Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når kæresten ikke har tid.
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 20:56

Tjaeh, i morgen starter min kæreste på at tage kørekort = slet ingen tid til mig mere.

Jeg føler mig som en klods om benet

Han arbejder tirsdag og fredag. I mange timer, og nu når ham skal til at tage kørekort, skal han nok arbejde på det arbejde en anden dag end tirsdag. Også har han mange lektier, spiller fodbold, plus alle de andre ting der kommer, kampe, fødselsdage, ekstra arbejde osv. Også skal han jo også være hjemme ved mor og far engang imellem.

Jeg prøver så tit og spørge om vi ikke skal lave noget osv.

men han skal altid et eller andet.

Jeg spurgte ham i dag om han ville komme hjem til mig lidt. Så sagde han bare "Nej, jeg har en aftale". Det er da også okay, men han siger det på sådan en kold måde.

Øv.

Malle

måske lidt for neurotisk-hesteejer.

0
0
Svar på denne tråd

jamen hvis ikke han har tid
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 21:29

til dig .. så find dig en sød fyr der hellere end gerne vil bruge sin tid sammen med dig.

den anden er da ikke noget at samle på, hvis ikke engang han har tid til sin kæreste.

Hvofor dog bruge tid på at sidde og venet på ham, nej du! ud og mor dig og mød andre med lidt mere tid til den de hodler af...

IMC.
LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE MERE ER SÅ FEDT ! - 6 KG.
0
0
Svar på denne tråd

overvej hvad du vil
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 21:57
du kunne også vælge at give ham den samme opmærksomhed som han giver dig. lad ham tage kontakt til dig i en periode så finder du ud af om han gider dig, spil lidt kostbar istedet for at tvinge ham til samvær. hvis han kun kontakter dig når han ikke har andet at lave.. ja så ved du vist godt hvad klokken har slået. sæt dig ikke til salg for mindre. du føler dig allerede dig som en klods om hans ben, løsen dig kærlighed fungere ikke sådan.

livet starter voldsomt- og ender sørgeligt

det er det imellem der tæller.

0
0
Svar på denne tråd

drop ham
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 22:01
Man har ALTID tid til de ting man så inderligt vil bruge tid på..

M.V.H. Riderlykke :D

Lærehest søger hestepasser i Odense

...smilet frem det bli´r dit ansigt jo så kønt af...

0
0
Svar på denne tråd

Giver de
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 22:10
andre ret. Man har altid tid til sin elskede. Selvfølgelig kan man have travlt, men der kan altid presses en middag, biograftur eller andet end i en travl uge. Det kan jeg i hvert fald godt til dem jeg elsker (han burde jo netop have et stort overskud, så aktiv som han er).

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Leje lejlighed søges i Københavns området
Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Hmm.. set fra
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 22:35

en anden vinkel, så er det vel også ok at en 17-18 årig har en masse at gå op i? :-)

Det kan jeg huske fra mig selv, der var dælme ikke meget tid, man er jo ung og uuuhhh der er bare så meget, man vil, på ingen tid. Og især lige i den alder, for der er man jo næsten voksen ;-)

Kørekortet er jo overstået på omkring 3Mdr vel, og så må i jo prøve at priortere hinanden i weekender otc.

Men hvis jeg nu ikke husker helt forkert, havde i så ikke problemer på et andet tidspunkt, mht sommerhus?

Hvis i ellers har det godt sammen, så synes jeg ikke du skal lade dig gå så meget på. Ellers så konfrontere ham med, at du føler dig lidt glemt ;-)

Op med humøret

-HeidiZ
"Bare vi står sammen, een for alle og alle hver for sig"

Billig Opel st.car SÆLGES: www.heste-nettet.dk/ma...658&t=2658

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 22:51

Det der gjorde min ekskæreste også...

Da jeg endelig fik taget mig sammen til at sige til at ham at det gik mig på, at han aldrig havde tid til mig, men altid til alle andre, var hans kommentar: "jamen, jeg troede jo at du blev så træt af det, at du slog op, så jeg slap for at gøre det."

Nice one, honey!

Drop ham. Man har altid tid hvis man vil have tid og det vil han åbenbart ikke.

0
0
Svar på denne tråd

hos er det mig
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 09:00
jeg ser det fra den anden side må jeg nok indrømme, lige pt har jeg 8 heste der hver dag skal arbejdes med og fodres og muges ved, jeg har vikar job hvor de ringer i hvertilfælde 3 gange om ugen, og så studere jeg på fuldtid ved siden af, det er selv studie som pædagog, så der er mange aftner hvor jeg har taget pcén under armen, og sagt til ham at jeg ikek vil forstyrres...nååå ja og så har jeg også lige lydigheds træning med hunden, som også skal passes da den også skal i konkurance. men han har været klar over det lige fra starten at det liv jeg lever er de ting JEG gerne vil og ikke kan undvære. nu hvor vi er flyttet sammen ser vi da hinandne hver dag men før hen var det da højst engang om ugen nogen gange gik der 14 dage fordi så sku han noget og så sku jeg til stævne osv osv. hvis man vil begrænse den anden i det personen gerne vil så vil man jo lave om på personen. min kæreste sku ikke blande sig i hvor meget tid jeg bruger på mine ting så sku jeg nok sige fra han er altid blevet gjort det klart at sån var det.

Trine og hesterne :)

At turde er at miste sig selv for en stund
Ikke at turde er at miste sig selv for altid
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider