Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

heste dating
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 18:52

Er der nogen der kender noget til en eller anden form for hestedating.

Jeg skal lige droppe min kæreste, for jeg er træt af mænd der ikke kan sætte sig ned og bare lade som om man gider høre om noget der betyder så meget for mig.

Hvor finder man hestemanden?

Min gud har intet navn, men kalder sig " jeg er", Hvad er så personen june, jeg kan ikke ophøje mig til gud, så er jeg ?

0
0
Svar på denne tråd

øøøhh...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 19:42

Skal du lige droppe din kæreste

Jeg har da aldrig hørt noget lignende.

Og nej, jeg kender ikke noget hestedating.

Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 19:54

hmm nej jeg kender heller ikke noget der hedder hestedating...tror nok også datingsitet ville være ret tomt for fyre, da det vist er ret alment kendt at decideret hestefyre er en sjælden race..desværre :)

Men der findes petdating.dk det koster vist penge at være medlem der.

Men måske du burde tage en snak med din kæreste om problemet istedetfor at skifte ham ud med en ny...

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 20:30

Måske skulle du droppe ham inden du annoncerer på nettet for en ny...

- Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Er det en
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 20:44
Er det en kvalifikation i sig selv at have hest? For jeg kender da indtil flere fjolser som har hest ;-)

Du vil nok få mere ud af at fokusere på hans generelle egenskaber.. Nåh ja, og så få droppet kæresten inden at du bestiller en ny..

Ellers er der jo www.farmerdating.dk..
0
0
Svar på denne tråd

min kæreste
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 20:48

er heller ikke synderlig interesseret i heste. Men alligevel er han begyndt at overveje at begynde til ridning... på det løse plan. Han er ikke meget for at skulle ud på en rideskole, men omvendt han vil meget gerne ud og sidde på en bombesikker hest, end en jeg finder "som plejer at opfører sig ordentligt" også stikker af med ham (jep, det skete den eneste gang jeg fik ham op på en hest).

Men ellers farmerdating.dk kan anbefales.

Mvh. Tine

Hestepasser søges til Schweiz pr. 2 januar. Kontakt mig via beskedcenter for flere oplysninger!

0
0
Svar på denne tråd

Snup en landmand...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 21:35
Jep. Find en landmand. Måske er han ikke rytter, men chancen for at han er dyreven og bor/kommer til at bo på en gård (selvfølgelig med masser af stald- og foldplads til dine hypper ;-) ) er jo ret stor..

Jeg har selv scoret en af slagsen. Vi har godt nok hverken gård eller hest, men det kommer... ;-D
0
0
Svar på denne tråd

tihi...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 21:49
Du skal da på farmer dating :-) eller snup min far hehe ;)

Ridelygter sælges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Pony-dreng
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 22:16

Annoncerer du på nettet efter en ny kæreste, inden du har gjort det forbi med din nuværende???

Jeg har haft en heste-fyr en gang, vi var sammen i 5 år, og dejligt var det da, men det har sandelig også sine negative sider! (Og altid var han omgivet af smukke heste-piger! )

Jeg har den DEJLIGSTE kæreste, som ikke gider ride, men han støtter mig meget i, at min pelsede skat er et levende væsen, som kræver en helt anden form for opmærksomhed end ens håndboldhold eller anden sport. Jeg har da måtte gå på kompromis med nogle ting, så han ikke altid kommer i anden række, men det er kun fair, synes jeg. Fx har jeg stillet hende på fuld pension nu, så jeg ikke også skal bruge tid på staldarbejde (selvom det var et stort skridt, for ingen kan jo gøre tingene bedre for ens hest, end en selv

Ej seriøst, så er der altså ingen garantier for et lykkeligt forhold, fordi man som heste-pige finder en pony-dreng!

Kristina & Mademoiselle

0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 23:12
Altså hvis din kæreste direkte forhindre dig i at have din interesse for heste ville jeg sige der var noget galt.

Men jeg synes ikke man skal skifte en kæreste ud blot fordi han ikke lige deler din interesse. Min kæreste er heller ikke jublende lykkelig over at skulle have heste. Men han har da bestemt ikke et problem med det. Han er nok mere ligeglad. Men når nu jeg vil så... Han er vokset op med dyr, både hunde og heste, og har ogfså selv haft en pony engang han lærte at ride lidt på. Men jeg tror ikke det bliver helt let når jeg engang skal overbevise ham om hvor fedt det kunne være at vi rider tur sammen. Men det skal nok lykkes. ;-)
Men jeg tror ikke det bliver noget problem at få ham til at lukke ud og ind og fodre hvis jeg af den ene eller anden grund ikke kan en dag.
Men selvom jeg har mine heste, og han sin computer har vi en masse andre fælles interesser der gør forholdet værd at bygge på. Jeg ville bestemt ikke skifte ham ud fordi han ikke lige gad med ud og ride. Så længe han ikke forhindre mig i at have mine heste.
0
0
Svar på denne tråd

til jer der ikke fatter det
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 12:30

Jeg dropper min kæreste fordi vi ikke ser hinanden ikke snakker sammen og jeg er ikke kun en lille tøs der har lyst til de der løse forhold. (har ikke set ham i 9 dage, har ikke haft tid siger han)

Pernille N din far bor i sverige, min datter går i skole i Vordingborg. Men han er dejlig, en skøn mand.

