Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

6 kg på 3 uger
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 16:23

Ja, så meget har jeg tabt mig! Bevares, jeg ville da frygtelig gerne tabe mig, men IKKE på denne måde.

Jeg spiser ingenting, - højst et stykke rugbrød om dagen, og somme tider slet ingenting. Som igår for eksempel, da der røg 3 popcorn og en mini-clementin ned.

Der er så meget godt i mit liv lige nu, så jeg forstår ikke at lige mit helbred skal være på denne måde.

Jeg var til min læge igen idag - akut. Efter at have lyst mig i øjnene og lyttet til min vejrtrækning osv, kiggede han meget alvorligt på mig: "Vickie, hvornår har du sidst taget stoffer?"

Øh? Det har jeg aldrig nogensinde prøvet.

Åbenbart var mine pupiller og vejrtrækning identisk med en stofmisbrugers. Det var jeg da lidt ked af at høre må jeg indrømme - men jeg kunne da med god samvittighed sige, at jeg bestemt ikke er misbruger af den slags.

Og så til blodprøven Jeg ved ikke om nogen kender det, men FØJ hvor jeg dog hader hader hader de nåle. Jeg trækker armen til mig hver gang hun nærmer sig med nålen!

Jeg ønsker mig et godt helbred til jul!

Nej jeg måtte bare lige ud med det, og eventuelt høre fra andre der har oplevet det samme?

Vickie

JEG ER IKKE TIL FARVER :-D

Indehaver af HVID araberhoppe, SORT hund og SORT kat.

Rosinen i pølseenden, og kælepot udover alle grænser; containerkatten

og den er GRÅ

0
0
Svar på denne tråd

uyafuhavgfaushv
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 16:49
Vickie er foreeelsket

Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård)
Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
0
0
Svar på denne tråd

Sådan har jeg
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 16:57
også tabt mig - men jeg vil nu så ikke sige at jeg ligefrem var lykkelig i den periode 8-)

Det jeg håber lidt på er at jeg kan holde vægttabet nu hvor jeg begynder at spise lidt mere normalt - nemlig ved at motionere mere - så det skal jeg til at igang med :)

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

Vaegt-tab
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 18:33

Det var godt nok voldsomt!

Ogsaa vaerere end hvad jeg oplevede.

Da jeg sendte min pony vaek gik alting lidt skaevt og jeg tabte 17kg paa tre maaneder; fra at vaere 65kg og 177cm stroeg jeg ned paa 48kg...det var ikke meningen og ret skraemmende.

Jeg arbejder stadigvaek paa at faa en normal vaegt igen.

0
0
Svar på denne tråd

Da jeg fik konstateret en svulst på
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 18:54
halsen, og samtidig måtte indse at mine børns far ikke var interesseret i at leve sammen med os (mig, datter på 4½, tvillinger på 1) tabte jeg mig fra 75 til 55 på 6 uger.
Jeg lignede noget der var løgn, og så tabte jeg endda yderligere nogle kilo i tiden op til operationen og efter. Min laveste dokumenterede vægt var ca 52, den har muligvis været lavere...

Jeg har siden taget på indtil jeg kom op på min kampvægt på 65 kg - den holdt jeg indtil mit rygestop sidste marts... Lige nu vejer jeg ca 74 kg (jeg har været en del højere oppe), og jeg arbejder støt og roligt på at tabe mig ned til 65 igen.

Jeg satser på at nå målet i løbet af 2007.

"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds"

*Albert Einstein*

Formand for Foreningen til Den Frie Mans Bevarelse

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider