Ved egentlig ik hvor sjovt det var..eller jo ret sjovt, men nok nærmere uheldigt end dumt.. eller måske var det bare mig der var dum.. nå nok om det.. Men kender i de der dage eller aftener hvor alt bare går galt! sådan nogle er jeg tit ude for..
Senest her i lørdags, jeg skulle ind til byen med kæresten.. Starter med at jeg kun har En BH med mig ,den sku så lige vasket, kæresten sir han gerne vil gå ned og tørre den og lidt andet tøj så jeg kan nå og få den på til vi ska gå (ikke noget med at komme til fest med yveret svingende) så da jeg skal ha den på , finder jeg den ligge helt våd.. den havde han så glemt at ta med.. nå jeg blir så hjemme til den er blevet nogenlunde tør,så fik jeg det overstået,tog den så på sådan halv fugtig, så har man jo købt en fin bluse, men i stress og jag river man jo mærket af, inden man for prøvet den, og den passede ikke helt godt..
Nu må det være nok med uheld tænker jeg så, jeg er så sent på den at jeg blir nød til at ta en taxa til st. for at nå toget..(sidste tog) taxa kommer, kører til st. jeg skal af med 70kr.. leder desperat i tasken.. nej.. ingen pung i tasken, må så køre med taxaen tilbage igen hente pungen og tilbage til st. tjuhh.. der røg de byturs penge .. da jeg kommer ind i toget som jeg heldigvis liige nåede, tjuh.. opdager jeg at jeg har glemt min nystrikket hjemmelavet hue,som jeg var så stolt af..
Nu går der forhåbentlig længe før sådan en aften forløber sig igen... (næppe...