Min gud har intet navn, men kalder sig " jeg er", Hvad er så personen june, jeg kan ikke ophøje mig til gud, så er jeg ?

0
0
Svar på denne tråd

hm...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 12:47

jeg studsede nu også lige over den sætning som visse andre.

Men det er jo din sag så det skal jeg ikke blande dig i.Og jeg tolker det faktisk også mest som at være et frustreret udbrud..

Nå men som Jan siger synes jeg det er et noget skægt krav at han bare skal have hest ..

Men vi er alle forskellige..Her er min mening:

Det vigtige er jo ikke om han interesserer sig for heste - men om han selv har noget han går nok op i til at kunne relatere til ting der er vigtige og man gerne vil snakke om det man bruger tid på - om det så er hest-bowling-kapsejlads-fiskeri eller andet.

Ham jeg ser lidt til pt (det er meget nyt-men udvikler sig da forhåbentlig*S*) er meget politisk aktiv og ambitiøs og farer rundt til konferencer i udland og møder med ministre her og der - han er overhovedet ikke hestekender og går ikke vildt op i det - men det er ikke et problem for mig fordi vi lytter til de ting der betyder noget for hinanden

(men okay - nu er vi også politisk på samme linie - så det interesserer mig jo ekstra hvad han laver i partiet )

Men faktisk - tror jeg at det ville genere mig hvis min fyr red fast - altså mere end en tur engang imellem - jeg ville jo ikke have noget tid for mig selv/med rideveninderne så jeg ser det egentlig som en fordel

Jeg mener det er en force at have en fyr man er helt på samme linie med men med forskellige interesser

Men okay jeg har også kendt en der bare syntes min hest var en ligegyldig udgift og var ligeglad - og det holder jo heller ikke

Nå det blev en lang roman

Well jeg håber du finder hvad du søger - jeg ville i alt fald prøve farmerdating så..

Men - nu spørger jeg nok dumt - HAR du prøvet at skære ud i pap for ham at det generer dig ? (nogle gange kan mænd ikke læse vores tanker*S*) og er der en speciel grund til at han ikke har haft tid? fx stor opgave på job/uddannelse etc?

Nu med Davina <3 Fra 1.12 "plejemor" til Vallo <3

Topmålet af diplomati er, at bede nogen gå ad helvede til på en måde, så de glæder sig til turen.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 13:37
Prøv FARMERDATING

Venlig hilsen

Kongehøj

0
0
Svar på denne tråd

God ide
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 16:24

med en slags hestedating... Min farbror leder med lys og lygte efter en kvinde på 40-45 år..ca og helt vildt gerne en som har hest. Han har ikke selv hest men har en gård med plads til 10 og han synes det er dejlige dyr osv. Han synes det er vildt svært at finde en voksen heste pige... så jo... jeg tror bestemt en heste dating ville være en mulighed...:-)

Annika

0
0
Svar på denne tråd

M&davina
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 20:14

Jeg har været sammen med ham i gennem 18 måneder, hver gang vi har stoppet var det fordi jeg ikke gider de der løse forhold hvor vi ses når det passer ham.

For et halvt år siden friede han til mig men jeg sagde at vi måtte vente til jeg ikke var på kontanthjælp da han ellers skal forsørge mig og mine børn, det ville jeg ikke byde ham, men vi kunne jo flytte sammen. Det ville han ikke. Han ville ikke bo sammen med os kun giftes og have et barn. ET BARN jeg er 46 år, og han vil ikke bo med os.

Vi har intet tilfælles, og jeg har sagt det til ham, han kunne godt se at det ikke var som jeg ønskede men snakke om det, havde han ikke overskud til.

Jeg ville bare have en mand jeg kunne fortælle om mine oplevelser, men han interesserer sig overhovedet ikke for hvad jeg siger, for han sms'er med venner og veninder. Gid en af damerne gad tage ham.

0
0
Svar på denne tråd

Okay...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 20:40
Kazell.
Okay, han lyder da også som lidt af en nar når han ikke vil flytte sammen med jer, men bare giftes og have et barn. Jeg mener, er det ikke lidt vovet at gifte sig med en man ikke har prøvet at bo sammen med? Og tilmed få et barn sammen også?
Jeg er af den overbevisning at man ikke kender hinanden på godt og ondt (og ikke mindst ondt) før man har prøvet at bo sammen igennem nogen tid.
0
0
Svar på denne tråd

Kazell..
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 16:57

Jeg har først set dit svar nu.

Efter at have læst det - forstår jeg dig måske egentlig godt..

Han lyder bestemt ikke som en der er værd at samle på!

(men jeg ville nok alligevel droppe dyren før jeg averterede efter en ny på nettet - men lad det ligge

Nu med Davina <3 Fra 1.12 "plejemor" til Vallo <3

Topmålet af diplomati er, at bede nogen gå ad helvede til på en måde, så de glæder sig til turen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider