Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Australien arbejde paa farm!
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 03:34

Kaere alle

Jeg er pt. i det varme Malaysia. Min rejse gaar om faa uger til Australien. Derefter New Zealand samt sydamerika.

Jeg vil gerne arbejde paa farm med heste - isaer i Australien. Det er svaert for mig at soge informationer paa nettet. Derfor soger jeg jeres raad.

Har du arbejdet paa farm i Australien - eller en af de ovenstaaende lande? Kan du anbefale mig en farm eller en hjemmeside hvor jeg kan soge informationer?

Jeg er ude efter alt arbejde med heste - arbejdet behover nodvaendigvis ikke vaere afloennet! Jeg soger simpelthen en hesteoplevelse uden for danmarks graenser.

Har I kendskab til Michael Paece's farm i Australien? Om det er muligt at tage kurser hos ham? Eller findes der andre heste-guruer i Australien som er vaerd at tage et kursus hos?

Haaber I kan hjaelpe mig..

Glaeder mig til at laese jeres svar!

Mange hilsner fra Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Australien
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 06:56

Da jeg var i Australien for snart 3 år siden, mødte jeg en dansker som arbejdede på "Coolmore" - et stort galopheste-stutteri nogle timers kørsel fra Sydney. Måske er det noget for dig? (Ikke fordi det var så meget Michael Peace over det!).

Håber, at du nyder varmen, for her i DK er det rigtig træls efterårsvejr. Jeg er da slet ikke misundelig .

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg kender en
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 09:45
Hej Camilla,
Jeg er selv i Australien for tiden, og har boet her i halvandet aar. Da jeg var her paa et Working Holiday Visa, arbejdede jeg paa en kaempe farm i Queensland, du kunne maaske faa arbejde der hvis du havde lyst. Skriv en email til mig hvis du er interesseret.
Hilsen Signe
0
0
Svar på denne tråd

Jackaroo
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 10:02

Hejsa!

Jeg har også været i Australien og guuud hvor er jeg misundelig!!! Ville gerne afsted igen!

Jeg vil foreslå dig at starte her; www.leconfield.com/. Derefter er der frit valg mellem en masse jobs. Mange har med Poloheste at gøre, men der er også andre.

Stederne ringer simpelthen desperat til Leconfield for at få arbejdskraft...

- Og så er det hylende morsomt på de kurser og man lærer en masse fede mennesker at kende!

:-) Rikke.

0
0
Svar på denne tråd

hvor er I soede..
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 12:31

Tusind tak for jeres dejlige svar.. Haaber der er flere berejste og kloge hestemennesker med flere tips til mig!

Ha det godt i kulden..

Camilla

0
0
Svar på denne tråd

uha uha
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 13:33

nej da jeg er slet ikke misundelig :P

jeg har boet i Australien... og ja vis kæresten ikke lige var kommet ind i billedet, så boede jeg der nok fast nu.. men sådan gik det jo ikke lige ;)

men skal da snart der ned igen inden for de næste 2 år.. så glæder mig meget til at skal vise mit dejlige Australien frem for ham og især Noosa hvor jeg boede fast.. elsker denne by..hvis du har mulighed for at se dette område og by, synes jeg du s´kal gøre det..

men har selv arbjedet med heste der nede for sjov... det var bare en fritids interrase, selvom jeg arbejde 8 til 17.. og 4-5 dage om ugen ggg ;) men hva det var vildt dejligt..

det hed Clip Clop og ligger tæt på noosa.. men ved ikke hvordan de arbejder mere, da de fik nye ejere for et par år siden..

men der rider de med turister...

og så kom jeg bare tilfældigvis forbi flere steder de red med turister og så spørger man bare om de ikke har brug for lidt hjælp, og tro mig det har de fleste hvis du vil gøre det gratis ggg.. jeg arbejde så gratis.. fik mad og logi for det...

men pas på for du kan blive bidt af en meget slem sygedom der nede, nemlig at blive afhængigheds nakoman over for Australien...

men rigtig god tur der ned, nyd det :)

Hilsen
Line Larsen :-)

En ven er en der forstår din fortid tror på din fremtid og aceptere dig i dag som den du er!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider