Ja, så meget har jeg tabt mig! Bevares, jeg ville da frygtelig gerne tabe mig, men IKKE på denne måde.
Jeg spiser ingenting, - højst et stykke rugbrød om dagen, og somme tider slet ingenting. Som igår for eksempel, da der røg 3 popcorn og en mini-clementin ned.
Der er så meget godt i mit liv lige nu, så jeg forstår ikke at lige mit helbred skal være på denne måde.
Jeg var til min læge igen idag - akut. Efter at have lyst mig i øjnene og lyttet til min vejrtrækning osv, kiggede han meget alvorligt på mig: "Vickie, hvornår har du sidst taget stoffer?"
Øh? Det har jeg aldrig nogensinde prøvet.
Åbenbart var mine pupiller og vejrtrækning identisk med en stofmisbrugers. Det var jeg da lidt ked af at høre må jeg indrømme - men jeg kunne da med god samvittighed sige, at jeg bestemt ikke er misbruger af den slags.
Og så til blodprøven
Jeg ved ikke om nogen kender det, men FØJ hvor jeg dog hader hader hader de nåle. Jeg trækker armen til mig hver gang hun nærmer sig med nålen!
Jeg ønsker mig et godt helbred til jul!
Nej jeg måtte bare lige ud med det, og eventuelt høre fra andre der har oplevet det samme?