jeg studsede nu også lige over den sætning som visse andre.
Men det er jo din sag så det skal jeg ikke blande dig i.Og jeg tolker det faktisk også mest som at være et frustreret udbrud..
Nå men som Jan siger synes jeg det er et noget skægt krav at han bare skal have hest .. 
Men vi er alle forskellige..Her er min mening:
Det vigtige er jo ikke om han interesserer sig for heste - men om han selv har noget han går nok op i til at kunne relatere til ting der er vigtige og man gerne vil snakke om det man bruger tid på - om det så er hest-bowling-kapsejlads-fiskeri eller andet.
Ham jeg ser lidt til pt (det er meget nyt-men udvikler sig da forhåbentlig*S*) er meget politisk aktiv og ambitiøs og farer rundt til konferencer i udland og møder med ministre her og der
- han er overhovedet ikke hestekender og går ikke vildt op i det - men det er ikke et problem for mig fordi vi lytter til de ting der betyder noget for hinanden 
(men okay - nu er vi også politisk på samme linie - så det interesserer mig jo ekstra hvad han laver i partiet
)
Men faktisk - tror jeg at det ville genere mig hvis min fyr red fast - altså mere end en tur engang imellem - jeg ville jo ikke have noget tid for mig selv/med rideveninderne så jeg ser det egentlig som en fordel 
Jeg mener det er en force at have en fyr man er helt på samme linie med men med forskellige interesser 
Men okay jeg har også kendt en der bare syntes min hest var en ligegyldig udgift og var ligeglad - og det holder jo heller ikke 
Nå det blev en lang roman 
Well jeg håber du finder hvad du søger - jeg ville i alt fald prøve farmerdating så..
Men - nu spørger jeg nok dumt - HAR du prøvet at skære ud i pap for ham at det generer dig ? (nogle gange kan mænd ikke læse vores tanker*S*) og er der en speciel grund til at han ikke har haft tid? fx stor opgave på job/uddannelse etc?