nej da jeg er slet ikke misundelig 
jeg har boet i Australien... og ja vis kæresten ikke lige var kommet ind i billedet, så boede jeg der nok fast nu.. men sådan gik det jo ikke lige 
men skal da snart der ned igen inden for de næste 2 år.. så glæder mig meget til at skal vise mit dejlige Australien frem for ham og især Noosa hvor jeg boede fast.. elsker denne by..hvis du har mulighed for at se dette område og by, synes jeg du s´kal gøre det..
men har selv arbjedet med heste der nede for sjov... det var bare en fritids interrase, selvom jeg arbejde 8 til 17.. og 4-5 dage om ugen ggg
men hva det var vildt dejligt..
det hed Clip Clop og ligger tæt på noosa.. men ved ikke hvordan de arbejder mere, da de fik nye ejere for et par år siden..
men der rider de med turister...
og så kom jeg bare tilfældigvis forbi flere steder de red med turister og så spørger man bare om de ikke har brug for lidt hjælp, og tro mig det har de fleste hvis du vil gøre det gratis ggg.. jeg arbejde så gratis.. fik mad og logi for det...
men pas på for du kan blive bidt af en meget slem sygedom der nede, nemlig at blive afhængigheds nakoman over for Australien...
men rigtig god tur der ned, nyd det