det er rigeligt jul til mig..

Krone og bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Midtjylland

Frieserhopper sælges

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 17:53
Her pynter vi først op den 1 december, men så bliver der også pyntet ude og inde

Rønnebjerggård...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg gør...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 20:19

..søndag den 3.dec i år :-)

0
0
Svar på denne tråd

hos mig...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 23:30

bliver der først pyntet efter 1 dec. da det jo er julemåneden. Men jeg har da altid adventkrans og kalenderlys klar på dagen.

Men så juler vi også hele måneden. Børnene er begyndt at komme hjem med ting, og i dag fik jeg 2 dekorationer, 5 nisseophæng og et glas pebernødder. Der var bedsteforældre dag, og både mormor og farmor fra fyn kom i sfo'en.

Så julen er så småt begyndt

Helle

Endnu en af de irreterende ponymødre med trang til at hævde deres egne mangler gennem børnene !!!

Medlem af DÅHM-sønderjylland

0
0
Svar på denne tråd

Julepynt
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 23:37
Vi pynter op når det passer.

I år starter vi juleriet fredag aften d. 1. dec. med at pynte op, hygge, lave dekorationer og bage :-)

Hilsen fra LISE

"Udsæt det kedelige til i morgen. Det kan GODT vente!"

...med part på Lancome og Rigola
♥
- fordi hopper hopper højest og hurtigst,
og fordi to heste på 5 er sjovere end een på 10! :)

0
0
Svar på denne tråd

Ingen jul her
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 00:12

Der bliver sgu ikke rigtigt nogen jul her. Har aldrig i mit liv haft så lidt lyst til at holde jul! :( Engang var jeg ved at dø allerede sidst i oktober!

- Heidi

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 01:55
jeg lider vist os af julomani... hehe...og jeg har hentet mit julepynt ved de gamle men er ligesom ikk nået viddere med og pynte op... men jeg har snakket om jul lige siden starten eller midten af november og min veninder er ved og fp fnider af mig... hehe...

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Søger part til min unghest på 4...

Søger Wintec Spring sadel...

0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 10:43
Der bliver vidst pyntet op i weekenden. Vi har altid pynt oppe, så det er oppe første december eller første advendt de år det ligger i november.

Nanna

De værste sår er dem som ikke bløder...

0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 10:53

Nej men det er fundet frem, og jeg har lavet advendt og kalenderlys. Det mangler bare noget enebær, men det bliver så stift og tørt hvis det allerede kommer ind nu.

Jeg får helt lyst til æbelskiver nu, ih altså

0
0
Svar på denne tråd

1. søndag i advent...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 11:17

-eller 1 dec.

Alt efter hvad der kommer først.

Sådan har det altid været og sådan bliver det...

Annemarie

(Laura & Emma, 20/7-06)

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider